TYYTYKÄÄPÄ TAVIKSET MALTILLISIIN PALKAN KOROTUKSIIN !

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä oonkin Li Adersonin erikoisavustaja ja liksa juoksee punkkua juodessa.

• Anonyymi

Häkämies ei edes tiedä mitä ovat pekkaspäivä luki iltsussa.

Häkämies pekkaset ovat palkaa.

Kun liittokierroksella työnantajat eivät suostuneet pakankorotukseen annettiinvapaapäiviä palkana.

Jotkut liitot ovt myyneetkin jo pekkasensa joillakin nii y ä ei ole enää siksi.

Miten noin suuri palkainen voi ola noin h ölmö etti osaa edes kysyä viisaamiltaan.

• Koskas olet nähnyt Suomen ylä rapuilla viisasta ukkoa ? minä en ole nähnyt kuin ahneita paskoja, joidenka pääelinkeino on omien taskujen täyttö yhteisistä varoistamme sekä köyhien kyykytys! Suomen kansa on ihan liian lepsua kun antaa moisten ketkujen johtaa maatamme !

Late Lapista.

• Anonyymi

Venäläistenkö maata pitäisi johtaa. Minkä sille teet että kun äänestät jonkun joka pääse läpi eduskuntaan että tämä henkilö korruptoituu saman tein. Näin käy jokaiselle joka nuo rappuset nousee. Näin kävisi sinulle ja jopa minulle. Kenelläkään ei ole immuniteettia tuohon tautiin.

• Hah, jopa kaivoit melko vanhan uutisen: "Teemu Kammonen
      Luotu: 9.11.2012 15:12"

Muuten olen sitä mieltä, että jos palkka tulee muualta kuin veronmaksajien rahoista, niin sehän on vaan hyvä mitä suurempi palkka on, sillä verothan siitäkin maksetaan.

• Miten niin vanha uutinen? juuri eilen aamullahan häkämies lauloi tuota veisuaan telkkarissa !

Late Lapista.

• Late_Lapista1 kirjoitti:

Miten niin vanha uutinen? juuri eilen aamullahan häkämies lauloi tuota veisuaan telkkarissa !

Late Lapista.

No onhan tuo linkittämäsi lähes 7 vuotta vanha. Telkkarista en tiedä mitä sieltä näkyy, kun en sitä juurikaan katsele.

• Anonyymi
        Kairakettu kirjoitti:

No onhan tuo linkittämäsi lähes 7 vuotta vanha. Telkkarista en tiedä mitä sieltä näkyy, kun en sitä juurikaan katsele.

Late ilmeisesti tarkoittaa vain sitä, ettei 7 vuodessa ole järkeä eikä tietotaitoa yhtään enempi suotu Häkämiehelle, kokkareiden hyväveli-suojatyöpaikoista toiseen on miehen tie kulkenut, mihinkään ei varmasti koulutodistuksellaan ole päässyt.

Ei varmasti tiedä maitopurkin hintaa kaupassa ja miten jonkun vähäpalkkaisen taviksen on sekin vertailtava, mitä maitoa ostaa vai ostaako jopa -30% tarralla olevaa maitoa, kun ei täysihintaista saa.

• Kairakettu kirjoitti:

Niinpä luulo ei ole värti, kannattaako kommentoida sellaista asiaa josta ei tiedä mitään?

Late Lapista.

Niinpä luulo ei ole värti, kannattaako kommentoida sellaista asiaa josta ei tiedä mitään?

Late Lapista.

No voi pärkkeleen tollo. Ethän sinä avauksessas mitään maininnut telkkarissa tulleesta ohjelmasta, linkitit vaan liki 7 vuotta vanhaan uutiseen.

• Kairakettu kirjoitti:

No voi pärkkeleen tollo. Ethän sinä avauksessas mitään maininnut telkkarissa tulleesta ohjelmasta, linkitit vaan liki 7 vuotta vanhaan uutiseen.

Minkä minä sille voin saatanan tollo että et seuraa uutisia, sinähän olet vissiin niitä tynnyrissä kasvatettuja Kasper paviaaneja !

Late Lapista.

Minkä minä sille voin saatanan tollo että et seuraa uutisia, sinähän olet vissiin niitä tynnyrissä kasvatettuja Kasper paviaaneja !

Late Lapista.

Miksi helvetissä minä uutisia seuraisin? Eikä se telkkari edes kaikkialle näy. Olet sinä kyllä melko idiootti, pirustako minä tiedän mitä ohjelmaa sinä katsot ja viittaat siihen vasta jälkikäteen etkä avauksessas muuhun kuin 7 vuotta vanhaan uutiseen. Vielä manguit minua avauksees vastaamaan.

• Anonyymi

Palkkoja ei korotella mutta työpaikkaa voi aina vaihtaa. Vaihdon yhteydessä voi saada RUNSAAN korotuksen entiseen tilanteeseen verrattuna.

• Pohjois Suomessa ei kyllä työpaikkoja vaihdella ihan tuosta lonkalta vain, joka on työpaikan löytänyt hän myös pysyy siinä !
        Ei ole kaikki läheskään kuin ennen, työskentelin nuorena miehenä etelä Ruotsin telakoilla ja konepajoilla, kun yhdestä paikasta lopetti perjantaina maanantaina sai aloittaa jo uudessa paikassa!

Late Lapista.

• Anonyymi

Huimaa tahtia nousevat kulut yhdistettynä "maltillisiin palkkojen korotuksiin" tarkoittavat käytännössä sitä, että palkat tosiasiassa laskevat hurjaa tahtia vuodesta toiseen. Moni vanhuskin joutuu miettimään sitä, ostaako rahoillaan ruokaa VAI lääkkeitä. Molempiin on tarve, mutta vain toiseen on varaa.

TälläKIN indeksillä suomi on muuttumassa kehitysmaaksi tasaiseen tahtiin.

• Anonyymi

Jyri "Kiky" Häkämiehen (kok) vuosipalkka nousi 202 800 euroa vuosina 2012-2015. Se on "vain" 117 prosenttia. Hän vaati vappupuheessaan 2010 johtajille palkkakattoa eli ryhtiliikettä. Ja kuinka kikymiehen palkkamaltin kanssa kävikään?
      Vuonna 2017 kikymiehen ansiotulo oli jo 369 311 ja pääomatulo 8645 eli yhteensä 377 956 euroa. Se tekee "vain" vähän yli 1035 euroa VUOROKAUTTA kohti.
      Tämän sivun aloittajan arvelu meni aika lailla siis pieleen, koska kuukautta kohti kikymies ansaitsi vaivaiset 31 496 euroa.
      Satu Sairaanhotaja ja Onerva Osuuspankkilainen muistavat varmaan molemmat äijää iltarukouksessaan, ettei vain köyhtyisi.

• Anonyymi

Eikös hänen aikanaan Talvivaarakin noussut maineeseen?

Lisää häkää vaan!

Mikäli jokaisen suomalaisen keskipalkka olisi sama ihan vaan kokoomuksen hyväveli-suhmuroinnilla, niin jokaisella meistä olisi varaa majoittaa ihan oma pakolaiskylä ja vielä palkata Himanen ennustamaan, kuinka käy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      26
      2598
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      143
      1981
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      66
      1937
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      35
      1493
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      59
      1472
    6. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      63
      1401
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1289
    8. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1204
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      59
      1152
    10. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1137
    Aihe