https://www.is.fi/autot/art-2000006206358.html Toimittaja yrittää olla vielä aika kohtelias tässä mutta todettakoon että auton on susi syntyessään🤣 no mitä muuta voisi odottaa? 160hv vapari ja 11,1sek 0-100kmh🤣 ei ole tätä päivää ei sitten mitenkään. Turhaa yrittää olla premium jos tuote on sekundaa niinkuin tässä on.
Uusi hyundai sonata sai murska-arvostelut
11
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole sekundaa muuta kuin mielikuvituksessasi.
- Anonyymi
Hyndaita pidetään ihan kakkosluokan autona niinkun daciaa. Se ei muuta sitä vaikka luulisit mitä huihai miehenä🤣 rimpuloita ovat. Skodakin on itäauto mutta silti peofiloituu kian ja hundain yläpuolelle. Arvo laskee kiassa ja hyndaissa nopeasti kun ne ei kelpaa enää 100 ajettuna muutakun kuusakoskelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyndaita pidetään ihan kakkosluokan autona niinkun daciaa. Se ei muuta sitä vaikka luulisit mitä huihai miehenä🤣 rimpuloita ovat. Skodakin on itäauto mutta silti peofiloituu kian ja hundain yläpuolelle. Arvo laskee kiassa ja hyndaissa nopeasti kun ne ei kelpaa enää 100 ajettuna muutakun kuusakoskelle.
Kerroppa provo millä itse ajat ? Onko selkärankaa kertoa ? Jutellaan sitten lisää.
- Anonyymi
Mulla on mersun C63s amg 2015 sedanina käyttöautona. Ja sitten harrastuksia varten toyotan proace jolla saa vietyä mitä haluaa minne haluaa. Huihait ei ole mielestäni autoja millään tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on mersun C63s amg 2015 sedanina käyttöautona. Ja sitten harrastuksia varten toyotan proace jolla saa vietyä mitä haluaa minne haluaa. Huihait ei ole mielestäni autoja millään tapaa.
Eipä muut näytä sen romukasaa paljon arvostavan. Mersu on huono auto ja ylimieliset kuskit siihen päälle. Yäk. Lueppas poju toi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13644686/amg-mersun-tyyppiviat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersu on hajoavaa laatua. Kun katsoo uusia mersuja niin ovat järjestäen kauheassa ruosteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersu on hajoavaa laatua. Kun katsoo uusia mersuja niin ovat järjestäen kauheassa ruosteessa.
Kyllä nyt toki ihan joka mersukin aina sen pari vuotta ruosteettomana kestää kun uudesta aina sen mersun vain ostaa.
Tuo mainitsemasi ruostuminen on sitten vain sen seuraavan mersun omistajan ongelma. Ei minun.
Hyvät ajo-ominaisuudet ja todella minimaallinen sisämelu ja hyvä jälleenmyyntiarvo ovat minut nyt ainakin aina saanut valitsemaan mersun autokseni.
Nytkin olen jo tehnyt ostotilauksen Vehosta uudesta E350 cdi farkusta Business AMG varustetasolla ja vielä muutamalla "lisäherkulla".
Uuden autoni luovutustilaisuus pitäisi nyt olla viikolla 1/2020. Eli aika kauan joutuu nyt uutta mersua nykyään odottelemaan kun sitä myydään niin hyvin ja kovasti ympäri maailmaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k17610705Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t907525Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t307383Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37376Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa885753Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus525228Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset314976Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk124801Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k32142Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!
Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil361593