olen 70 mies haen kullia mieheltä peräreikään olisi ehtaa jos olisi ekakerta kivaa nuolisin heppisi uusintaan varaa kokopäivä nautintoon
anaalisexianaali
25
122
Vastaukset
- Anonyymi
Se vois olla ihanaa ja viettää koko päivä sen kanssa
- Anonyymi
minunkin mielestäni tule toteuttamaan minun ensi kokemus nuolen kullisi kovaksi ja nautitaan
- Anonyymi
Mistä päin??
- Anonyymi
hämeestä tule paneen minua pidän sinun kullisi toimintakunnossa useamman kerran nuolen miellenäi sinun kullisi toiminto kuntoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hämeestä tule paneen minua pidän sinun kullisi toimintakunnossa useamman kerran nuolen miellenäi sinun kullisi toiminto kuntoon
Olen hämeestä myös ja kiinnostais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
otetaan yhteyttä nautitaan toisitamme nuollaan kullia molemminpuolin perä reikäni odottaa sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ota yhteyttä riihimäki perä on lähelläsi nautitaan toisimmistamme panemisin merkeistä mies odottaa sinua ja sinun kulliasi minun kullini odottaa sinun perää
- Anonyymi
Sinä idiootti tuhkamuna olet kommentoimassa joka puolella.Tapa ittes tyhjäpää
- Anonyymi
Vituttaa vain tollaset urpot kommentoi,eihän ne muuhun pysty, säälittävä pikkupaska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule minun luokse riihimäkeen nautitaan toisistamme päivän tai kaksi
- Anonyymi
riihimäeltä tule luokseni nauttimaan alasti miehet keskenään on ilo molemmin puolinen tule nautitaan vaikka koko päivän odotan sinua
- Anonyymi
riihimäki odotan sinua lemmen leikkiin tule nuolen kyllä kullisi toiminta kuntoon odotan sinua
- Anonyymi
riihimäki tule olen valmis ottaamaan sinun kullisi suuhun saat myös ottaa minun kullin käsittelyyn tule nautitaan alasti koko päivän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule riihimäkeen odotan sinua saamme olla alasti ja nauttia molemmin puolin odotan sinun kulliasi että saisin suuhun ja perääni tulethan luokseni nauttimaan odotan sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinä hämeen mies miten saisin sinuun yhteyden olisin sinusta kiinostunut haluaisin olla sinun kanssa alasti hieroisimme toisiamme tulethan luokseni
- Anonyymi
Hei, olisin kiinnostunut. Käytämmekö liukuvoiteena suksivoidetta vai sylkeä. Voin tuoda mukanani myös kaksi ulkopuolista naista.
- Anonyymi
voisin myös hommata käytetyt tamppoonit
- Anonyymi
Älä sinä peräkammarin impotentti pentti puhu naisista mitään.Ei se sun lerppusi ikinä nouse.
- Anonyymi
Sun pään mätäneminen on jo edennyt niin pitkälle kohta päästään susta ja sun typeristä kommenteista.Siitä kiitos
- Anonyymi
hei minulla on liukuvoiteet tule vaan nauttimaan miesten kesken ihanaa nauttimista miesten kesken ilmanvaatteita tule luokseni nuolen kyllä kullisi toiminta kuntoon täällä mies odottaa sinua minunkotiini tule nauttimaan ilonhetkista odotan
- Anonyymi
Toni Nurhinen voisi olla kiinnostunut.
- Anonyymi
toni otayhteyttä täällä mies odottaa perä kiimassa
- Anonyymi
Vaihda itte vaippas paskahousu.Vittu sä oot oikeesti täys idiootti.Mee peräkammariis paskoo ja runkkaa jos sulla edes seisoo mäntti.
- Anonyymi
en ole vielä saanut oikeeta kullia perääni otin tänään dildon vibralla käyttöön voi mikä nautinto siitä tulikaan sen jälkeen otin kullista lastin ulos tuli raukea olo
- Anonyymi
Olen saanut aitoakin, siitä on tosin aikaa. Nykyisin omakivaa dildoilla, nyt istun plugi pyllyssä ja hieron pyllyäni tuolia vasten, mahtava seisokki. Siirryn sänkyyn ja asetan paksumman dildon sisääni ja aloitan vimmatun runkkaamisen!
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk672208Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921486Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621292Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11863