Miten meni kenofestarit?

Anonyymi

Tuliko voittoja, enää yksi arvonta tulossa ja sitten on ohi.
Ei yhtään voittoa, ainoastaan kaksi 0,50€ palautusta.
Kyllä tuo yhtä p**kaa koko homma, huijausta, ei tuossa voita koskaan.
Aina vain vierestä menee numerot.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen köyhtynyt vuosien saatossa merkittävästi Veikkaus-pelejä pelaamalla. Yhden porukka-Viikingin viel katson ja sitten se on ohi. Olen havainnut, että on jokseenkin sama ostaako omia rivejä esim. 3 kpl tai on mukana porukassa 20 rivin kimpassa. Lopputulos on yleensä joko täysi nolla tai sitten joku kimppa-voitto, josta oma osuus viimeksi oli Viikinki-porukassa 0,75 euroa. Yhtä tyhjän kanssa.

    • Anonyymi

      Kenosta ei tullut mitään mutta Lottopalloilusta 250 egee:)))

    • Anonyymi

      Huomenna viimonen päivä vedellä tonttuja helposti ja kevyesti! Kaikki mukaan.

    • Anonyymi

      Tuntuu olevan aivan sama pelaako yhden tai satoja rivejä. Tappiota joka ikinen kerta. Kymmenen vuotta mennyt näin. Kohta piisaa kenoilu.

      • Anonyymi

        Kannattaa lopettaa pelaaminen. Mulla ainakin ahdistuneisuus väheni kun lopetin. Muita syitä lopettamiseen : 1) minkään merkittävän voiton saaminen ei koskaan toteudu 2) pelaamiseen menetetyilä rahoilla olisi voinut tehdä yhtä sun toista muutakin. 3) näin pienillä voittamisen todennäköisyyksillä kuten 1: 18660000 lotossa mikään pelijännitystä ei ole tervettä vaan enempi mielenvikaisuutta 4) merkittävän voiton saaminen olisi voinut pahentaa elämääni, jota sävyttävät monet muutkin riippuvaisuudet kuin peliriippuvaisuus.


    • Anonyymi

      Erikoinen havainto Veikkauksen Kenosta, otin päiväarvonnan pelirivin tietokoneen muistiin ja laitoin tietokoneen arpomaan tämän päiväarvonta rivistä etsien 5 oikein. Täh, tietokone joutui lapioimaan läpi yli tuhat riviä saamatta 4 oikein mutta yllättäen tuli viimein 5 oikein. Mitä vi**ua ! ! ? Luonnotonta ynnäily arvontaa ?

      • Anonyymi

        Pelaaminen turhaa. Kannattaa lopettaa ennenkuin köyhtyy liikaa. Minäkin olen menettänyt hirveästi rahaa pelaamalla.


      • Anonyymi

        Keksin nimetä tuollaisen tapahtuman, pure evil - ilmiö, enempää sormella mitään osittamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksin nimetä tuollaisen tapahtuman, pure evil - ilmiö, enempää sormella mitään osittamatta.

        Selvytyäkseen pureevil kurimuksesta täytyy saunanlauteilta löylyistä juosta 5 kierrosta nahkasillaan talon ympäri, valkosipuli kollit olkapäillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvytyäkseen pureevil kurimuksesta täytyy saunanlauteilta löylyistä juosta 5 kierrosta nahkasillaan talon ympäri, valkosipuli kollit olkapäillä.

        Lotto-pelaaminen kannattaa lopettaa. Mitään ei jää viivan alle. Silkkaa nettotappiota vuodesta toiseen ja moraalista krapulaa tyyliin Haaveilua - Pettymystä / Haaveilua - Pettymystä. Eikö pahan mielen saa halvemmallakin...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lotto-pelaaminen kannattaa lopettaa. Mitään ei jää viivan alle. Silkkaa nettotappiota vuodesta toiseen ja moraalista krapulaa tyyliin Haaveilua - Pettymystä / Haaveilua - Pettymystä. Eikö pahan mielen saa halvemmallakin...?

        Miksi lopettaa pelaaminen kun voi voittaa vaikka 90 miljoonaa euroa. Osallistuminen on jo puoli voittoa. Yritäpä joskus EJP-peliä. Kenosta voit myös voittaa rahaa. Näin helppoa rahan ansaitsemista... Ja täysin laillista ja puhtaana käteen. Ei kannata houkutella pelaamisen lopettamiseen. Varsinkaan jos arvonnassa on 90 miljoonaa euroa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe