Miksei Mikkolan kouluautot enään kuskaa meidän lapsia kouluun?.Eikä niitä pahemin näy muillakaan reiteillä yks tuttu sanoi.
Mihin kadonneet
11
130
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko ollu et hyvä veli sopimikset loppu. Hävisivät tarjouskilpailun .
- Anonyymi
Loppuiko?? Tämä oli viikon paras uutinen kiitos.
- Anonyymi
Hienoa kun ihan itse kirjoitit kaikki kolme kommenttia. Taisi joutua mielikuvituksesi pinnistelemään aivan äärirajoillaan?
- Anonyymi
Maataloustuet elättää jottei tarvii lähteä halvalla ajamaan. Vai olisiko syynä ollut kunnan rakentamat hidasteet teille kun ne kuulemma haittaavat raskasta liikennettä.
- Anonyymi
Kaikki nykyään kilpailutetaan ja jotkut aina saa ajot ja toisinaan menettää.Kunnat koittaa tällätapaa säästää veronmaksajien rahaa vaikka ei se aina siltä vaikuta joissain muissa projekteissa.
Hyväveliajat on taaksejäänyttä elämää. - Anonyymi
Taitaa ajella MM:n autot Toijalassa. Tänään siellä meni keskustassa joku niiden bussi.Kyllä ajoja saa kunhan ei tee ilmaiseksi se ei kannata eikä riistohinnoilla silloin jää rannalle ruikuttaan.
T: 40 vuotta autoillut ja nähnyt nousut ja laskut. - Anonyymi
Kenenkäs autot nyt hoitavat koulukuljetukset Lempäälässä? Oletko varma, että eivät ole entisen yrittäjän, sehän on voinut maalata autot uudestaan?
- Anonyymi
Vesilahden liikenne näyttäisi hoitavan ja hyvä niin.
- Anonyymi
Ainoa firma suomessa on Alko jolla on monopoliasema ja Veikkaus.Kaikki muu saadaan kilpailuttaa ja valita toimittaja tai toimija.Bussikyydit on ihan hyvä kilpailuttaa koska ne on välttämättömiä, toisin kuin viina ja ongelmapelaaminen.
- Anonyymi
Pääasia on, että pitkämatkalaiset lapset pääsevät turvallisesti kouluun ja sieltä kotiin, niin että jokaisella lapsella perheen varallisuudesta riippumatta olisi siihen taloudellinen mahdollisuus.
- Anonyymi
Älypuhelinsukupolvi on kyydittävä kouluun kotiovelta. Jopa kolmen kilometrin matka saattaa olla nykyaikana mahdoton kulkea. Kuinkahan sitä on ennen koulutakseja pärjätty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384