65v mies en saa orgasmia vaatii äärettömän kovan työn kohtuutonta tätä on jatkunut jo 10v. Naisilta loppuu yleensä kunto ja sitten syyttävät itseään ,että heissä vika . Ne jotka tietävät karttaa.
Väsyy jyystämiseen
6
226
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä ei pidä toteuttaa jyystämällä eli hankaamalla vanhanakaan. Vaan siinä pitää olla ajatus mukana, ja ajatella sellaista josta oikeasti kiihottuu. Jokaisella on tietyt fantasiat, jotka kiihottaa oikeasti.
- Anonyymi
Mitähän ne ajatukset voisi olla?
- Anonyymi
kyllähän se alkaa olla kauheeta jyystämistä ja täys tyhjä pää , ei oikein kiihota kauheesti mikään .
- Anonyymi
Kyllähän siihen välillä kyllästyy ,viimeks pari päivää sit vatkasin kovaa kullia ja välillä tuntu et lähellä on ,mut ei sit tullu kuiteskaa aattelin et paskat jätän myöhempään , no tällästä on ku ikää tulee ,oon vielä sua vanhempi.
- Anonyymi
Olisi kiva kokeilla kanssasi kun miehet yleensä tulee liian aikaisin..
Itse haluan melko paljon naintia ja sen takia ollut kimppaseksissä mukana.
Voittaisimmeko ehkä auttaa toisiamme? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiva kokeilla kanssasi kun miehet yleensä tulee liian aikaisin..
Itse haluan melko paljon naintia ja sen takia ollut kimppaseksissä mukana.
Voittaisimmeko ehkä auttaa toisiamme?Olishan se kiva kokeilla hiljaa hissun kissun sun kaa ei olis ainakaa mitään suoritus paineita , vaan pitkän aikaa , ai jai
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1674613Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1532201Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k41831Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331348- 701204
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751111En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391023- 53953