Me eletään Suvakkien itse luomassa uhriutumis kulttuurissa jossa ei saa hakata ihmisiä tai käyttää minkäänlaista väkivaltaa. Nyt Suvakkia harmittaa kun ei keksi mitään uusia uhriutumis keinoja, niin Suvakin tätytyy vaan turvautua panettelevaan Natsi huuteluun.
Suvakki ei keksi mitään uhriutumiskeinoa ja siksi hokee vain Natsia
10
75
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä ettei eletä persulandiassa, jossa olisi luvallista hakata ihmisiä.
- Anonyymi
Kuvitteletko että kansaiväliset sopimukset salllisivat sellaisen ihmioikeuloukkauksen vaikka Persujen äänestysprosentti olisi 50%? Sä oot jo alkanu uskomaan jo omiin valheisiis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko että kansaiväliset sopimukset salllisivat sellaisen ihmioikeuloukkauksen vaikka Persujen äänestysprosentti olisi 50%? Sä oot jo alkanu uskomaan jo omiin valheisiis
En ole noita tilastoja laatinut, uskot omiisi 100% valeisiin.
https://www.nykysuomi.com/2017/03/23/tilastokeskus-julkaissut-selvityksen-ulkomaalaisten-rikoksista-kasvua-joka-saralla/
- Anonyymi
No persut yleensä sikiää keskenään, sukurutsa on yleistä!
- Anonyymi
Jaa, mistä sä sen tiedät? Miten sulla on pokkaa valehdella noin paljon? Käytätkö huumeita?
- Anonyymi
On se totisesti paha, kun ei saa hakata ihmisiä ja käyttää väkivaltaaa. Ihan lällärikamaa koko suvakkikulttuuri. Muutos tulee, kun me perussuomalaiset tosimiehet päästään valtaan.
- Anonyymi
Sustaki ois voinnu tulla ihan normaali terve ihminen jos isäs ois vähä kurittanu sua.
- Anonyymi
Naapuritilan persu isäntä, tyttäret jatkuvasti paksuna, vaikka eivät ole käyneet poissa tilaltaan! ?
- Anonyymi
No voi kauheeta, voi voi voi. On sullaki huolia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437