Miten voi tunteet kuolla näin nopeasti kun eräs työpaikan nuori nainen oli yllättäen pukeutunut hameeseen kesällä ja paljastui, että hänellä on paksut sääret. Tämän jälkeen on tunteet jääneet taka alalle.
Olen kait vain jotenkin outolintu
Ihastusminen laimeni kun näin naisen paksut jalat töissä?!
29
50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin olet. Mehukkaat jalat rules.
- Anonyymi
Aika normaalia. Noin voi tapahtua pienestä asiasta.Kauanko tuosta ilmestyksestä on aikaa?
- Anonyymi
Öh, taisi olla jo heinäkuun puolella. Aika outo homma. Kait siinä jotain muutakin käytökseen viittaava on täytynyt tulla esille itse sitä sitten tiedostamatta. Varmaan jotain helpon naisen vikaa tai jotain. En tiedä
- Anonyymi
Et varmaan ole valmis syvään aitoon suhteeseen.
- Anonyymi
Miten nuo toisiinsa vaikuttaa? Ei kait kukaan katso tai ota naista joka ei ole silmään viehättävä? Ihmettelen vain miten nopeasti voi tunteet muuttua vanhalla jäpällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nuo toisiinsa vaikuttaa? Ei kait kukaan katso tai ota naista joka ei ole silmään viehättävä? Ihmettelen vain miten nopeasti voi tunteet muuttua vanhalla jäpällä.
Selvähän se että ihastuksesi perustuu ulkoisiin seikkoihin. Kaikilla tasoilla pitää natsata tai on jotain sellaista minkä vuoksi toinen on ihana virheineen kaikkineen.
Ei vissiin natsannut muillakaan tasoilla. - Anonyymi
Luulin että natsasi. Juuri äsken tuli itseasiassa viesti eräältä tutulta, että ehkä hyvä ettei natsannutkaan. Ei ole niin hyvä tapaus näköjään kuin esittää. Yrittää kuulemma varattua miestä ja duunista:D Ei hyvä ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin että natsasi. Juuri äsken tuli itseasiassa viesti eräältä tutulta, että ehkä hyvä ettei natsannutkaan. Ei ole niin hyvä tapaus näköjään kuin esittää. Yrittää kuulemma varattua miestä ja duunista:D Ei hyvä ei
Onnea sulle lutusen löytämiseen :)
- Anonyymi
Kiitos:-) Kyllä se löytyy pitää vain testata riittävän hyvin ja useaa tapausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos:-) Kyllä se löytyy pitää vain testata riittävän hyvin ja useaa tapausta.
Älä riko itseäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä riko itseäsi
En mulla on hyvä kunto:D Kiitos huolenpidosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mulla on hyvä kunto:D Kiitos huolenpidosta
Päivitäthän miten tavoitteesi edistyy :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivitäthän miten tavoitteesi edistyy :)
Päivitän tietenkin. Pitääkö olla tosi rakkautta, vai riittääkö pelkkä selätys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivitän tietenkin. Pitääkö olla tosi rakkautta, vai riittääkö pelkkä selätys?
Se tosi rakkaus kun löytyy :)
Ei tarvis tällaisella palstalla hekumoida selätyksiään. Pohdiskellaan niitäkin sitten, jos tuntuu että rakkautta ei meinaa löytyä. Josko siihen löydetään anonyymisti porukalla ratkaisu.
- Anonyymi
Mulle on käynyt noin pienemmästäkin. Jaloilla on merkitystä kun kyse on naisesta.
- Anonyymi
Rullatuolin työntely ei käy laiskoilta ja kädettömiltä, totta.
- Anonyymi
Ei vois vähempää äijät kiinnostaa. Ei töissä eikä muuallakaan.
- Anonyymi
Valitan. Kyllä se siitä vielä suttantuu. Ehkä sitten tyttökaveri.
- Anonyymi
Se oli illuusiota. Ja sinä olet täydellisen kauneuden (jota ei ole) palvoja.
- Anonyymi
En ole
- Anonyymi
En voi luojaani syyttää jos näiltä tolpiltani kaadun. Omistan tukevat, lihaksikkaat jalat ja on ponnistus voimaa.
- Anonyymi
Ohhoh. Kyllä on jätkää kohtalolla paiskattu. Onneksi näit ne jalat! Ei voi kuin esittää syvimmät osanottonsa, sille paksujalkaiselle naiselle, mistä hän jäikään nyt paitsi.
- Anonyymi
18cm tuskin muusta.
- Anonyymi
Kyseessä oli kevyt pinta-ihastus. Niitä menee ja tulee. Syviä tunteita ei heilauteta ihan noin vaan.
- Anonyymi
Näinpä kait
- Anonyymi
Eikö työpaikkaihastuksesi lämmennyt sulle ja halveeraat ja arvostelet sitä nyt täällä? Aika epämiellyttävän kuvan sinusta kyllä saa, ei voi mitään.
- Anonyymi
Ei lämmennyt, eikä kylmennyt. Hän ei edes tiedä näistä tunteista mitään.
- Anonyymi
Ootapa, kun nainen pierasta täräyttää sata lasissa ensimmäisen kerran! Juoksetko sitten ulos ja häviät hänen elämästään lopullisesti? ;D
Jos nainen ei olisi pukeutunut housuihin tai hameeseen ollenkaan, eikä mihinkään muuhunkaan alaosaan, olisit katsonut suloisinta kohtaa, ja ihastunut hänen kauneudestaan. Mutta sinä et ollutkaan häntä varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642