Minussa on varmaan moniakin riivaajia

Anonyymi

Eikä kukaan itseään uskovaksi nimittävä välitä, jos jollekin sellaiselle kerron tästä ongelmasta ja apuni tarpeesta, pitävät minua hulluna samoin kuin kaikki maailmasta olevat ihmiset,

kertokaapa nyt, onko mahdollista edes pelastua ollenkaan jos itsessä on riivaaja kun ei kukaan ole halukas tekemään asialle mitään! Onko olemassa yhtä ainoatakaan OIKEASTI Jeesuksen omaa Suomessa joka pystyisi/haluaisi/viitsisi tehdä jotain tällaisille ongelmaisille?!

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro mitenkä nuo riivaajat sinussa ilmenevät. Tottakai uskovana haluan auttaa jos riivausksesta on kysymys.

    • Anonyymi

      Eikä ole. Pistät kädet ristiin niin kyllä Jeesus auttaa.

      • Anonyymi

        Vähättelit sitten ihmisen ongelmat nollaksi.


    • Anonyymi

      Kerro nyt kuvaus itsestäsi ja vaivoistasi.

      Ja sitten henkilöhistoriaasi.

    • Anonyymi

      No ei ole mitään riivaajaa sinussa.

      Rukoile Jeesusta ja rauhoita itsesi. Voit luottaa siihen, että sinussa ei ole riivaajaa, etkä ole menossa kadotukseen.

    • Anonyymi

      Et pääse riivaajista eroon kirjoittamalla ongelmastasi tällä palstalla.

      Kyllä: sinussa on riivaajia, koska avauduit asiasta tälle palstalle, jolta et mitään apua ongelmaasi saa!

      Mene Petri Paavolan kotiin kylään. Hän ajaa sinusta riivaajat ulos, jos se on Jumalan tahto. Muut eivät siihen pysty.

      Jos tahdot tulla järkiisi, niin kokeile agnostisismia. Maailman järkevimmät ihmiset ovat agnostikkoja.

    • Anonyymi

      Todennäköisimmin sinua "riivaavat" oman mielesi ongelmat, kuten suurinta osaa ihmiskunnasta.

      Jotkut haluavat tosiaan ajatella, että heissä on riivaajia, joista on mahdollista päästä vaivattomasti eroon, kunhan löytää oikean ihmisen käsien alle.

      He etsivät helppoja taianomaisia ratkaisuja. Sillä omien ongelmien tunnistaminen, tunnustaminen ja työstäminen kuulostaa heistä aivan liian työläältä ja kivuliaalta vaihtoehdolta.

      Mutta valitettavasti omien ongelmien rehellinen kohtaaminen on ainoa mahdollisuus päästä niistä eroon.

    • Anonyymi

      Oletko uskossa?

    • Anonyymi

      Onkohan tämäkin tekaistu kun ei aloittaja sen koommon ota osaa keskusteluun! Salopuu

    • Anonyymi

      Olen aloittaja ja en vastannut kun en jaksanut, en jaksa enää mitää, tekee välillä niin paljon mieli satuttaa itseään tai kuolla, mutta en kuitenkaan Jumalan tähden halua kun hän rakastaa minua,
      voi olla että minussa ei ole riivaaja vaan jotain traumoja tms mutta ihmettelen kyllä kun aina tulee liikaa tilanteita jolloin en hallitse itseäni joissain asioissa vaan jokin hallitsee minua enkä voi mitään sille vaikka tahtoisin , ja muutenkin on niin paljon syitä sille miksi minussa olisi mahdollista olla jotain pahoja henkiä, Jumalan luulisi tietävän että olen liian puhki pystymään enää yksin mihinkään..
      Sitä juuri tarkoitan, että uskovat(?) eivät jostain syystä viitsi auttaa heikkoja koska jotkut ovat heille liian rasittavia ilmeisesti tai he vaan häpeävät joitain heikompia ja kaikkia käsketään itse hoitamaan omat asiansa, onko se raamatun mukaista sisarten ja veljien keskeistä rakkautta?

      • Anonyymi

        Anteeksi aluksi, että noin tylysti kommentoin. Täällä on muutama joka kiusatessa tekee tyhjiä aloituksia. En ole sielunhoidon ammattilainen mutta paljon kuullut ihmisten kokemuksia ja ollut kauan uskossa. Kaikenlaisia vaiheita olen minäkin käynyt läpi. Sen kyllä heti tekstin luettua rohkenen vakuuttaa ettei mitään riivaajaa sinussa asu. Kyllä pahat henget voivat ahdistaa ja painostaa meitä uskovia, mutta ei ne sinussa asu. Ne tekevät kiusaa myös uskovalle. Halu kuolla ja paeta sisäistä tuskaa satuttamalla itseä on yleensä sijaistoiminta henkiselle pahalle ololle. Ei siis kannata vaivata itseä pelolla että oletc riivattu. Sinulla on usko Jumalaan ja totta että hän rakastaa sinua. Jos olet kokenut rankkaa lapsuudessa ja menneisyydessä traumat riittävät syyksi väsymykseen ja pahaan oloon. Ole rakas Jumalan lapsi ainakin vapaa pahojen henkien pelosta. Suosittelen sinulle jos mahdollista uskovan ammattisielunhoitajan apua. Luotettava armoitettu uskovakin voi auttaa. Puhuminen ikävistä muistoista ja kokemuksista pikkuhiljaa vapauttaa. Ja mikä ihaninta Pyhä Henki voi parantaa ja eheyttää sinua pikkuhiljaa. On surullista että olet kohdannut välinpitämätöntä kohtelua uskoviltakin. Kivessä kipeä kun toisessa. Kyllä sisäinen tuska voi olla kovempi kuin fyysinen kipu. Toivon että tämän ryhmän henkilöissä on sinun tilannetta ymmärtäviä. Kannan sinua rukouksin Isän edessä! Jos haluat ja koet, kirjoittele lisään. Salopuu


      • Anonyymi

        Ei ole sinussa riivaajia. Kenties mielenhommelia "ainoastaan".
        Juttele jollekkin ammatti-ihmiselle, jos mahdollista paikkakunnallasi saada aikoja. Ne kyllä kuuntelee ja ottaa osaakin kysymyksillään. Ne on koulut siihen käynyt, ja leipäsä sillä tienaa. Tai miten olisi puhelinapu, jos oikein "riivaa", mielenpäältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinussa riivaajia. Kenties mielenhommelia "ainoastaan".
        Juttele jollekkin ammatti-ihmiselle, jos mahdollista paikkakunnallasi saada aikoja. Ne kyllä kuuntelee ja ottaa osaakin kysymyksillään. Ne on koulut siihen käynyt, ja leipäsä sillä tienaa. Tai miten olisi puhelinapu, jos oikein "riivaa", mielenpäältä?

        "Kauheinta on sellaiset lampaat, jolla karhunkynnet ja hampaat".
        Ne purra, koittaa, satuttaa, iskeä kiinni, ja mielen paaduttaa. Rukoilen puolestasi. Ei ole riivaajia.


      • Anonyymi

        > joissain asioissa vaan jokin hallitsee minua enkä voi mitään sille vaikka tahtoisin

        Yksi ratkaisu on, että annat elämäsi Jumalan käsiin ja pyydät Jumalalta Pyhää Henkeä äyttämään sinut.

        Toisin sanoen, sinä voit vlita mihin käyttöön annat elämäsi, rakkauteen ja totuuteen, tai sitten johonkin muuhun. Niillä muilla ei ole valtaa yli rakkauden ja totuuden.


    • Anonyymi

      Toi salopuu on naishenkilö. Olin pitkään vakuuttunut että hän olisi mies. Oikea miesten mies.

    • Anonyymi

      Voi miten huvittavaa. En minä kyllä kotihengettären protyyppi ole. Ulkoisesti en näytä mieheltä mutta luonne on maskuliininen. Viihdyn hyvin jätkäporukassa. Ihmisinä ollaan erilaisia. Salopuu

      • Anonyymi

        Jos riivaaja? Koittele jokainen henki, joka puhuu. Profetoijia iänpäivän. Ja järki, syän mukkaan. Kyl, se siitä sano edesmennyt Presidenttimme Mauno.


    • Anonyymi

      Ei ole riivaajaa sinussa. Ole turvallisella mielellä ihan kuule vaan.
      Ihmisen tunteet heittelee laidasta laitaan ja tuntemukset elämäntilanteiden myötä

      Jos pelottaa riivausjutut niin Jeesus antaa niille huutia. Uskovia pelotellaan riivaajilla, mutta ei ne sinuun tule kun Jeesus on puolustamassa omiaan.

    • Anonyymi

      Saavat kuule, vielä ite niitä riivaajia jos sydämmen ihmistä pelotteleepi! Sano niille, että Pyhä Jumala, Pyhä Jeesus ja Heidän Pyhä yhteinen Henkensä sinun kanssasi. TOSI...

      -eräs-

    • Anonyymi

      Lue Matteuksen 11 luvun 28-30. Siinä on ohje miten vapaudut.

    • Anonyymi

      Parhaiten apua saat kun siunaat joka aamu ja ilta itsesi Jeesuksen Kristuksen nimeen.

      Siunaat Jeesuksen nimessä sielusi ja ruumiisi ja henkesi erikseen ja voit jopa nimetä jokaisen ruumiin osasi erikseen ja vaikka sielun alueelta tahtosi, tunteesi ja tietosi.

      Voit myös julistaa Jeesuksen veren antamaa lunastusta ja vapautta kaikelle mitä sinussa on. Nimittäin ristillä saatu lunastus koskee sinua kaikkinesi.

      Jos pystyt tuon tekemään. Olet sisäisesti vapaa ja ainoastaan ulkoisen painostuksen kohde.

      Siihen auttaa tämä edellä mainitsemani Jeesukseen kätkeytyminen.

      Jeesus on kilpi ja muuri sinun ja pahan välillä. Anna vain itsesi Hänen armonsa varaan äläkä rajoita Hänen Herruuttaan millään elämäsi osa-alueella.

      Siunattua vapautta ja iloa Kristuksessa Jeesuksessa.

    • Anonyymi

      Oli mieltä lämmittävää nähdä hyväntahtoista uskovien keskustelua.

      --sivusta seuraavana

    • Anonyymi

      Jos sinä olet nainen ja sinulla on välillä tapana puhua hyvin möreällä äänellä. silloin on syytä epäillä riivaajia.

      • Anonyymi

        En tiedä oliko kommentti laitettu tosissaan, mutta kyllä olen nuori nainen ja lapsesta asti olen puhunut oudon möreällä/”käheisellä” äänellä aina välillä ja muutenkin ääneni, nauruni,mielialani heittelehtii minne sattuu millonkin ja saan paljon paniikki/ahdistus/viha kohtauksia ja pelkään paljon ihmisiä, erityisesti muita uskovia, en tiedä miksi.
        Oletteko nyt ihan varmoja että minussa ei ole pahoja henkiä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oliko kommentti laitettu tosissaan, mutta kyllä olen nuori nainen ja lapsesta asti olen puhunut oudon möreällä/”käheisellä” äänellä aina välillä ja muutenkin ääneni, nauruni,mielialani heittelehtii minne sattuu millonkin ja saan paljon paniikki/ahdistus/viha kohtauksia ja pelkään paljon ihmisiä, erityisesti muita uskovia, en tiedä miksi.
        Oletteko nyt ihan varmoja että minussa ei ole pahoja henkiä ?

        Olen varma.
        Miksi pelkäät muita uskovia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oliko kommentti laitettu tosissaan, mutta kyllä olen nuori nainen ja lapsesta asti olen puhunut oudon möreällä/”käheisellä” äänellä aina välillä ja muutenkin ääneni, nauruni,mielialani heittelehtii minne sattuu millonkin ja saan paljon paniikki/ahdistus/viha kohtauksia ja pelkään paljon ihmisiä, erityisesti muita uskovia, en tiedä miksi.
        Oletteko nyt ihan varmoja että minussa ei ole pahoja henkiä ?

        Minä en uskalla sanoa juuta enkä jaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en uskalla sanoa juuta enkä jaata.

        Minä uskallan sanoa ja sanon. Jos kirjoittaja on uskovainen niin hänessä ei asustele mikään pahahenki eikä tarvitse sellaista pelätä. Kaikki hänen esittämänsä ajatukset yms ovat ihmisille tuttuja ja inhimillisiä.


    • Anonyymi

      Jos ottaisi matolääkettä?
      Tai kävisi lääkärillä tutkituttamassa mielenterveyden tila.

    • Anonyymi

      Ei auta matolääkkeet riivaajahenkiin.

    • Anonyymi

      On kyllä aika ikävää kun kommentti poistuu jos siinä on linkkejä esim. PALVELEVIIN PUHELIMIIN!

      Srk:ien palveleviin puhelimiin ota yhteyttä. Tässä yksi mahdollisuus purkaa mieltään.

    • Todennäköisesti aloittajassa ei ole muuta riivaajaa kuin vastaanpanematon halu kirjoittaa Suomi24:een.

      Mikäli aloittajassa muita riivaajia olisikin, lähtevät niistä sitkeimmätkin rukouksella ja paastolla.

    • Tee niin kuin Jeesus.

      Jeesuksessa oli riivaajia, niin hän pyysi Belsebubia eli pääpiru Saatanaa auttamaan ja tietenkin Hän ajoi riivaajat Jeesuksesta.

      Toinen keino päästä riivaajista eroon on se keino, jonka Jeesus teki sioille, eli hukutti mereen.

    • Anonyymi

      Ota huomioon, että täällä on ateisteja neuvomassa sinua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe