Aino-jäätelöissä muovirasiassa on tätä minun herkkuani. En käsitä , miksei tästä ole suurempaa valikoimaa.
Aina samat mansikka-suklaa-banaani-kinuski-omena-kaneli-lakritsit...
Lidlin valikoimaa en ole käynyt kollaamassa.
Hyvä kuitenkin kun on yksi edes.
"Kirsikan kuiskaus" - ainut lajiaan?
6
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kirsikat ovat hyvin suosittuja maailmalla, suomalaiset ei vissiin oikein ole makuun päässeet. Kuivattu kirsikoita saa kyllä monista kaupoista, niitä voi käyttää vaikka leivontaan rusinoiden sijasta.
- Anonyymi
Minä tykkään kirsikasta ja kookoksesta. Kaksi makua joista harvat suomalaiset pitävät?
Ei meinaa löytyä kaupoista Magnum Double Coconut puikkoa, ei isommistakaan!
(Kookosjäätelöä, kaakaokuorrutetta, suklaakastiketta ja maitosuklaata).
- Anonyymi
Kirsikkajäätelöä on tosi harvoin tarjolla. Kiitos vinkistä.
Heti huomenna pitää tarkistaa lähikaupan jäätelö allas.- Anonyymi
Ja tätäkin löysin vain Kurikan Halpa-Hallista - ei meidän S-marketeissa. K-supermarketti pitäisi kyllä tsekata.
- Anonyymi
Aino jäätelöt ovat kyllä hyviä. Mutta pikkasen liian makeita minun makuun.
- Anonyymi
Jäätelöt ovat yleensäkin liian makeita sokeripommeja. Reseptit ovat myös turhan monimutkaisia. Ostankin vaniljajäätelöä ja maustan sen marjoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275