Kysymys feministeille

Anonyymi

Miksi feminismi on sovinismia hyväksyttävämpää, kun tavoite ja päämäärä on kuitenkin sukupuolten välinen tasa-arvo yhdyskunnassa

10

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä. Vaikka alunperin feminismi ei ollut naissovinismia, on se muuttunut sellaiseksi nykyään.

      Tosin sillä erotuksella, että sovinismi ei tuntenut eikä vieläkään tunne väriä.

      Sen sijaan nykyinen toksinen feminismi on suunnattu nimenomaan valkoista heteromiestä vastaan.

      Eli nykyfeminismi on kaiken lisäksi rasistista!

      • Ulkomailla, jossa on paljon kulttuurista sekoittumista, myös ihonvärin saralla, moni feministi on myös rasisti.
        Tummaihoisilla naisilla ei ole samaa "feminististä gloriaa" muiden feministien keskuudessa mitä valkoisilla on.


      • Anonyymi

        Feminismi on jo alkuajoista lähtien edustanut naissovinismia, miesvihaa. Tämä on totuus, minkä voi sievistelemättä sanoa ääneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feminismi on jo alkuajoista lähtien edustanut naissovinismia, miesvihaa. Tämä on totuus, minkä voi sievistelemättä sanoa ääneen.

        Ei pidä paikkaansa.

        Alussa, jo useampi sata vuotta sitten, tasa-arvo oli tähtäimessä.
        Moni feministi oli mies(esim Marquis de Condorcet).

        Joissain maissa se on edelleen saavuttamatta, mutta esim Suomessa tasa-arvossa ollaan menty jo yli tasa-arvon ja ns. tasa-arvoinen arvopohja tuntuu olevan jo miehiä vastaan.
        Naiset ovat monin paikoin "tasa-arvoisempia" kuin miehet.


    • Kannattaa tarkastaa mitä sovinismi tarkoittaa.

      • Anonyymi

        Kannattaa olla rehellinen siinä, mitä feminismi todellisuudessa tarkoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa olla rehellinen siinä, mitä feminismi todellisuudessa tarkoittaa.

        Se onkin koko jutun juuri.

        Poliittinen ja mediakeskeinen feminismi on nykyään käytännössä idiotian levittämistä.

        Tämä on tietenkin suuri harmi.
        Potentiaalia järkevälle feminismille nääs on vaikka kuinka.

        Factual Feminist on hyvä esimerkki tästä.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Se onkin koko jutun juuri.

        Poliittinen ja mediakeskeinen feminismi on nykyään käytännössä idiotian levittämistä.

        Tämä on tietenkin suuri harmi.
        Potentiaalia järkevälle feminismille nääs on vaikka kuinka.

        Factual Feminist on hyvä esimerkki tästä.

        Mitä on "järkevä feminismi" nimim. "Femen":in käsityksen mukaan?

        Kiteytä pähkinänkuoreen tähän myös heille jotka eivät esimerkiksi osaa englantia kuunnellakseen tai lukeakseen aiheesta englanninkielisiä nettirölötyksiä. Jooko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on "järkevä feminismi" nimim. "Femen":in käsityksen mukaan?

        Kiteytä pähkinänkuoreen tähän myös heille jotka eivät esimerkiksi osaa englantia kuunnellakseen tai lukeakseen aiheesta englanninkielisiä nettirölötyksiä. Jooko?

        Esimerkiksi minua ahdistaa se valehtelun ja harhaanjohtamisen määrä mitä media syöttää.
        Naisen 80 senttiä hyvä esimerkki.
        Tai että on olemassa jokin mystinen lasikatto, joka estää naista ylenemästä.
        Feministit eivät osaa kertoa edes mitä termi patriarkaatti tarkoittaa.

        Taso on säälittävällä tasolla.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe