Miksi ns. uskovaiset tarvitsevat terveydenhoitopalveluja,

Anonyymi

vaikka he väittävät Raamatun olevan totta, jolloin "Herra" parantaa heidät, kunhan vain muistavat rukoilla parantumista ja joku sitten laittaa kätensä heidän yllensä?

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen vuoksi sairaanhoitoa sairauksiinsa tarvitsevat, koska ovat samankaltaisia ihmisiä, niinkuin Sinä itsekin olet lihallisessa ruumiissasi.

      Toimihan Luukaskin lääkärinä Jeesuksen aikakaudella, vaikka Jeesus paransi kaikenlaisista sairauksista kärsiviä. Eikä Jeesus vähätellyt Luukaksen lääkinnällisiä hoitokeinoja.

    • Anonyymi

      Raamattu ei siis olekaan totta:

      Markus
      16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
      16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
      16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

      Jos Raamattu on totta, jokaisen "uskovan" pitäisi kyetä parantamaan sisar tai veli.

      Miksi siis mennä lääkäriin?

      Sari Essayah'in sairastuminen todisti, ettei hän ole "oikeassa uskossa". Tosin ei "tosiuskovaa" voi olla edes olemassa, koskapa se uskon kohde on olematon.

      • Sanotaanko tuossa, että kyseiset merkit seuraavat kaikkia uskovia? Kaiken lisäksi tämä Markuksen evankeliumin loppuhan on suurella todennäköisyydellä myöhempi lisäys, eikä ole kuulunut alkuperäiseen käsikirjoitukseen.

        Millä tavalla Essayahin sairastuminen muka todisti jotain hänen uskostaan? Mitä ihmeen menestysteologista höpinää höpötät? Uskovat sairastuvat tietysti siinä missä kaikki muutkin.


      • Anonyymi

        Markuksen evankeliumin loppu on lisäys. Voi epäillä että ne kaikkein jyrkimmät uskonkohdat ovat lisäyksiä. Kuvitellaan joku fanaatikko vaahtosuinen wannabe-uskovainen lisäilijäksi, jolla vähemmän ymmärrystä kuin tekstin alkup. luojalla.

        Johanneksen evankeliumissa myös loppu lisäystä.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Sanotaanko tuossa, että kyseiset merkit seuraavat kaikkia uskovia? Kaiken lisäksi tämä Markuksen evankeliumin loppuhan on suurella todennäköisyydellä myöhempi lisäys, eikä ole kuulunut alkuperäiseen käsikirjoitukseen.

        Millä tavalla Essayahin sairastuminen muka todisti jotain hänen uskostaan? Mitä ihmeen menestysteologista höpinää höpötät? Uskovat sairastuvat tietysti siinä missä kaikki muutkin.

        Etkös osaa lukea: "Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat".

        Siis KAIKKI uskovat kykenevät parantamaan sairaita.

        Sari meni lääkäriin, eikä siten uskonut, että joku "uskova" tuttava olisi voinut hänet parantaa. Häneltä puuttuu siis "oikea usko" tai sittten sellaista ei ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Sanotaanko tuossa, että kyseiset merkit seuraavat kaikkia uskovia? Kaiken lisäksi tämä Markuksen evankeliumin loppuhan on suurella todennäköisyydellä myöhempi lisäys, eikä ole kuulunut alkuperäiseen käsikirjoitukseen.

        Millä tavalla Essayahin sairastuminen muka todisti jotain hänen uskostaan? Mitä ihmeen menestysteologista höpinää höpötät? Uskovat sairastuvat tietysti siinä missä kaikki muutkin.

        Just noin on faktat.

        Minullakin on klinefelterin oireyhtymä ja kakkostyypin diapetes, joihin molempiin on hoito.

        Enkä minä nyt koe olevani senkummoisemmin epäuskoinen uskovainen, vaikka em. taudit ruumistani rassaavatkin. Tosin tuo klinefelterin oireyhtymä ei sinällään ole mikään sairaus, sillä kysymyksessä on dna-ketjussa oleva kromosomihäiriö, jota ei voi mitenkään korjata, koska dna-ketju on miljoonien kilometrien pituinen ja mikroskooppisen pienessä mittakaavassa oleva ketju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just noin on faktat.

        Minullakin on klinefelterin oireyhtymä ja kakkostyypin diapetes, joihin molempiin on hoito.

        Enkä minä nyt koe olevani senkummoisemmin epäuskoinen uskovainen, vaikka em. taudit ruumistani rassaavatkin. Tosin tuo klinefelterin oireyhtymä ei sinällään ole mikään sairaus, sillä kysymyksessä on dna-ketjussa oleva kromosomihäiriö, jota ei voi mitenkään korjata, koska dna-ketju on miljoonien kilometrien pituinen ja mikroskooppisen pienessä mittakaavassa oleva ketju.

        Raamatun perusteella olet todellakin "vääräuskoinen", koska sinulla on sairauksia, joista et kykene "uskosi" avulla parantumaan.

        Kyllä "kromosomihäiriökin" aiheuttaa sairauden, siis periytyvän sellaisen. Sekin paranee "oikealla uskolla".

        Jeesuskin paransi verenvuototautisen (virhe DNA:ssa), koska tällä oli "oikea usko".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös osaa lukea: "Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat".

        Siis KAIKKI uskovat kykenevät parantamaan sairaita.

        Sari meni lääkäriin, eikä siten uskonut, että joku "uskova" tuttava olisi voinut hänet parantaa. Häneltä puuttuu siis "oikea usko" tai sittten sellaista ei ole olemassakaan.

        Lohdutuksena voin ilmoittaa että jo Raamatun aikana oli kaltaisiasi tajuttomia joilla ei ollut resursseja ymmärtää lukemaansa.

        eikö ole hieno juttu sekin.

        28. Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.
        29. Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja?
        30. Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja? Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?
        31. Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista. Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.
        1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
        2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markuksen evankeliumin loppu on lisäys. Voi epäillä että ne kaikkein jyrkimmät uskonkohdat ovat lisäyksiä. Kuvitellaan joku fanaatikko vaahtosuinen wannabe-uskovainen lisäilijäksi, jolla vähemmän ymmärrystä kuin tekstin alkup. luojalla.

        Johanneksen evankeliumissa myös loppu lisäystä.

        Äitiskö se kertoi vaiko paikallinen kumikorjaamo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohdutuksena voin ilmoittaa että jo Raamatun aikana oli kaltaisiasi tajuttomia joilla ei ollut resursseja ymmärtää lukemaansa.

        eikö ole hieno juttu sekin.

        28. Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.
        29. Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja?
        30. Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja? Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?
        31. Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista. Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.
        1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
        2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.

        Opettele lukemaan:

        "Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös osaa lukea: "Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat".

        Siis KAIKKI uskovat kykenevät parantamaan sairaita.

        Sari meni lääkäriin, eikä siten uskonut, että joku "uskova" tuttava olisi voinut hänet parantaa. Häneltä puuttuu siis "oikea usko" tai sittten sellaista ei ole olemassakaan.

        Tuo "kaikki" on Sinun oma lisäyksesi. Sairaita paranee Pyhän Hengen vaikutuksesta uskovien kautta milloin enemmän ja milloin vähemmän. Itseltäni on rukouksessa parantunut n. 5 vuotta sitten hyvin kivulias polvi, jota en kuukausien vaivasta huolimatta tullut näyttäneeksi lääkärille (en vain mennyt lääkäriin syystä tai toisesta). Nyt on jalkani taas kipeä viime joulukuussa tapahtuneen pahan pyörälläkaatumisen jälkeen ja jos vielä pahenee, on kai pakko hakea lääkärin apua. Aion myös rukoilla ja pyytää toisia rukoilemaan jalan parantumista, koska liikkuminen kyynärsauvoilla on joinakin päivinä hyvin vaikeaa. Odotan ja toivon Jumalan parantavan jalkani lääkärien avulla (leikkauksia en toivoisi ja rahaa ei ole paljoa;myös vaimoni sairastelee) tai Pyhän Hengen voimalla.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Sanotaanko tuossa, että kyseiset merkit seuraavat kaikkia uskovia? Kaiken lisäksi tämä Markuksen evankeliumin loppuhan on suurella todennäköisyydellä myöhempi lisäys, eikä ole kuulunut alkuperäiseen käsikirjoitukseen.

        Millä tavalla Essayahin sairastuminen muka todisti jotain hänen uskostaan? Mitä ihmeen menestysteologista höpinää höpötät? Uskovat sairastuvat tietysti siinä missä kaikki muutkin.

        Jos todellakin tarkoitus olisi tuossa Raamatun kohdassa sanoa, ettei kaikki uskovaiset kykene parantamaan, niin silloinhan pitäisi siinä lukea näin:

        Markus
        16:17 Ja nämä merkit seuraavat JOITAKIN, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."


      • Anonyymi

        Niin, tuossa kohdassa ei todellakaan lue "kaikki", ei.

        Aloittajalle suosittelen lukemaan Apostolien tekoja, niin sieltä nuo merkit jo löytyvät.

        Paavalin kautta tapahtui paljon parantamisihmeitä, mutta hän itse sairasti ja rukoili Jumalaa kolmesti parantumisen puolesta, mutta Jumala vastasi: "minun armossani on sinulle kylliksi", eikä ottanut ko. sairautta pois.

        Kussakin tilanteessa tapahtuu Jumalan tahto.

        Parantumiset seuraavat evankeliumin julistamisen Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta etenemistä.

        Ja jo tuolla aiemmin esilletuomasi tekstikohta sisältää tuon sanoman:

        15. Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
        16. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
        17. Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        18. nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

        Kysymys on evankeliumin julistamisesta, ei sirkustempuista.

        Voit itse nähdä tuon Raamatun totuuden, kun alat puhtaasta sydämestäsi julistamaan pelastuksen evankeliliumia Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta alueella, missä Hänen nimessään evankeliumi on vielä julistamatta.

        "15. Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. ... niin .. )

        Usko Toivonen


    • Anonyymi

      Sinäpä sen sanoit. Vastaa siis sanoistasi.

    • Anonyymi

      on sekin vaan ihme kuinka miljoonien kilometrien pituinen dna.-ketju kaikkine informaatioineen on syntyny tihan vaan itsekseen keltaisesta klöntistä alkaen, eikö ole ihme sekin!

      siis se, että on ihmisiä jotka uskovat tuollaiseen satuun.

      jos teillä on kotona komeroissa keltaisia taikka sateenkaarenkin värisiä klönttejä pitäkää varanne, komerosta saatta ajonain yönä konttia yhdellä jalalla laallaallaa siis, niin hyppelevä ihmisen kilpailija!

      • Anonyymi

        Ei se ole "itsekseen syntynyt" vaan miljardien vuosien ja tuhansien miljardien sukupolvien aikana LUONNOVALINNAN avulla.

        Teidän taikauskoisten on vaikea ymmärtää suuria lukuja ja pitkiä ajanjaksoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole "itsekseen syntynyt" vaan miljardien vuosien ja tuhansien miljardien sukupolvien aikana LUONNOVALINNAN avulla.

        Teidän taikauskoisten on vaikea ymmärtää suuria lukuja ja pitkiä ajanjaksoja.

        Ai- joku pappisi sen todisti, ja pisti aikajanan, että SINÄ sen sadun uskoisit.
        aivan miljardien sukupolvien.
        Otahan asioista selvää, ettei ihan tuo mantra leimaa sinua tyhmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai- joku pappisi sen todisti, ja pisti aikajanan, että SINÄ sen sadun uskoisit.
        aivan miljardien sukupolvien.
        Otahan asioista selvää, ettei ihan tuo mantra leimaa sinua tyhmäksi.

        Miksi edelleen on teitä, jotka ovat kääntyneet taikauskoisuuteen ja pitävät Raamattua totuuden ja tiedon lähteenä?

        Meillä on nykyisin valtava määrä tietoa kaikkien saativalla. Tuon tiedon avulle älynlahjoiltaan heikompikin ihminen voi ymmärtää Raamatun myyttisyyden ja taikauskoisuuden.

        Syynä on tietenkin tuon taikauskon massiivinen markkinointi. Ihmisiltä kerätään jopa veroa, jotta tuota potaskaa voitaisiin takoa ihmisten tajuntaan jo lapsesta lähtien ja levittää maihin, jossa tuo taikausko ei ole vielä itänyt. Ne ihmiset, jotka on saatu tuohon taikauskoon käännytettyä pyrkivät levitäämään sitä muihin ihmisiin. Tapahtuu siis aivan samoin kuin sairauksissa: bakteeri- ja virussairaudet leviävät sairastuneista terveisiin.

        Nyt on korkea aika kitkeä uskonnot maailmasta, Pitää siis tehdä aivan samoin kuin useille vaarallisille taudeillekin on tehty. Rokete taikauskoisuuteen on oikea tieto ja koulutus. On perustettava koulutuskeskuksia, joissa teidät taikauskoiset eheytetään pois sairaista ja valheellisista luuloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi edelleen on teitä, jotka ovat kääntyneet taikauskoisuuteen ja pitävät Raamattua totuuden ja tiedon lähteenä?

        Meillä on nykyisin valtava määrä tietoa kaikkien saativalla. Tuon tiedon avulle älynlahjoiltaan heikompikin ihminen voi ymmärtää Raamatun myyttisyyden ja taikauskoisuuden.

        Syynä on tietenkin tuon taikauskon massiivinen markkinointi. Ihmisiltä kerätään jopa veroa, jotta tuota potaskaa voitaisiin takoa ihmisten tajuntaan jo lapsesta lähtien ja levittää maihin, jossa tuo taikausko ei ole vielä itänyt. Ne ihmiset, jotka on saatu tuohon taikauskoon käännytettyä pyrkivät levitäämään sitä muihin ihmisiin. Tapahtuu siis aivan samoin kuin sairauksissa: bakteeri- ja virussairaudet leviävät sairastuneista terveisiin.

        Nyt on korkea aika kitkeä uskonnot maailmasta, Pitää siis tehdä aivan samoin kuin useille vaarallisille taudeillekin on tehty. Rokete taikauskoisuuteen on oikea tieto ja koulutus. On perustettava koulutuskeskuksia, joissa teidät taikauskoiset eheytetään pois sairaista ja valheellisista luuloista.

        Niinpä niin. Siksipä juuri sinun on parempi, että otat asioista selvää, ennenkuin kumartelet sinne ja tänne.
        Se, mitä kehuit, on on jo taakse jäänyttä elämää, jossa LUULLAAN olevan oikean tien ajattelijoita. Aika muuttuu velihyvä. Ei kananta mantrata sen ja sen aikajaksojen nimiin, että ollaan muka viisaampia kuin toiset.
        Apinasta ihmiseksi on menneen talven lumia, sekä dinosaurukisen ikäkuoelma on harhaa- ota selvää, sillä jo nyt historiamuseot kantavat uudempaa tietoa siitä, mitäa löytyy maaperästä todistusnaineena.

        Sitten se suuri mutta tähän.

        Kun on opetettu suomeksi paskaa ihmisille ja apurahat, sekä professuurit nauttivat pappislaista palkkaa omissa ateismin muotojumalississa kirkoholveissa, niin hyvähän heitin on siunlaisia sumuttaa.
        Kaikki menee läpi, mitä he puhuvat ja sinä aamennat ne tiedot.

        Eli ota jo selvää asioista, ennenkuin hölmöilet uskontosi mukaan, jonka pääpaavi on darvinismi. Se on aikansa elänyttä huuhaata, koska jo löydöt puhuvat sen harhan mahdollotuuden ohi, sekä tieteen näköala siitä, kuinka meidän aikakellon rappeuma ei kestä teitin aikamäärittelyjä.

        Siksi, rakkaudellinen neuvo, älä ala viisaaksi, koska itse et pysty toteamaan sitä, mitä ajassa jo kirjoitellaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. Siksipä juuri sinun on parempi, että otat asioista selvää, ennenkuin kumartelet sinne ja tänne.
        Se, mitä kehuit, on on jo taakse jäänyttä elämää, jossa LUULLAAN olevan oikean tien ajattelijoita. Aika muuttuu velihyvä. Ei kananta mantrata sen ja sen aikajaksojen nimiin, että ollaan muka viisaampia kuin toiset.
        Apinasta ihmiseksi on menneen talven lumia, sekä dinosaurukisen ikäkuoelma on harhaa- ota selvää, sillä jo nyt historiamuseot kantavat uudempaa tietoa siitä, mitäa löytyy maaperästä todistusnaineena.

        Sitten se suuri mutta tähän.

        Kun on opetettu suomeksi paskaa ihmisille ja apurahat, sekä professuurit nauttivat pappislaista palkkaa omissa ateismin muotojumalississa kirkoholveissa, niin hyvähän heitin on siunlaisia sumuttaa.
        Kaikki menee läpi, mitä he puhuvat ja sinä aamennat ne tiedot.

        Eli ota jo selvää asioista, ennenkuin hölmöilet uskontosi mukaan, jonka pääpaavi on darvinismi. Se on aikansa elänyttä huuhaata, koska jo löydöt puhuvat sen harhan mahdollotuuden ohi, sekä tieteen näköala siitä, kuinka meidän aikakellon rappeuma ei kestä teitin aikamäärittelyjä.

