anaalisexianaali

Anonyymi

olen 70 mies haen kullia mieheltä peräreikään olisi ehtaa jos olisi ekakerta kivaa nuolisin heppisi uusintaan varaa kokopäivä nautintoon

25

97

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se vois olla ihanaa ja viettää koko päivä sen kanssa

      • Anonyymi

        minunkin mielestäni tule toteuttamaan minun ensi kokemus nuolen kullisi kovaksi ja nautitaan


    • Anonyymi

      Mistä päin??

      • Anonyymi

        hämeestä tule paneen minua pidän sinun kullisi toimintakunnossa useamman kerran nuolen miellenäi sinun kullisi toiminto kuntoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hämeestä tule paneen minua pidän sinun kullisi toimintakunnossa useamman kerran nuolen miellenäi sinun kullisi toiminto kuntoon

        Olen hämeestä myös ja kiinnostais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hämeestä myös ja kiinnostais

        otetaan yhteyttä nautitaan toisitamme nuollaan kullia molemminpuolin perä reikäni odottaa sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hämeestä myös ja kiinnostais

        ota yhteyttä riihimäki perä on lähelläsi nautitaan toisimmistamme panemisin merkeistä mies odottaa sinua ja sinun kulliasi minun kullini odottaa sinun perää


      • Anonyymi

        Sinä idiootti tuhkamuna olet kommentoimassa joka puolella.Tapa ittes tyhjäpää


      • Anonyymi

        Vituttaa vain tollaset urpot kommentoi,eihän ne muuhun pysty, säälittävä pikkupaska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hämeestä myös ja kiinnostais

        tule minun luokse riihimäkeen nautitaan toisistamme päivän tai kaksi


      • Anonyymi

        riihimäeltä tule luokseni nauttimaan alasti miehet keskenään on ilo molemmin puolinen tule nautitaan vaikka koko päivän odotan sinua


      • Anonyymi

        riihimäki odotan sinua lemmen leikkiin tule nuolen kyllä kullisi toiminta kuntoon odotan sinua


      • Anonyymi

        riihimäki tule olen valmis ottaamaan sinun kullisi suuhun saat myös ottaa minun kullin käsittelyyn tule nautitaan alasti koko päivän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hämeestä myös ja kiinnostais

        tule riihimäkeen odotan sinua saamme olla alasti ja nauttia molemmin puolin odotan sinun kulliasi että saisin suuhun ja perääni tulethan luokseni nauttimaan odotan sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hämeestä myös ja kiinnostais

        sinä hämeen mies miten saisin sinuun yhteyden olisin sinusta kiinostunut haluaisin olla sinun kanssa alasti hieroisimme toisiamme tulethan luokseni


    • Anonyymi

      Hei, olisin kiinnostunut. Käytämmekö liukuvoiteena suksivoidetta vai sylkeä. Voin tuoda mukanani myös kaksi ulkopuolista naista.

      • Anonyymi

        voisin myös hommata käytetyt tamppoonit


      • Anonyymi

        Älä sinä peräkammarin impotentti pentti puhu naisista mitään.Ei se sun lerppusi ikinä nouse.


      • Anonyymi

        Sun pään mätäneminen on jo edennyt niin pitkälle kohta päästään susta ja sun typeristä kommenteista.Siitä kiitos


      • Anonyymi

        hei minulla on liukuvoiteet tule vaan nauttimaan miesten kesken ihanaa nauttimista miesten kesken ilmanvaatteita tule luokseni nuolen kyllä kullisi toiminta kuntoon täällä mies odottaa sinua minunkotiini tule nauttimaan ilonhetkista odotan


    • Anonyymi

      Toni Nurhinen voisi olla kiinnostunut.

      • Anonyymi

        toni otayhteyttä täällä mies odottaa perä kiimassa


      • Anonyymi

        Vaihda itte vaippas paskahousu.Vittu sä oot oikeesti täys idiootti.Mee peräkammariis paskoo ja runkkaa jos sulla edes seisoo mäntti.


    • Anonyymi

      en ole vielä saanut oikeeta kullia perääni otin tänään dildon vibralla käyttöön voi mikä nautinto siitä tulikaan sen jälkeen otin kullista lastin ulos tuli raukea olo

      • Anonyymi

        Olen saanut aitoakin, siitä on tosin aikaa. Nykyisin omakivaa dildoilla, nyt istun plugi pyllyssä ja hieron pyllyäni tuolia vasten, mahtava seisokki. Siirryn sänkyyn ja asetan paksumman dildon sisääni ja aloitan vimmatun runkkaamisen!


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe