Miksi olen niin ruma?

Anonyymi

Mistä tämä johtuu ? Miksi juuri minulle kävi näin ?

70

3525

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä tarkoitat? Oletko joutunut onnettomuuteen vai sairaus runnellut kasvosi.
      Kauneus ja rumuus on itse tuntokysymys.
      Jos päätät olevasi kaunis se näkyy sinusta myös ulos päin.

      • Anonyymi

        Synnyin vain rumana ihmisenä. Kaikki kiusaa !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Synnyin vain rumana ihmisenä. Kaikki kiusaa !

        Kuva ois kiva. Voisin sanoa mielipiteeni rumuudesta.


      • Anonyymi

        Sinun ei kannata puhua rumuudesta mitään. Palmen murhaajasta tehtiin piirros (tässä alla toinen kuva ylhäältä) ja sen perusteella pidätettiin syytön mies Chrille Pettersson. Onko kukaan nähnyt tuon näköistä miestä, jotta oikea "murhaaja" saataisiin kiinni. Miksi media lopetti kuvan levittämisen? Laitoin sanan "murhaaja" lainausmerkkeihin sillä sehän voi olla vaikka vaan tappo.

        https://utsikterinsikter.blogg.se/2017/august/den-oskyldige-christer-pettersson.html


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Kuva ois kiva. Voisin sanoa mielipiteeni rumuudesta.

        Voisithan piiloutua vaikka klonkku-naamarin taakse niin kukaan ei huomaisi eroa.
        https://www.mulletoi.com/klonkku-naamari/

        Kaverit kilpaili kenellä heistä on rumin vaimo. Noh, oltiin kierretty kaikkien muiden muijat läpi ja saavuttiin viimeisen kilpailijan kotiin. Mentiin suoraan peruna varstoon vai miksi niitä monttuja kutsuttiin. Ovi avattiin ja vaimo oli vetämässä perunasäkkiä päähän jolloin mies siihen, että ei tarvitse. Nyt ei naida. Minä vaan näytän sinua kavereille. Ehe eh ehehehheheh MISsÄ ON miituuuuuu (metoo) porukat ottamassa kantaa.


      • Anonyymi

        Ei varastossa tuota naappua. Kalliskin


      • Anonyymi

        Kuka on ruma?? Missä se määritellään ? Missikisat ja Hollywood määrittelevät kauneutta mutta niiden perusteella suurin osa ihmisistä on rumia. Itse olen lopettanut monien tv-sarjojen ja elokuvien,lähinnä amerikkalaisten ,katsomisen kun niissä ihmiset eivät näytä luonnollisilta vaan ovat kuin nukkeja ja olen jo nukke- ja satuiän ohittanut. Jos kauneusmääritelmällä miettii parhaita ystäviä,sukulaisia ja tuttuja niin juuri kukaan ei sovi muottiin. Mutta eihän tutun ihmisen ulkonäköä ajattele vaan sitä kuka hän on omana itsenään. Jokainen minun tuttuni on ainutlaatuinen ja jos sitä ulkonäköä miettii niin ei kukaan ole ruma,se mitä nykyisin ajatellaan "ei-kauniiksi" on persoonallisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnyin vain rumana ihmisenä. Kaikki kiusaa !

        Mitähän vanhempasi tuosta tuumavat..


    • Anonyymi

      Harvoin ihmisiä ulkonäön perusteella muistellaan/arvioidaan. Kyllä ne muut avut jää mieleen. Harva kuitenkaan on kaunis/komea.

      • Anonyymi

        Hyvä pointti. Kun puhutaan historian suurmiehistä/naisista ja heidän saavutuksistaan, niin kuka muka miettii, että miltä nuo historian merkkihenkilöt ulkoisesti näyttivät?


      • Anonyymi

        On totta, että suurin osa ihmisistä on sietämättömän rumia minä mukaanlukien. Äärimmäisen harvassa on kauniit ja komeat ihmiset ja hekin ovat sitten koppavia ja sisältä lävettömän rumia. Joka puolelta kauniita ja komeita ei ole ketään. Vain yksi on ollut kaikkialta kaunis ja se on Jeesus Kristus. Meidän osamme on olla rumia tavalla tai toisella.


      • Anonyymi

        Oletko lukenut Tooraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On totta, että suurin osa ihmisistä on sietämättömän rumia minä mukaanlukien. Äärimmäisen harvassa on kauniit ja komeat ihmiset ja hekin ovat sitten koppavia ja sisältä lävettömän rumia. Joka puolelta kauniita ja komeita ei ole ketään. Vain yksi on ollut kaikkialta kaunis ja se on Jeesus Kristus. Meidän osamme on olla rumia tavalla tai toisella.

        Rumana voi olla helpompi kuin kauniina, varsinkaan jos ei ole erityisen sosiaalinen eikä tykkää huomiosta. Monet suuttuu jos ei ole kiinnostunut juttelemaan, tutustumaan, seurustelemaan ja kateelliset voi tehdä kiusaa ihan muuten vaan.

        Monesti koulukiusatutkin ovat tavallista kauniimpia ja jos on kaunis luonteeltaankin, niin joutuu helpommin kiusatuksi, sosiaalisuus voi joskus auttaa. Valitettavasti myös rumia tai poikkeavan näköisiä kiusataan, eihän ketään saisi kiusata.

        Kauneus on katsojan silmässä. Minusta tyypilliset kauniit ei ole useinkaan edes kiinnostavia, mutta kun on persoonalliset kasvot, vaikka olisi joidenkin mielestä rumakin, on paljon kiinnostavampi. Joskus taas aika tavallisen näköinen tuntuu vastenmieliseltä ja juuri he ovat usein kiinnostuneita itsestä. En kiusaisi ketään ulkonäön takia, mutta jos toinen ärsyttää tahallaan niin...


    • Anonyymi

      Muista kuitenkin se totuus, että kauniilla/komealla on vanhemmiten suuri järkytys, kun se kauneus/komeus on katoavaista. Ruma ei juuri rumene, vaikka vanheneekin. Voi joskus jopa komistua ikääntyessään.

    • Olin melko siedettävän näköinen nuorena.
      Nyt olen jo aika vanha, en ole ruma vieläkään, mutta ei flaksi käy kuten ennen, joten muutosta on tullut.
      En usko että aloittaja on ruma muiden kuin korkeintaan omasta mielestään.
      Moni ihminen muuttuu parempaan suuntaan iän myötä.
      Ulkonäkö on toisarvoista jos luonne on hankala ja aika kuluu peiliin tuijottaessa.

      • Anonyymi

        Muuttuu parempaan suuntaan, niikö!? En kyllä ole nähnyt kuin luonteenpiirteen psta kohenemista iän myötä. Vai muuttuvat jotkut paremman näköisiksi...hmm. noh, aina oppii jtn uutta!


    • Anonyymi

      Tosiasia on, että meitä rumia nimitellään ja mollataan säälimättä. Vihapuhetta valvovat eivät välitä siitä, että rumia arvostellaan ja haukutaan julmasti. Jopa sukulaiset ja ystävät saattavat arvostella loukkaavasti.

      Vanheneminen on helpottavaa, elämä ei pyöri viisikymppisenä enää ulkonäön ympärillä.

      • Anonyymi

        Kiusaaminen ja arvostelu on sietämätöntä ja
        jopa aikuiset kiusaa.

        sanon nykyään aika suoraan
        etten pidä kiusaamisesta

        tsempit sinne


      • Anonyymi

        Onneksi en ole enää nuori, nuorilla ja julkkiksilla on kestämistä nettiaikakaudella, moni nuori tappaakin itsensä sen takia ja jopa aikuisia. Minua ei kiinnosta toisten mielipiteet, enkä tarvitse seuraajia, sksipä ei ole ainoatakaan some-tiliäkään.

        Tytöt/naiset voi sanoa ja sanookin mitä tahansa, mutta pojat/miehet ei saisi koskaan arvostella toista sukupuolta. Vasta äsken yksi tyttöjen kiusaama koulupoika tappoi itsensä. Aivan sairasta.


    • Anonyymi

      Eli joku muu on sanonut, että olet ruma.