        Siksi, rakkaudellinen neuvo, älä ala viisaaksi, koska itse et pysty toteamaan sitä, mitä ajassa jo kirjoitellaan

        Voi sinua taikauskoista ihmisparkaa, olet todella syvällä taikauskoisuuden syövereissä.

        Todisteet evoluution puolesta ovat niin murskaavat ja ylenpalttiset, ettei niitä voi kukaan enää kiistää.

        Dinosaurukset hävisivät maailmasta 65 miljoonaa vuotta sitten. Ihminen on ilmestynyt vasta 2.5- 3 miljoonaa vuotta sitten. Näistä molemmista on kiistattomat fossiilitodisteet.

        Mary Schweitzer eristi 1990 T-rexin pehmykudosta luista. Vuonna 2013 löytyi selitys miten tämä on mahdollista:
        Controversial T. Rex Soft Tissue Find Finally Explained
        https://www.livescience.com/41537-t-rex-soft-tissue.html

        Mary Schweitzer on erittäin pahoillaan, että kristityt ovat vääristelleet hänen tutkimustuloksiaan ja puheitaan.

        Taikauskoisuuden aika alkaa olla ohi ja terve järki ottaa vallan luuloista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua taikauskoista ihmisparkaa, olet todella syvällä taikauskoisuuden syövereissä.

        Todisteet evoluution puolesta ovat niin murskaavat ja ylenpalttiset, ettei niitä voi kukaan enää kiistää.

        Dinosaurukset hävisivät maailmasta 65 miljoonaa vuotta sitten. Ihminen on ilmestynyt vasta 2.5- 3 miljoonaa vuotta sitten. Näistä molemmista on kiistattomat fossiilitodisteet.

        Mary Schweitzer eristi 1990 T-rexin pehmykudosta luista. Vuonna 2013 löytyi selitys miten tämä on mahdollista:
        Controversial T. Rex Soft Tissue Find Finally Explained
        https://www.livescience.com/41537-t-rex-soft-tissue.html

        Mary Schweitzer on erittäin pahoillaan, että kristityt ovat vääristelleet hänen tutkimustuloksiaan ja puheitaan.

        Taikauskoisuuden aika alkaa olla ohi ja terve järki ottaa vallan luuloista.

        Ameriikan liperaalit kommunisti koukkunokat on väärentäneet tinosaurusten luita muovista ja ne on vilimattu Hulluvuutissa. Varmaa tietoa erittäin luotettavalta taholta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi edelleen on teitä, jotka ovat kääntyneet taikauskoisuuteen ja pitävät Raamattua totuuden ja tiedon lähteenä?

        Meillä on nykyisin valtava määrä tietoa kaikkien saativalla. Tuon tiedon avulle älynlahjoiltaan heikompikin ihminen voi ymmärtää Raamatun myyttisyyden ja taikauskoisuuden.

        Syynä on tietenkin tuon taikauskon massiivinen markkinointi. Ihmisiltä kerätään jopa veroa, jotta tuota potaskaa voitaisiin takoa ihmisten tajuntaan jo lapsesta lähtien ja levittää maihin, jossa tuo taikausko ei ole vielä itänyt. Ne ihmiset, jotka on saatu tuohon taikauskoon käännytettyä pyrkivät levitäämään sitä muihin ihmisiin. Tapahtuu siis aivan samoin kuin sairauksissa: bakteeri- ja virussairaudet leviävät sairastuneista terveisiin.

        Nyt on korkea aika kitkeä uskonnot maailmasta, Pitää siis tehdä aivan samoin kuin useille vaarallisille taudeillekin on tehty. Rokete taikauskoisuuteen on oikea tieto ja koulutus. On perustettava koulutuskeskuksia, joissa teidät taikauskoiset eheytetään pois sairaista ja valheellisista luuloista.

        "Miksi edelleen on teitä, jotka ovat kääntyneet taikauskoisuuteen ja pitävät Raamattua totuuden ja tiedon lähteenä?"

        Ja sitten on teitä, jotka luulette tietävänne mitä usko on tai millaisia uskovaiset ovat. Mutta olette tosiasiassa pihalla kuin lumiukot. Selittäminen olisi vain helmien heittämistä sioille.


    • Anonyymi

      tietenkin ajan henkeen sopivana homohan se on toki myös , kas kun jöäi pois tuosta edellisestä paljastuksesta.

      • Anonyymi

        Ajan henkeen kuuluu, että aina kun miettii uskontoa tulee joku selittämään homoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan henkeen kuuluu, että aina kun miettii uskontoa tulee joku selittämään homoista.

        Homoista tai muslimeista. Ne ovat suomalaisten suurimpia traumoja.:)


    • Anonyymi

      2Moos.4:11 Ja Herra sanoi hänelle: Kuka on antanut ihmiselle suun, tahi kuka tekee mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö minä, Herra? Luuk.6:19 Ja kaikki kansa tahtoi päästä koskettamaan häntä, koska hänestä lähti voima, joka paransi kaikki. Matt.13:58 ja heidän epäuskonsa tähden hän ei tehnyt siellä monta voimallista tekoa.

    • Anonyymi

      Kuis on, kun rampa hyppii kuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa?!

      ts. perille pääsee vain uskova- ja se uskova voi olla rampa- ja mykkä.

      Aloittajan kannanotto on taas rienaajan maalaamaa tapaa puhua muka- sanaa.
      Ei toimi. Yritä uudelleen.

    • Anonyymi

      Miksi kaikki ihteiden käyttäjät eivät käänny ja tee parannusta?
      Terveyspalvelut eivät olisi yhtä kuormittuneet kuin nyt.
      Päihteet ovat Suomen suurin terveydenhuoltoa kuormittava tekijä.

    • Anonyymi

      Ketä ovat ns. uskovat tässä maassa? Kerrohan aloittaja omasta terveydestäsi!

    • Anonyymi

      Siksi tarvitaan terveydenhoitoa aivan kaikille, kun ihmeparantumiset ovat silkkaa mielikuvituksen tuotetta. Ihan kiva niistä on keskustella ja suu vaahdossa pitää älämölöä, mutta eivät ne sillä todeksi muutu. Rahaa ja tietynlaista kunniaa niillä saa myöskin hankituksi. Se tosin ei onnistu kuin hyvin pienen marginaaliryhmän puitteissa.

    • Meillä uskovilla on samat vaivat kuin uskomattomilla. Ei usko Jeesukseen anna mitään etuseteliä. Ainoastaan pelastusvarmuuden. Jumala parantaa kenet tahtoo. Raamatussa on useita esimerkkejä Jeesuksen ja apostolien kautta tapahtuneista parantumisista. Emme tosin tiedä kuinka terveinä parantuneet lopun elämäänsä elivät? Me olemme ihmisiä.

    • Anonyymi

      Ollessani vielä työelämässä huomasin, että olin paljon ahkerampi kuin 30-vuotta itseäni nuoremmat. En tiedä ketä aloittaja tarkoittaa ns. uskovilla. Ovatko ne vapaamuurareita vai ketä? Mutta jos hän tarkoittaa kritittyjä, onko aloittaja se instanssi joka voi kieltää kristityiltä julkisilla varoilla ylläpidetyt terveydenhoitopalvelut? Se on kyllä pitkä valhe, eikä siihen liity mitään hengellistä.

      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä selvää tekstiä:
        Jos ihmisellä on usko Jumalaan, niin hänet voi parantaa toinen uskovainen kaikista sairauksista.

        Näinhän siinä teidän satukirjassa LUKEE:

        Markus
        16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
        16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä selvää tekstiä:
        Jos ihmisellä on usko Jumalaan, niin hänet voi parantaa toinen uskovainen kaikista sairauksista.

        Näinhän siinä teidän satukirjassa LUKEE:

        Markus
        16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
        16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

        Etkö osaa lukea? Jaottelet eri luokkiin kansalaiset. Todella vaarallista. Aloituksessa mainitut ns. uskovat ,en kyllä tiedä ketä ne ovat Suomessa, eivät käsitykseni mukaan ole ollenkaan mitään terveydenhuollon suurkuluttajia.


    • Anonyymi

      On väärin puhua "tarvitsevat" kyllä me itsekkin pystyttäs "puuvilla peltomme" hoitamaan? Mutta JOS voi samalla tehdä mustat onnelisiksi? ja löytää niille elämän "tarkoitus" niin pitää olla valmis jakamaan Onnea? Osataan itse parantaa? Mutta voidaan antaa vähäälyiselle lääketieteen opiskelijalle ElämänTarkoitus sellasia me uskovat olemme aina valmiita jakamaan onnestamme.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2013
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1660
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe