Seinäjoen ilkeät akat.

Anonyymi

Näköjään Heseliinkään ei enää voi mennä syömään, kun paikkakunnan "akat" käyvät kimppuun syyttäsuotta vain kuvitellessaan, että heistä puhutaan.

Mutta, tälläinen onkin ollut jo kauan nähtävissä, nuo ns, nuorehkot naiset(bissikset, nirppanokat) ovat ihan kauheeta. Kiljuvat, huutavat, kiroilevat kuin( "lappalaiset") ja räsisevät minkä kurkustaan irtisaavat.

Nyt näyttääkin siltä, että alkoivat mukiloimaan ventovieraita ihmisiä ruokailessa.
Mihkä ihmeeseen on kotikasvatus ja kuri hävinnyt, vai onko nämä niitä yksilöitä jotka kotoa päästyään( ulko-oven kiinni saatuaan)ovat kuin vasikat laitumella.

Näyttääkin siltä, että pojat ovat käytöstavoiltaan fiksumpia ja ns, normaaleja ihmisiä.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      se oli varmahan joku elämämkoululainen, eli n1sti.

    • Anonyymi

      Eurooppaan tunkeutuneilla "siirtolaisilla" tuntuu olevan sellainen käsitys oikeuksistaan, että heillä on oikeus tehdä mitä he haluavat ja muilla on velvollisuus tehdä mitä he vaativat.
      Mitä oikeutta voi olla sellaisilla ihmisillä, jotka vaihtavat henkilöllisyyttä milloin haluavat eikä yksikään niistä ole se oikea?
      Heidän sekasortoisissa kotimaissaan se on normaalia, ja nyt sama sekasorto on sitten tuotu Eurooppaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toivottavasti tämä akka saadaan kiinni, onhan siellä varmaan valvontakamerat josta nähdään tuntomerkit.

      • Anonyymi

        Toivottavasti saadaan vastuuseen teostaan ja kunnon tuomion.
        Pään taputteluksi menee kuitenkin, eihän suomessa rikollisia saa rangaista.
        Mihin se luxusluokan hotellia vastaava naisvankila olikaan rakennettu?


    • Anonyymi

      Seinäjoen ihmiset on yleensäkin parissa vuodessa vuodessa muuttunu niin reheväksi ja sakeiksi..ihan Turussa ja Hesassa on vitsinä heitetty tota Suomen Texas.. porukat on oikeat juntteja koko sakki ja luulevat omistavansa koko Suomen.kunnan johtaja lähes trump

    • Anonyymi

      Ei muutoin mutta nuo Seinäjoen akat ovat vielä helevetin rumiakin....

      • Anonyymi

        Lapualta lähtöisin?


    • Anonyymi

      ne on ottanut mallia notista jotta he ovat aina oikeassa ja ilakka on pyhälehti
      ne jokka väittää vastaan niin niitä voi räkiä, hakata ja tehdä ihan mitä huvittaa.

    • Anonyymi

      Seinäjoellahan oli tapaus taanoin, jossa yläaste ikäinen tyttö tappoi kaverinsa. Halusi tämän poikaystävän. Nykyään vapaana tuomiostaan. Asuu nykyään muualla.

    • Anonyymi

      Maakunnan pohjasakka on kerääntynyt Seinäjoelle, ei ihme että siellä sattuu ja tapahtuu.

      • Anonyymi

        Väärin, maakunnan parhaimmisto asuu seinäjoella ja elämämkolu landella cityn ympärillä


    • Anonyymi

      Paksuperseisiä ylimeikattuja mutta hyväntahtoisia...ei pysty kouluttaa yksi avioisiksi.rahalla pysyy kurissa..

    • Anonyymi

      Vuosien tuotos joka jatkuu..jatkuu..jatkuu.....sukujen kesken.mitä sitä ny naida ulkopuolisia

    • Anonyymi

      Ylipainoisia ja tyhmiä. Persettään tuijottelevat kun ikkunan tai peilin ohi kulkevat.

    • Anonyymi

      Äijät kattoo vaan bemaria tai scaniaa...

      • Anonyymi

        Kyllä Seinäjoen naiset ovat kauniita järjestään kaikki. pikkarinkääntäjä.


    • Anonyymi

      Entäs miehet? Siitossonneja on montakin.

    • Ja taas Lapuan älyköt hyökkii sjoen sivuille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe