Keskustan kannattaisi kohdistaa huomiota Kultakutri-periaatteeseen. Sen mukaan ilmiöillä on taipumus asettua tiettyihin rajoihin äärimmäisyyksien sijasta. Asioiden tulee olla juuri sopivia.
Kultakutri-sadussa Kultakutri valitsi aina juuri sopivan vaihtoehdon äärimmäisyyksien sijaan, ei liian suurta, ei liian pientä, ei liian kuumaa, ei liian kylmää....
Kultakutri-periaate
8
97
Vastaukset
Hämmästyttävän nopeita vastauksia. Miten mahdollista?
Kultakutri Katri Kulmuni on IHANA! Njamnjam!
Valitettavasti keskitie tarkoittaa usein keskinkertaisuuteen ja päättämättömyyttä.
Onko tässä kultakutri-periaatetta käytännössä?
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/maaseudun-tulevaisuus-kulmuni-haluaa-siirtaa-rahanjaon-painopistetta-pienempiin-kaupunkeihin-6.3.531066.3530d4e9e9
"Painopiste siirtyy nyt seutukaupunkeihin maakuntien keskuskaupungeista, esimerkiksi Kuopiosta Varkauteen, Kulmuni sanoo."
Mielestäni kultakutri-periaate on ainoa oikea periaate kaikkien äärivouhotusten sijaan. Toivottavasti Keskusta alkaa ajamaan tätä oivaa periaatetta.- Anonyymi
Vai lisää rahaa kannattamattomaan ?
Veronmaksajille kallista ja täysin turhaa taistelua globaalia kehitystä vastaan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607339
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506026- 1535337
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733312
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623280Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253132- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182409