Hahmoista on kerrottu sen verran, että molemmista saattaa paljastua jotakin luurankoja kaapista. Laitetaan veikkauksia tulille!
Vastaukset 10
- Anonyymi
Ne on sisaruksia. Kohta tale ja janne höylää molempia.
- Anonyymi
Sitten ne tulee molemmat raskaaksi koska Samuli on käynyt sukupuolen vaihdossa ja on nainen oikeasti. MOlemmat ovat raskaana tasan kolme jaksoa ja synnyttävät ja sitten 6 jakson jälkeen ne lapset on jo teinejä. Selviää että Tale ei ookkaan lasten isä, vaan oikeat vanhemmat on Jutta ja Kari. Ne on myös salaista sukua Ismolle ja Salla alkaa niiden kummiksi. Selviää sitten kuitenkin et Samuli ja Victoria ei olekkaan sisaruksia , vaan ne on rakastavaisia joiden suku ei oo hyväksynyt toisiaan ja ne on oikeesti lastensa vanhemmat ja sitten selviää että lapset onkin vaihdettu synnärillä ja toinen kuolee, mut ei oikeesti kuolekaan kun se on valekuolema ja toinen palaa sitten takaisin muutaman jakson jälkeen jo aikuisena ja menee naimisiin Aaron kanssa .
- Anonyymi
Pastori syö taas kerran Jutan kakkaa selvittääkseen kuka on hänen lapsensa äiti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pastori syö taas kerran Jutan kakkaa selvittääkseen kuka on hänen lapsensa äiti.
Paneeko pastori myös Tabascoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne pastori panee Tabascoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pepsukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikkaan jonne aurinko ei paista.
- Anonyymi
Miro on niitten isä ja sitten ne menee naimisiin keskenään!
Nostellaanpa tätä vähän naftaliinistä, eiköhän ne sieltä kohtaikkoin ala paljastumaan(?)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5831404Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5529- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28484Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39467
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22422