kunnan talous kuralla.pyöritellään silmiä.ja kaikki ok.ei oo lääkäriin pääsyt ulalla.puhelimet ei vastaa.ja päivystys voi palauttaa potilaan pois.rakenetaan puistoja .voi siesus.tälläkö kunnanjohtaja kerää....menkää kunnantalo peilin eteen.kalliita kouluja päiväkoteja puistoja.ja lääkäri ja päivystys kuralla.mites jos lanssi parkissa pyydät apua.sanotaan soita 112.tääkö on ruoveen palvelu.
terveyspalvelut
Anonyymi
3
171
Vastaukset
- Anonyymi
eikö ensin pitäisi tulla lääkäri ja tk.palvelut.järkkyä touhua.kyllä rahakaat pärjää.y
- Anonyymi
Nyt siellä mietitään vauvaperheiden houkuttelua esim rahasummalla. Joo, annetaan ymmärtää että kaikki ok mutta todellisuus on toinen. Johonkin asiaan laitetaan rahaa ja viidestä muusta otetaan pois
- Anonyymi
Siellä = Puskaradiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716