Rupert!!!!!!

I'm in love

Olin täysin rakastunut häneen!!!!! Miten kaikki voisivat pettää hänen luottamuksensa!!!!!! Ainut ihana todellinen ihminen kaikissa tv-sarjoissa!!!! Vastenmieliset paskapäät kun äänestivät minun ihana lihavan hippikarhun pois. Meinas tulla itku...

13

2201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rupertille

      Kaveri oli sen näköinen että varmaan kävelee mereen...Voipi olla ihan oikea ratkaisu jos ottaa homman noin tosissaan. Ihan oikeasti, kaveri on vitun sekaisin!

    • Nimetön

      Säälittää ihan kamalasti se Rupert..oli tosissaan ihanan aito ja hellyyttävä ihminen. Vitun säälittävät paskat hänet äänesti pois.. Mutta, onneksi hän kuitenkin saa lopulta rahaa (kun netistä kattoo),en vaan oikein ymmärtänyt mistä mutta,hyvin hänellä kuitenkin menee,vaikka olikin surun murtama äänestyksen jälkeen.. Itse en enää jaksa katsoa tuota ohjelmaa,katon vaan sitten sen viimesen jakson niin tiedän mistä se ne rahat saa.. =) Aivan IHANA ihminen!

      • varmaankin?

        Oliskos mainoskeikkaa tehnyt? Tuskinpa viimeisessä jaksossa niiden jatkosta kerrotaan...


      • Nimetön
        varmaankin? kirjoitti:

        Oliskos mainoskeikkaa tehnyt? Tuskinpa viimeisessä jaksossa niiden jatkosta kerrotaan...

        Netissä vaan luki että 'mutta hänen saamansa 27,000 dollaria auttoi kyllä' ..eli kai se jostain yleisöäänestyksestä on ne saanut tai jotain..


      • joku vaan
        Nimetön kirjoitti:

        Netissä vaan luki että 'mutta hänen saamansa 27,000 dollaria auttoi kyllä' ..eli kai se jostain yleisöäänestyksestä on ne saanut tai jotain..

        America's Tribal Council -äänestyksen josta se sai sitä rahaa


    • se on!!!

      Se on pelottava!!! Puhuu itekeseen, uhkaa tappaa, heiluu sen kirveen kanssa, kuvittelee olevansa joku helvetin päällikkö ja ylijumala. Mä en ainakaan uskaltais olla sen kanssa samassa saaressa...

      • burton4eva

        joo, rupert oli ajautunut ihan maaniseen tilaan ja ilmeisesti taustaltaakin ns. moniosaaja. hyvä, että sai lähteä, olis varmaan käynyt jossain vaiheessa jo vaaralliseks.


      • Eräs MJ-fani
        burton4eva kirjoitti:

        joo, rupert oli ajautunut ihan maaniseen tilaan ja ilmeisesti taustaltaakin ns. moniosaaja. hyvä, että sai lähteä, olis varmaan käynyt jossain vaiheessa jo vaaralliseks.

        Missä mielessä vaaralliseksi? *nauraa* Tuskin kukaan on niin tyhmä, että kameroiden edessä käy ketään ns. listimään.


    • Eräs MJ-fani

      Harmi kun äänestettiin ulos. Oli myös mun suosikki. Ainut kunnon mies, joka osasi kalastaa ja muutenkin hoiti hommat hyvin. Se Jon on aivan hirveä. Tulee mieleen hyeena...

      • Ace

        Kyllä Boston-Robkin osaa kalastaa.

        Onneksi Rupert on mukana All-starsissa ja näyttää miten kalaa nousee ja mökki rakennetaan rannalle.


      • Mysteriaa
        Ace kirjoitti:

        Kyllä Boston-Robkin osaa kalastaa.

        Onneksi Rupert on mukana All-starsissa ja näyttää miten kalaa nousee ja mökki rakennetaan rannalle.

        Kerrotko mikä on Allstars


      • Ace
        Mysteriaa kirjoitti:

        Kerrotko mikä on Allstars

        Survivor All-Stars on seuraava Survivor-kausi, joka alkaa pyöriä kolmosella tämän kauden jälkeen.

        Mukana useita vanhoja voittajia ja mm. Rupert.


    • raisu

      NIINPÄ!!!!! Rubert oli paras koko pearl islandista!!! mutta, sitten astu kuvioihin PERMANENTTI-HOMO, joka juoni ohjelman katsoja-luvut nollaan!!! ei varmaa kauheen tuottosaa hommaa.... mutta onneks SANDRA voittaa, ku se piti RUbertin puolia!!!!SAAKELI!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe