Kysymys feministeille

Anonyymi

Miksi feminismi on sovinismia hyväksyttävämpää, kun tavoite ja päämäärä on kuitenkin sukupuolten välinen tasa-arvo yhdyskunnassa

10

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä. Vaikka alunperin feminismi ei ollut naissovinismia, on se muuttunut sellaiseksi nykyään.

      Tosin sillä erotuksella, että sovinismi ei tuntenut eikä vieläkään tunne väriä.

      Sen sijaan nykyinen toksinen feminismi on suunnattu nimenomaan valkoista heteromiestä vastaan.

      Eli nykyfeminismi on kaiken lisäksi rasistista!

      • Ulkomailla, jossa on paljon kulttuurista sekoittumista, myös ihonvärin saralla, moni feministi on myös rasisti.
        Tummaihoisilla naisilla ei ole samaa "feminististä gloriaa" muiden feministien keskuudessa mitä valkoisilla on.


      • Anonyymi

        Feminismi on jo alkuajoista lähtien edustanut naissovinismia, miesvihaa. Tämä on totuus, minkä voi sievistelemättä sanoa ääneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feminismi on jo alkuajoista lähtien edustanut naissovinismia, miesvihaa. Tämä on totuus, minkä voi sievistelemättä sanoa ääneen.

        Ei pidä paikkaansa.

        Alussa, jo useampi sata vuotta sitten, tasa-arvo oli tähtäimessä.
        Moni feministi oli mies(esim Marquis de Condorcet).

        Joissain maissa se on edelleen saavuttamatta, mutta esim Suomessa tasa-arvossa ollaan menty jo yli tasa-arvon ja ns. tasa-arvoinen arvopohja tuntuu olevan jo miehiä vastaan.
        Naiset ovat monin paikoin "tasa-arvoisempia" kuin miehet.


    • Kannattaa tarkastaa mitä sovinismi tarkoittaa.

      • Anonyymi

        Kannattaa olla rehellinen siinä, mitä feminismi todellisuudessa tarkoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa olla rehellinen siinä, mitä feminismi todellisuudessa tarkoittaa.

        Se onkin koko jutun juuri.

        Poliittinen ja mediakeskeinen feminismi on nykyään käytännössä idiotian levittämistä.

        Tämä on tietenkin suuri harmi.
        Potentiaalia järkevälle feminismille nääs on vaikka kuinka.

        Factual Feminist on hyvä esimerkki tästä.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Se onkin koko jutun juuri.

        Poliittinen ja mediakeskeinen feminismi on nykyään käytännössä idiotian levittämistä.

        Tämä on tietenkin suuri harmi.
        Potentiaalia järkevälle feminismille nääs on vaikka kuinka.

        Factual Feminist on hyvä esimerkki tästä.

        Mitä on "järkevä feminismi" nimim. "Femen":in käsityksen mukaan?

        Kiteytä pähkinänkuoreen tähän myös heille jotka eivät esimerkiksi osaa englantia kuunnellakseen tai lukeakseen aiheesta englanninkielisiä nettirölötyksiä. Jooko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on "järkevä feminismi" nimim. "Femen":in käsityksen mukaan?

        Kiteytä pähkinänkuoreen tähän myös heille jotka eivät esimerkiksi osaa englantia kuunnellakseen tai lukeakseen aiheesta englanninkielisiä nettirölötyksiä. Jooko?

        Esimerkiksi minua ahdistaa se valehtelun ja harhaanjohtamisen määrä mitä media syöttää.
        Naisen 80 senttiä hyvä esimerkki.
        Tai että on olemassa jokin mystinen lasikatto, joka estää naista ylenemästä.
        Feministit eivät osaa kertoa edes mitä termi patriarkaatti tarkoittaa.

        Taso on säälittävällä tasolla.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe