Helppo kierros, mutta vakion bonuskierros selvästi nosti voitto-osuuksia. Itse jännään muutamien vakio-haravieni tulosantia...
13 on kahdessa pohjassa ja 12 myös kahdessa...
Haravat on pt-2 jokainen näistä.
Täysosumalla melkein 3000 euroa
6
2236
Vastaukset
Itsellä pt-2 13 pohjassa mutta vain 12 oikein.
- t:tapsa
Juu 13 pohjassa mut 12 tulos.
Muuten Vetogurulla 3-7-216 pt-2 haravassa 12 pohjassa (Preston varma petti - tasuri)
Tietäjien Markolla järjestelmässä 432 riviä hinta 86,40 e oli 12 -oikein.
Vetoguru ei analysoi pelejään. Mut ihan kohtuu hyviä pelejä.
Tietäjät perustelee pelivalintansa.
Ja pitkävedot tohtii vetää usein niiden vinkkien mukaan. - jukka
t:tapsa kirjoitti:
Muuten Vetogurulla 3-7-216 pt-2 haravassa 12 pohjassa (Preston varma petti - tasuri)
Ja pitkävedot tohtii vetää usein niiden vinkkien mukaan.Moi!
Kyllä vetoguru analysoi pelejään..he tekevät sen vain kaikessa hiljaisuudessa..toki vihjenauhalla ei kuule sen kummempia perusteluja,mutta tarkoin he pelinsä laativat..olen soitellut useamman vuotta ja saanut hemmetin usein mukavia osumia!!! - kallen kallela
t:tapsa kirjoitti:
Ja pitkävedot tohtii vetää usein niiden vinkkien mukaan.pitkässä juoksussa vetoguru päihittää "tietäjät" mennen tullen !!!
- neeper
PT-1 haravan pohjaan 12 oikein, ja tiputtihan se pentele vielä sen yhden siitä.
- Veikkaus Oy
Liian "helppo" rivi! Olis pitänyt neljällä osittainvaihdetulla suoralla sysdeemillä saada kiinni!*prkle*
Hyvä raha olis noin helpolla tullut kun bonuspotti oli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647