Päällikkö vaihtui s-marketissa Heinävedellä

Anonyymi

Kyllä menee kauppa alaspäin, kun Kaisa lähti pois. Oli reipas, tervehti asiakkaat, vaihtoi muutaman sanan. Aina oli paikat kunnossa. Nyt hyllyt ammottaa tyhjyyttä. Joka paikassa hyllytettävää tavaraa.

17

707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minehän asti tuo männöö? Kohta Vahvalahessa........?

• Anonyymi

Ruutu paita kepulaisille välttää, eihän kassakoneessa tarttis olla nauhaakaan.
      Pimeetä myyntiä vaan, siitä ne tykkää!
      Verokarhukin on kiinnostunut!

• Anonyymi

Lauantaina 24.8. aamulla ei ABC polttoaineen mittari antanut kuittia tankkauksesta. Kerroin tästä myyjille, he vain nauraa hihittelivät tästä. Samana päivänä illalla tankkasin uudelleen, ei vieläkään saanut kuittia.

• Anonyymi

Vitosella tankkaa 2 kertaa päivässä ja vielä kuitti pitäs saada. En ihmettele yhtään jos nauravat päin naamaa.

• Anonyymi

Kysymys on kai kuitista eikä rahasummasta,tavallinen tuon tajuaa.

• Anonyymi

Niinkai tuo männöö. Ei rahasta kymysys.

• Anonyymi

S marketin kahvi ja pikkujoulun avaus tarjoilut näkyy olevan tarkoitettu vain kyseisenä päivänä kauppaan sattuneille asiakkaille. Onhan niistä kuulema ollut ilmoitus feispuukissa, mut suuri osa asiakkaista ei käytä feispuukia eikä käytä nettiä.

• Anonyymi

Minulla on Fuckbook.

• Anonyymi

Iloinen ja reipas on ilme nytkin marketissa. Ja jos hyllyt tyhjiä on se merkki myynnistä..hyvä se👏!

• Anonyymi

Kaikkee on suanu mitä oon tarvinna.

• Anonyymi

Kyllä minä mielelläni s-marketissa käyn. Ei siellä ynseitä naamoja näy.

• Anonyymi

Me ollaan ainakin niin kyllästytty siihen että tavaraa ei osata tilata kysynnän mukaan ja joka kerta kauppareissulla jää uupumaan jotain, vähemmän tai enemmän. Esim. leipä. Jos joku tietty leipä on aina lopussa, eikö sen pitäisi kertoa kauppiaalle että tilaa perkele sitä leipää enemmän! Toinen puoliso käy töissä kaupungissa ja ollaan mietitty ja jonkun verran jo tehtykin että ostetaan enimmät ruokaostokset sieltä. Harmittavaa paikallisen kaupan kannalta muttei vaan jaksa enää sitä vituksen määrää tyhjillä hyllyillä.

• Anonyymi

kannattaisiko se kertoa kaupallekin jotain reittiä pitkin eikä täällä itkeä kuin vauva. säälittävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kannattaisiko se kertoa kaupallekin jotain reittiä pitkin eikä täällä itkeä kuin vauva. säälittävää.

Olen nyt yrittänyt kaupalle puhua 1kk verran, ei ole vielä vastannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nyt yrittänyt kaupalle puhua 1kk verran, ei ole vielä vastannut.

Kokeile puhua sille kauppiaalle seuraavan kerran,äläkä kaupalle.Voit ehkä saada jonkun vastauksen ongelmiisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile puhua sille kauppiaalle seuraavan kerran,äläkä kaupalle.Voit ehkä saada jonkun vastauksen ongelmiisi?

Siellä tuntuu olevan aina aamuisin näitä "kaupalle"höpöttäjiä ,otappa nuista selevä sitten...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tämä taitaa olla tehokkain tapa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      589
      7792
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      340
      2975
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      393
      2111
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1307
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1263
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1199
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1095
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1063
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      64
      1033
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      46
      913
    Aihe