Viha puhe termillä yritetään rajoittaa sanavapautta.
Päivi Räsänen kommentoi Pride -ja Seta touhuja ja
tästäkös vihervasurit pillastuivat
Jos olen rehellinen niin kyllä nuo touhut ei ole ihan
normaali ihmis elämää.
Jos on homo tai lesbo ….niin on. Tarviiko sitä lähteä lippujen
kanssa kertomaan ja marssimaan, että olen poikkeava
sukupuoli rakenteelta.
Nyt se on TODISTETTU
3
175
Vastaukset
- Anonyymi
itse asian tutkimiseen ei kauan mene, kun jokainen on omalla naamallaan asiat sanonut. eniten aikaa menee siihen, kun pohtitaan että onko tapahtunut mitään rikosta. koska nuo ovat kansanedustajia, niin tavallisen rivipoliisin sijasta asia pitäisi siirtää jollekkin tuon kaltaisiin asioihin perehtyneelle syyttäjälle, joka mietisi että onko mahdollisuuksia menestyä oikeudessa.
- Anonyymi
Taitaa sinua homot ja lesbot ärsyttää.
Se on heti vihapuhetta kun tuo Kristittynä mitä Raamattu sanoo asiasta.Niin ettei suomessa ole sanan vapautta ,synnistä on tehtävä parannus.Ei se tarkoita vihaa homoja/lespoja kohtaan,ihminen on luotu mieheksi ja naiseksi .Kumminkin Jumala tarjoo ihmiselle iankaikista elämää.Uskon kautta Jeesukseen pelittää mäkin pääsen taivaaseen.Jumala on antanut ihmiselle kyvyn valita.Ei ketään väkisin väännetä taivaaseen/helvettiin ,helvetti on sanansa mukainen paikka.Taivas on tarkoitettu kaikkille ihmisille.Parannuksen teko Jeesuksen tykö tuleminen,toimii Taivaspaikka varma.Homojenkin/lespojen pitää tehdä parannus elämästään Jeesus voi muutta ihmisen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5282018Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 201568
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195