      Se on heiltä huonoa käytöstä,
      mutta kauneus on makuasia

      ja voit yhtä hyvin oppia olemaan
      välittämättä siitä.
      Katso kuuluisia filmitähtiä,
      ei ne kaikki ole samasta muotista.

      Ruumiin kauneus on yksi osa ihmisenä olemista.

      Kiusaaminen on kamalaa, otan osaa.
      Suomalaiset kiusaa kaikkia kaikesta.

    • Anonyymi

      et ole huolehtinut yleiskunnostasi, joten samapa tuota tuollaisella luetella, ota peukalo pois sieltä rööristäs niin asiasi juoksee, rauhotu.

      miksi minä olen niin ruma, enkä syötävä peruna....?
      https://www.youtube.com/watch?v=5LxC3M-Yngs

    • Anonyymi

      Saako kristitty käyttää burkaa ?

      • Anonyymi

        Kristitty saa jauhaa purkkaa, muttei p-skaa. Näin olen itse kuullut.


      • Anonyymi

        Kun sanoo itseään rumaksi se on myös loukkaus vanhempiasi kohtaan.


    • Anonyymi

      Saako muslimi syödä purkkaa. > pure jenkki.

    • Anonyymi

      Itsekin synnyin rumana ja oon ruma yhäkin. Voisiko jopa sanoa, että rupinen perunakin on paljon kauniimpi. Mutta minkäs tekee. Kun syntyy rumaksi, niin rumana mennään. Ellei ole sitten varaa plastiikka-kirurgiin.

      • Anonyymi

        Ja moni kaunis on pilannut ulkonäkönsä leikkelyllä.


    • Anonyymi

      Kauneus on katsojan silmässä. Olet kuitenkin puolet äidistäsi ja puolet isästäsi, eivätkä he ole pitäneet toisiaan rumina, kun ovat toisiinsa vetoa tunteneet. Eli varmasti on paljon ihmisiä, jotka eivät pidä sinua rumana. Tulet varmasti huomaamaan tämän asian. Toinen pitää toisesta ja joku muu taas ei. En itsekään ole mikään komistus, mutta olen silti tavannut ihmisiä joiden mielestä olen hyvän näköinen ja heille on kuitenkin ollut tärkeää miltä ihminen näyttää sisäisesti.

    • Anonyymi

      Et sä ole ruma. Kuvittelet vain niin koska ilkeät ihmiset ovat sanoneet niin. Mäkin luulin nuorena olevani ruma kun haukuttiin, mutta nyt aikuisena kuvista näen olleeni ihan mukiinmenevä, vanhempana jopa kaunis. Unohda muut! Olet kaunis. Jokaisella on piirteitä joista ei niin pidä. Mutta kokonaisuus on tärkein. Ja sielu, ennen muuta!

    • Anonyymi

      Aika moni ihminen on hirveen näkönen ja mieletön läski.

      • Anonyymi

        Joihinkin asioihin voi ainakin vaikuttaa, kunnostaan ja terveydestään voi pitää huolta, tupakka ja alkoholi vanhentaa jne. En ole tajunnut koskaan miksi jotkut lihottavat itsensä, lapsena siihen ei kiinnittänyt huomiota, mutta itsellä muutamakin lisäkilko tuntuu vastenmieliseltä. Lihaskunto edelleen erinomainen, vaikka ainahan vanhemmiten vaivoja tulee. Toisaalta imartelee saada huomiota nuoriltakin, mutta ihmettelen aina miksi he näin vanhaa katselee, en edes hae seuraa enää.


    • Anonyymi

      Voi olla että vain sinä itse pidät itseäsi rumana. Usein teinit pitävät itseään rumina, vaikka nämä olisivat kauniita aikuisten mielestä.

      Naisiin ja miehiin kohdistuu erilaisia ulkonäköodotuksia. Lisäksi miehet voivat parannella itseään vaikka parralla.

      Eräs koulukaverini, tyttö, oli aikoinaan vähän erikoisen näköinen, mutta häntä ei syrjitty.
      Sitten hän sai silmälasit, voimakkaat ja kasvoja hallitsevat. Jotenkin hänen kasvonsa ja elämänsä muuttuivat niistä.

      Tunnen myös erään miehen jota voisi pitää rumana. Hän on kuitenkin niin iloinen ja harmoninen että hän tuntuu kauniilta.

      Sinuna loisin ensin itselleni kauniit hiukset ja pyytäisin hyvältä ammattilaiselta neuvoja värien ja vaatetuksen suhteen. Silmälasit? (Vähän meikkiä?)

      Sitten alkaisin auttaa muita ihmisiä itselleni luontaisella tavalla. Vanhoja ihmisiä. Jossain hyväntekeväisyysjärjestössä voisin olla mukana toiminnassa. Kun unohtaa itsensä ja auttaa muita, syntyy sitä sisäistä kauneutta joka ei ole tarua vaan täyttä totta, ja ihmeellisesti siirtyy ulkoiseksikin.

      • Anonyymi

        Ihmiset luokittelee toisiaan ulkonäön perusteella.Työpaikansaantiinkin ulkonäkö vaikuttaa.ja komeat ihmiset menestyy työurallakin paremmin.


    • Anonyymi

      Naisena tiedät, että ammattitason meikkaus korjaa asiat.
      Huippuna olen itse nähnyt, kuinka tajuttoman ruma mies muuttuu hemaisevaksi naiseksi parissa tunnissa.

    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa että kauneus on katsojan silmässä. Tärkeintä ei ole ulkonäkö vaan olla mukava persoona. Ja kun olet rohkeasti oma itsesi niin itsevarmuus kaunistaa / komistaa. Unohda kiusaajat , heitä riittää tässä maassa

    • Anonyymi

      Naiselle rumuus on kyllä kova kohtalo.
      Miehen rumuus ei haittaa jos on paljon rahaa.
      Köyhä ja ruma mies ei naisia kiinnosta.

      • Anonyymi

        Rikas ruma vanhempi nainenkin voi saada vaikka nuoren kauniin urheilijamiehen. Ei tosin kannattaisi itseään rahasta myydä, naisilla se tuntuu kuitenkin olevan aivan normaalia ja lopuksi mies pettyy kun menee vaan rahat.


      • Anonyymi

        Äh

        Älykkäät, sosiaalisesti taitavat rumanlaiset rikkaat julkkismiehet ja poliitikot osaavat kyllä asiansa.
        Arjen sankareita julkisuudessakin.


    • Anonyymi

      Ota Laura rauhallisesti.

    • Anonyymi

      Jokaisessa on jotain vikaa, kuka ulkonäöltään, kuka itroiltaan, kukamitnekin.

      Eletään ja annetaan mennävaan, mitäpä tuota murehtimaan!

      Kun katsoo näitä ns. julkkiskaunottaria joita tällänimellä toimittajat niistä kirjoittavat.

      Useahan on ihan hirveän näköisiä Suvi Pitkänen, Sofia, Martina ei he ole kauniita vaan aika kolhon näköisiä akkoja!

    • Anonyymi

      jotkut ovat rumankauniitakin. Kirveellä veistetty romuluinen mies, joka kummallisesti vaan vetoaa naiseen kuin naiseen. Miehelle rumuus voi tuoda lisäarvoa. Naisella tilanne yleensä on toisin.

    • Hei.
      Et ole ainoa. En ole kaunis mäkään. Enkä piittaa siitä. Kenelle se nyt kuuluu, minkä näkönen ihminen on ? Olin vuosia koulukiusattu, myös ammattikouluissa kiusattiin, ja nyt myös työelämässä tapahtuu samaa. Se ei lopu ikinä, ellei tee asialle jotakin, eli kiusaaja on tyhmä läski muija ainakin mulla. Inhoon sitä yli kaiken. Se on ns ohjaajien lellikki ja suosikki, eikä mukamas mikään kiusaaja.....mut he eivät ole ammattilaisia, joten he eivät näe kiusaamista. Kiusaajat on idiootteja. Kaikki. Olen tehnyt jopa rikosilmoituksen siitä hakkaajasta. Se on täysin raivohullu. Se on hakannut, lyönyt, potkinut yms mua, ja nyt se vaan kyttäää mua lähes koko ajan. Se on inhoittava !!! Sen on loputtava nyt tähän paikkaan ! Katsokaa osoitetta naistenlinja.fi, ja kertokaa tarinanne, apua on olemassa, jos vain apu kelpaa. Paras on chatti-osio, se on auki joka ti ja to kello 17-19. Sieltä mäkin sain apua ja tietoa väkivallasta ja niiden eri muodoista. Kannattaa katsoa !

    • Anonyymi

      Näin jo vähän vanhempana miehenä pystyn sanomaan, että en juuri elämäni aikana rumia naisia ole nähnyt. Ja rumuus mitä olen nähnyt on lähinnä ollut sitä, että tavalla tai toisella oma hyvinvointi on selkeästi laiminlyöty, enkä tässä tarkoita meikkejä tms. Sama pätee miehiinkin.

    • Anonyymi

      Rumuus ei ole sinun syysi. Me jokainen olemme Jumalan luomia Jumalan lapsia joita Hän rakastaa sellaisena kuin olemme. Samoin pienet lapset ja eläimet eivät piittaa ulkonäöstä.Sivistymättömät ihmiset on ongelma,mutta jos heihin pääsee tutustumaan,niin tilanne laimenee, jos itse käyttäytyy kunnolla. Yhdessä työ paikassani kaksi rumaa väittelivät siitä kumpi saisi rumimman arvonimen. He olivat kaikkien kavereita ja suosittuja työtovereita.

    • Anonyymi

      Oon ollu aina ruma ja vanhemmiten vaan rumistunut edelleen naamaltani ja vartaloltani, itseäni tämä rumuus ei haittaa, mutta muita ihmisiä näyttää haittaavan. Eivät oikeesti ees halua katsoa minuun puhuessaan esim. työpaikalla. Minkä teet... Mielellään pitäisin huivia naamani edessä jos se olisi mahdollista. En tiedä pitäiskö kääntyä muslimiksi tämän takia. Suoraan sanottuna, en itsekään haluaisi katsella itseäni päivittäin, onneksi ei tarvitsekaan.

    • Anonyymi

      Netin kerma täällä taas kokoontuu.

      Miksi vastaajat olettavat että aloittaja on nainen?

      Aloittaja: Ei mikään meikki mitään korjaa olit sitten mies/nainen. Kukaan ei ole ruma. En ole koskaan nähnyt rumaa ihmistä.

      Puheet voivat olla rumia, voit oppia säätelemään kuulemaasi puhetta suodattimen avulla. Rakenna vahva minuus jota eivät muut kaada. Mitenkö sen rakennat? -Ottamalla selvää mistä sinä pidät. Mitkä asiat tuovat sinulle iloa tai surua. Mikä saa nauramaan. Kun tutustut itseesi hyvin, teet siitä parhaan kaverisi. Kun olet itsesi kaveri, rakennat suodattimen jota ei läpäise turhat puheet..

      Ihminen jonka elämässä on merkitystä, ei tarvitse keskittyä turhuuksiin. Merkitys elämässä on pienten asioiden oivaltamista. Kuka-minä-olen :)

      Onnea polullesi aloittaja. Nauti itsestäsi

      • Anonyymi

        Samaa ihmettelin, itse oletin mieheksi, mutta enemmänkin hupialoitukseksi.


    • Anonyymi

      Kauniilla/komealla yksilöllä on yleensä myös moni muukin ominaisuus kohdallaan, ja tämän seurauksena hän menestyy opiskeluissaan ja työelämässä. Tai on ainakin siihen hyvät mahdollisuudet. Rumilla tämä on päinvastoin.

      Mutta vastauksena kysymykseen miksi joku on ruma, niin geeneistähän se riippuu. Rumilla vanhemmilla on pääsääntöisesti rumia lapsia. Periytyvä ominaisuus, kuten on moni muukin ominaisuutemme.

    • Anonyymi

      Rumia naisia kohdellaan tosi ilkeästi. Kuka tahansa lökäpöksy katsoo oikeudekseen arvioida ja arvostella. Olen saanut kuulla ulkonäköäni koskevaa mollausta jopa lääkäreiltä, pappismiehiltä ja kaiken huippuna miespuoliselta psykoterapeutilta, jolle kannoin isot rahat toiveenani saada elämääni edes jonkinlaista apua. Jopa treffeillä olen saanut suoraa palautetta, että tuon näköisen naisen kanssa en yhteen muuttaisi. Nuorena tein typeryyksissäni sokkotreffit. Kumppani poistui heti ja totesi tylysti, että tuolla ulkonäöllä varustettuun hän ei aikaansa hukkaa.

      Äitini ei puutunut teininä mitenkään siihen, että isoveljeni sai vapaasti haukkua ulkonäköäni kaikkien kuullen jatkuvasti. Sieltä kaikki alkoi. Olen isäni, komean miehen näköinen ja isäni olikin ainoa ihminen, joka ulkoisen olemukseni hyväksyi.

      Naiset eivät ole sen parempia, annetaan ”ystävän” neuvoja milloin mistäkin ulkonäköön Lesboystävät antavat vinkkejä siitä, että kannattaisi harkita seksuaalisen suuntauksen vaihtamista. Rekkakuskilesbot kun eivät ole niin nuukia ulkonäöstä.

      Mitä muuta ihmisryhmää saa mollata näin?

      Kaikesta huolimatta olen pärjännyt elämässäni suht hyvin, olen hyvin koulutettu, älykkäänä pidetty, huumorintajuinen ja yhteiskunnalle veroni maksanut.

      • Anonyymi

        Paljon enemmän naiset arvostelee miesten ulkonäköä ja naureskelevat kaljuuntumisellekin, mutta kun itse kajuuntuvat niin se onkin hirveä asia. Akathan pilkkaa usein julkisesti eron jälkeen jopa miesten peniksen kokoa, vaikka ei muka olekaan tärkeää.


    • Anonyymi

      Ole rauhassa ruma, on meitä muitakin. Ei siihen kannata niin kiinnittää huomiota. Suomalaiset ovat mielestäni pääosin rumaa kansaa. Mutta älä ole tyhmä, opiskele sekä tietoa että kauniita tapoja. Ne kaunistaa rumankin.

    • Anonyymi

      Olet vaan vanhan selviytyjä suvun jälkeläinen. Ajattele mikä etu se on ollut ennen vanhaan. Ei tarvinnut pelätä, että viikingit olisi tullut ja vienyt orjaksi jonnekin. Kukaan mitään sikarumaa orjaa olisi ostanut. Ei kuninkaat ja muut lässyttäjät notkuneet pihamaalla vonkaamassa rumaa vaimoasi tai tytärtäsi. Ajatteles mikä helpotus se olisi nykyäänkin jo suomalaiset naiset olisi kaikki rumempia kuin säkkipukeutujien naiset. Ei pakolaisäijälaumat tunkisi tänne raiskailemaan kaiken maailman tekosyillä. Onhan siitä etua nykyäänkin. Ei tarvitse osallistua kaiken maailman ihmissuhde sotkuihin, eroihin ja pettämisiin. Työnantajatkin antaa yleensä olla rauhassa.

      • Anonyymi

        Pakolaisille kelpaa varmaan jalkapuolet jakkaratkin (kaksijalkaiseksi muuttunut jakkara on kyllä aika vähän kysytty kantaväestön miesten kesken, mutta muille se varmaan kelpaa).


      • Anonyymi

        No on se Halla-Aho sitten varmaan aika komea mies. Toista se on ruimilla miehillä.


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet? Jotkut naispuolisista ovat aikuistuttuaan alkaneet näyttää tosi hyviltä, pärjänneet jopa missikisoissa. Oletko nainen?

    • Anonyymi

      Jotta voisit kasvaa henkisesti.

    • Anonyymi

      Ruma nainen/äiti yleensä synnyttää rumia lapsia. Tapauksesta riippuen rumuus johtuu joko geeneistä tai huonoista elintavoista.
      Geeneille ei oikein tehdä juuri mitään.

      Huonoista elintavoista esimerkkejä ovat alkoholi, tupakka. Nämä ovat sellaisia päihteitä jotka pilaavat huippukauniinakin syntyneiden naisten ulkonäön jo ennen 31 vuoden ikää. Ilmeisesti jonkinlainen evoluution tapa paljastaa miehelle että tässä on epäterveellisesti elävä nainen jonka kanssa ei kannata lisääntyä mikäli mies haluaa tervettä ja kauniinpaa jälkikasvua. Alkoholin rumentava vaikutus ei ole mikään yllätys koska alkoholi on muutakin kuin päihdeäine ja se on myös polttoaine, puhdistusaine ja mieto liuotinaine, jäänestoaine. Tosin juomissa ja ruoka-aineissa hieman laimennettuna.

      Nainen joka pidättäytyy kokonaan alkoholista, tupakasta, huumeista yleensä säilyy kauniin näköisenä myös yli 40 vuotiaanakin eikä tarvitse kauneusleikkauksia, silikoneja, eikä niin suuria määriä meikkiä.
      Vielä päihteistä erossa pysymisen lisäksi jos nainen harrastaa edes kevyttä liikuntaa niin silloin nainen voi säilyä kauniina jopa vielä yli 50 vuotiaanakin.

      • Anonyymi

        *päihdeaine. Ei päihdeäine.


    • Yli neljä vuotta täysipäiväisenä mallina ulkomailla voin sanoa, että kauneus tulee sisältäpäin. Itse loistin, kuin elämäni oli kunnossa ja biletin paljon, sain monet työt sisältä puskevan elämäniloni kautta. Mikään ei ole rumempaa kuin tylsä sielu, eikä mikään kauniimpaa kuin silmäpilke.
      Kunhan pidät hauskaa, olet todella kaunis!

    • Anonyymi

      Kannattaa asennuttaa tissi- ja hanuri-implantit ja botoksia huuliin. Kyllä se siitä iloksi muuttuu.

    • Anonyymi

      Luulen,että synnyin tänne,jotta ihmiset saavat pilkata ja nauraa ja kiusata. Jopa oma äitini on aina ivannut ja nyt omat aikuiset lapset.

    • Anonyymi

      Rumana on se etu että saa heti tietää ihmisten oikeat ajatukset niitä ei kauaa pidätellä

    • Anonyymi

      Oletko Johanna tukiainen?

    • Anonyymi

      Ei minusta "ruma" ole ruma, kaikki on asenteesta kiinni. Minusta rumimpia ovat ne, joille ei oma ulkonäkö kelpaa. Minä tykkään rumista, joilla on luonnetta ja sydäntä, se paistaa kyllä läpi. Eiväthän meidän rakastetut kansantaiteilijammekaan mitään kaunottaria ja adoniksia olleet. Liian kaunis muuttuu sieluttomaksi, kun pääsee liian helpolla. Ja sen saa maksaa myöhemmin, kun se kauneus rapisee. Jotkut vain komistuvat vanhetessaan.

    • Anonyymi

      Kauneus on katsojan silmissä. Jopa "rumatkin" alkavat näyttään siedettävemmältä kun vetää viinaa tarpeeks tai katselee rumaksi ajattelemaansa henkilöä päivästä toiseen.

    • Anonyymi

      Ikä ja rumuus .. ĵo 50v jälkeen rappeutumaan alkoi.... kamera pois....oma mies kehuu kauniita naisia ja myöntäilen ja taas ala aĺaarvoisùus

    • Anonyymi

      Käläviän äijä laitto lohuttaen rumuuttani; tule mulle rusakko vahdiksi. En lähe, en.
      . Suomenlahen seilori.

    • Anonyymi

      Kaikki sanoo että olen ruma, laiska, tyhmä, sanoo että en osaa mitään, en saa töitä kun joku sanoo ie se osaa mitään. Oikeasti osaan monenlaista mutta ihmiset ei halua uskoa että osaan. Olen vähän jonkinlainen taiteilija, tein ns Ite-taidetoksia omalle pihalle, ihmiset närkästyivät ja soittivat poliisin teokset piti hävittää. Sukulaiset ja ihmiset haluavat että istun apaattisesti ja juon kaljaa mutta mun on pakko tehdä jotain

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe