ONKO KENELLEKÄÄN JEESUS ILMESTYNYT

unissa tai jossain muualla?

Minulla Jeeusus ilmestyi uneen. Itselläni äiti kuoli ja olin tosi surullinen. Sitten nukahdin jouluaaton ja joulupäivän välisenä yönä. Tapasin unessa Jeesuksen ja hän paransi minut niin kuin olisin ollut 2000 sitten Pyhällämaalla. Jeesuksen ilmestymisen jälkeen uneen olin terve surusta ja jotenkin uusi ihminen osin.

Onko muilla vastaavia kokemuksia Jeesuksesta tai Jumalasta?

17

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      lanttumaakarilla käynti olisi sinun tapauksessasi auttanut aiemmin.
      Joka uniinsa uskoo se varjoonsa kaatuu.

    • Kyllä minullekin Jeesus ilmestyi. Olin sairaalassa kuollut ja palattuani sieltä näin Jeesuksen. En ollut missään lääkehöyryssä, vaan täysissä järjissäni.

      • Kiitos näkemyksestäsi ja vastauksestasi. Jumalan siunausta elämääsi! :)


      • Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

        Kiitos näkemyksestäsi ja vastauksestasi. Jumalan siunausta elämääsi! :)

        Mitä jeesus sanoi dinosauruksista.


      • Anonyymi

        Jeesus Nasaretilainen ei ollut eikä ole nykyään mikään unissaparantaja. Ei herätellyt dinosauruksia.


      • Enkeli voi ilmestyä jonka Jeesulähettä,sanotaan herran enkeli ilmestyi,jeesus ites tuskin ilmestyy,sitten viimeisellä tuomiolla se saavat kaikki nähdä.


    • Anonyymi

      Aamulla pärähti varpusparvi pönttöön.

      Kun kurkistin pyttyyn, oli skeidasta muodostunut valkoiselle porsliinille miehen naama, kovin tutultakin äijä näytti. Ja kas, Jeesushan se siinä virnisteli.

      Vedin nupista, ja Jeesus katosi.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoisempi kysymys olisi onko jeesus ilmestynyt jollekulle joka ei ole hänestä koskaan aiemmin kuullut.

    • Anonyymi

      Uni: Uskovat kerättiin yhteen ja noustiin taivaaseen. Istuin jonkun turvallisen hahmon syleilyssä, silmät olivat erikoisen näköiset. Olikohan se sittenkin enkeli? Taivaassa oli kirja, josta nimeni löytyi kuin löytyikin.

      • Anonyymi

        Jos se oli Furiaani .


    • Anonyymi

      Kyllä Jeesus on kanssani ihan normipäivässä, ja niin on varmasti monilla muillakin, ilman että he ovat tietoisia asiasta.

      Minä tulin tietoiseksi Jumalasta ja enkeleistä ja ynnä muusta vasta keski-iässä, mutta tajusin myös että olihan Jumala ollut kanssani ja vaikuttanut elämääni aina. Pelastanut henkenikin monesti.

      En näe minkäänlaisia Jeesus-unia tai unikuvia, mutta itselläni tämä tietoisuus on ihan valvetietoisuutta.

      Kyllähän nämä hengen asiat ihan todellisia ovat.

    • Aika harvinaista tuo Jeesuksen ilmestyminen luultavasti on. Usein aivan tavallinen lähimmäinen on kuin Jeesus ja kykenee murhetta ja ahdistusta poistamaan läsnäololloaan ja sanoillaan.
      Voi myös asua kunnassa, joka on kauttaaltaan enkelien tai hengen pyhityksen alla niin, että koko seurakunta on kuin henkinen Jeesus yhdessä.

      Viime aikoina Jeesus on ilmestynyt kuitenkin useammin kuin ennen. 1998, 2003, 2012 jne. Ääni-inkarnaationa, ilmestyksenä jne. Uskon kuitenkin, että jopa tavallinen elävä ihminen, joka on suurmies saattaa olla avatar tai inkarnaatio esim. tohtori Martti Lutheria pidän todennäköisenä avatarina.

      Ollaan toinen toisillemme Jeesuksia, jos kyetään, mutta ellei kyetä niin odotetaan lisää ilmestymisiä. Autuasta on odottaa Herraa.

    • Anonyymi

      Jeesus on ilmestynyt vain hulluille, ja niitähän riittää.

      • Anonyymi

        Näköjään. Mistä noita hulluja riittää solvaamaan tätä Jeesuspalstaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään. Mistä noita hulluja riittää solvaamaan tätä Jeesuspalstaa.

        Upotuskasteesta nousevat hullut puhumaan hullujen puhetta.


    • Huomaa ehdollinen; JOS..... Se, jolla on minun käskyni ja joka noudattaa niitä..
      Joh. 14:
      15. Lupaus Pyhästä Hengestä
      "JOS te rakastatte minua, te pidätte minun käskyni.
      16. Ja minä rukoilen Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
      17. Totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, sillä se ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän luonanne ja on teissä.
      18. En minä jätä teitä orvoiksi vaan tulen luoksenne.
      19. Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää näe minua, mutta te saatte nähdä minut, sillä minä elän ja tekin saatte elää.
      20. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja te olette minussa ja minä teissä.
      21. Se, jolla ON minun käskyni ja joka NOUDATTAA niitä, rakastaa minua. Ja joka rakastaa minua, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmaisen itseni hänelle."
      ...
      23. Jeesus vastasi hänelle: "JOS joku rakastaa minua, hän PITÄÄ minun sanani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme hänen luokseen asumaan.
      24. Se, joka ei rakasta minua, ei pidä minun sanojani. Mutta sana, jonka te kuulette, ei ole minun vaan Isän, joka on minut lähettänyt.

      ...
      26. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä lähettää minun nimessäni, opettaa teille kaiken ja muistuttaa teitä kaikesta, mitä minä olen teille sanonut."

    • Anonyymi

      On ilmestynyt Jeesus montakin kertaa, silloin kun tulin uskoon ja monesti sen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe