KERTOKAAHAN.,, ONKO LAPUALLA SAKSAN LIDL KAUPPAA??
UKKO HALUAS MUUTTAA POIS LAPUALLE JA OLEN HUOLISANI TÄSTÄ
ONKO LIDLIÄ? EI KÖYHÄN RAHAT RIITÄ K MARKETTIIN..
ONKO LIDLI
11
<50
Vastaukset
Muuttakaa äkkiä pois metsästä hus hus
- Anonyymi
Lapualaaset on mettäkansaa.Ristiinaineet körttiläiset.Neljä katua mut onneksi on sentäs yksi hyvä kauppa Halpa-halli
Lapualla et voi eksyä kun korkeintaan hinuribileisiin.
- Anonyymi
Lapualla on edullisia kauppoja, ei tarvi Lidlis käydä.
- Anonyymi
Tervetuloa lapualle täällä on lidl ja muitakin kauppoja ja mahtava Paukun alue jossa kirjasto ja esim.taidemuseo johon ei ole sisäänpääsymaksua .
- Anonyymi
Atrian sotkuja myyvät ja kansa on onnessaan, kotimaista skeidaa koko rahalla😝😝😝😝😝😝😝
- Anonyymi
On myös lapuanliikkeen museo, ellei ole sulkenut oviaan. En tiedä, kun en ole koskaan käynyt.
- Anonyymi
Vai oliko se IKL museo, en muista sitäkään. Jotain natsimeininkiä kuitenkin. Tai fasisti. kannattaa muuttaa lapualle.
- Anonyymi
juu on toki ,oliko se ensimmäinen etelä-pohjanmaalla,,,taitaa olla vielä muiden EP:N Lidl kauppojen keskusvarasto
- Anonyymi
Järvenpää .Janakkala.Laukaa.
Lapualla on tavarat kanakopissa ja abloylukko oves.Loput liiverissä.😁😁😁 - Anonyymi
Koskahan muuten seinäjoki lopetetaan, kun katselee noitten juoksua lapuan foorumilla, kyllän aivan siltä tuntuu jotta loppuu se ja justihin sitten.
- Anonyymi
Lidlissä on kauneimmat myyjät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834