https://yle.fi/uutiset/3-10937454
Kun luotien maaliksi pääsevät virkamiehet ja politikot, uskoisin että Suomen pakolais politiikkakin alkaa pikkuhiljaa järkiintymään !
Late Lapista.
NYT OLIVAT TÄHTÄIMESSÄ VASTA POLIISIT!
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
noup, pakolaispolitiikka, niinkuin muukin on isompien voimien käsissä ja politikot on pupetteja jotka hoitaa sitä samalla tavoin oli puolue mikä tahansa, vaikka hallitus olis täynnä persuja.
- Anonyymi
TEKIJÄT on saatu kiinni. Siitä voi jo päätellä mahdollisista tekijöistä.
Harvemmin nyt ihan tavalliset kantasuomalaiset kimpassa tällaista tee. Mielenkiinnolla odotan varmaa tietoa tekijöistä.https://yle.fi/uutiset/3-10937454
Ei ole saatu kiinni, se ilmoitus oli sitä huhua!
Late Lapista.- Anonyymi
Late_Lapista1 kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-10937454
Ei ole saatu kiinni, se ilmoitus oli sitä huhua!
Late Lapista.Herää vitun kommunisti
Anonyymi kirjoitti:
Herää vitun kommunisti
Haista sinä vihreä hintti sian vittu!
Late Lapista.
- Anonyymi
Valitettava yksittäistapaus. Järkeä touhuun on turha odottaa vieläkään.
- Anonyymi
Sekin on aika outoa että tekijät oli itse kutsunut valeilmoituksella poliisit paikalle. Ei liivijengiläiset nyt niin tyhmiä olisi enkä usko että Rainer ja Waldemarkaan tuollaista tekisi edes kännipäissään tosin huumehörhöistä voi nyt odottaa ihan mitä tahansa.
- Anonyymi
virkamiehiä on vaikea houkutellla ulos linnakkeistaan
- Anonyymi
Tapahtumat olivat ainakin sijoittuneet pk-rikollisuusalueelle. Viitannee syntyperäisiin suomalaisiin "liikemiehiin".
- Anonyymi
Kulttuurin muutokseen tämäkin tapaus viittaa.
- Anonyymi
ties kuinka mones kymmenes yksittäistapaus, ei siis huolta.
- Anonyymi
Toivottavasti jo seuraava Kokoomuksen vuosikokous kiinnostaa terroristeja.
- Anonyymi
Ei muuta mitään. Meidän täytyy suvaita.
Mitähän kokoomus nettoaa noista tunkeilijoista? niin muutakin että orpo petterin akka rustaa noille anonukseensa bumerangin saaneille valituksiaa ja veronmaksajat maksavat viulut! Orpo petteriltä kuultua ketku lausui oikein telkkarissa kaikelle kansalle jotta " edes törkeä raiskaus ei estä matun turvapaikan saantia Suomessa!"
Tuohan tarkoittaa sitä jotta raiskatkaa vain matut naisiamme, turvaikka lohkeaa siltikin, ja jos joudutte vankilaan, sekin on vain lepokoti 4 tähden hotellien tasoa !
Oulussakin viranomaiset vievät matuja päiväkoteihin ja kouluihin valitsemaan uhreja raiskauksilleen!
https://www.youtube.com/watch?v=sBnVte_JHww
Late Lapista.Olipa taas ala-arvoinen pläjäys sinulta. Tykkäät vissiin kun poliiseja ammutaan Suomessa ja seuraavaksi päättäjiä?
Tiedoksesi höperö, että kansa valitsee eduskunnan, joten minkäs voit, jos he eivät ole mieleisiäsi! Haluaisitko alkaa lahtaamaan mielestäsi väärin äänestäneitä?Elä helevetissä pösilö laita ajatuksiasi minun päähän, missä minä sanon kannattavani poliisien ampumista? Sanoinpahan vain jotta noiden haavoittuneiden poliisien paikalla olisi saanut olla poliittisia päättäjiä, jotta ymmärtäisivät minkälaista sakkia he maahamme päästävät pitämällä rajamme auki ja jopa värväävät! Jos et ymmärrä lukemaasi niin hakeudu jollekin kansanopiston kurssille jolla saat opetusta siihen !
Late Lapista.Late_Lapista1 kirjoitti:
Elä helevetissä pösilö laita ajatuksiasi minun päähän, missä minä sanon kannattavani poliisien ampumista? Sanoinpahan vain jotta noiden haavoittuneiden poliisien paikalla olisi saanut olla poliittisia päättäjiä, jotta ymmärtäisivät minkälaista sakkia he maahamme päästävät pitämällä rajamme auki ja jopa värväävät! Jos et ymmärrä lukemaasi niin hakeudu jollekin kansanopiston kurssille jolla saat opetusta siihen !
Late Lapista.Hakeudu höperö itse sille kurssille. Missäs minä olen mitään sinun päähäsi laittanut? Kysymyksiähän siellä oli, ne tunnistaa tästä ? kysymysmerkistä.
Kairakettu kirjoitti:
Hakeudu höperö itse sille kurssille. Missäs minä olen mitään sinun päähäsi laittanut? Kysymyksiähän siellä oli, ne tunnistaa tästä ? kysymysmerkistä.
"Olipa taas ala-arvoinen pläjäys sinulta. Tykkäät vissiin kun poliiseja ammutaan Suomessa ja seuraavaksi päättäjiä?
Tiedoksesi höperö, että kansa valitsee eduskunnan, joten minkäs voit, jos he eivät ole mieleisiäsi! Haluaisitko alkaa lahtaamaan mielestäsi väärin äänestäneitä?"
Mistäs sinä kaheli minun tykkäämiset tiedät? elä tekeydy selvänäkijäksi ellei sinulla ole lahjoja siihenkään, sen enempää kuin lukemisen ymmärtämiseen!
Late Lapista.- Anonyymi
Siinä taas yks metaaniletkun pätkä hörpöttää kummastakin päästä samaa, eikä ite edes erota, mitä sieltä ryklähtelee.
Ällöttää kaltaisesi toisten sanojen ja tarkoitusten vääristely, meitä sivullisiakin ! Anonyymi kirjoitti:
Siinä taas yks metaaniletkun pätkä hörpöttää kummastakin päästä samaa, eikä ite edes erota, mitä sieltä ryklähtelee.
Ällöttää kaltaisesi toisten sanojen ja tarkoitusten vääristely, meitä sivullisiakin !Et sitten pystynyt kommentoimaan itse asiaa, olet niitä tynnyrissä kasvatettuja kaspereita, jotka osaavat arvostella vain toisten kirjoituksia!
No jostakinhan kaikkien on oltava lähtöisin!
Late Lapista.- Anonyymi
Vastasinkin tuolle "kairaketulle". En sulle, kun sulla onkin ihan terveet mielipiteet.
Late_Lapista1 kirjoitti:
"Olipa taas ala-arvoinen pläjäys sinulta. Tykkäät vissiin kun poliiseja ammutaan Suomessa ja seuraavaksi päättäjiä?
Tiedoksesi höperö, että kansa valitsee eduskunnan, joten minkäs voit, jos he eivät ole mieleisiäsi! Haluaisitko alkaa lahtaamaan mielestäsi väärin äänestäneitä?"
Mistäs sinä kaheli minun tykkäämiset tiedät? elä tekeydy selvänäkijäksi ellei sinulla ole lahjoja siihenkään, sen enempää kuin lukemisen ymmärtämiseen!
Late Lapista.Sinä tässä et lukemaasi ymmärrä, minkä kyllä arvasinkin.
"Tykkäät vissiin kun poliiseja ammutaan Suomessa ja seuraavaksi päättäjiä?"
Tuo oli kysymys, eikä mikään selvännäkö. Muotoilin sen ihan tahallani noin, kun arvasin, että et kuitenkaan ymmärrä. Siellä on lopussa se kysymysmerkki, eikä piste.Anonyymi kirjoitti:
Vastasinkin tuolle "kairaketulle". En sulle, kun sulla onkin ihan terveet mielipiteet.
Jaahas! Förlot! kairakettu yrittää olla nokkava kommentoija, mutta ei se oikein näytä onnistuvan
Late Lapista.- Anonyymi
Late_Lapista1 kirjoitti:
Elä helevetissä pösilö laita ajatuksiasi minun päähän, missä minä sanon kannattavani poliisien ampumista? Sanoinpahan vain jotta noiden haavoittuneiden poliisien paikalla olisi saanut olla poliittisia päättäjiä, jotta ymmärtäisivät minkälaista sakkia he maahamme päästävät pitämällä rajamme auki ja jopa värväävät! Jos et ymmärrä lukemaasi niin hakeudu jollekin kansanopiston kurssille jolla saat opetusta siihen !
Late Lapista.Late unohtaa tyylikkäästi viime hallituskauden "kyyditsijät" ja yrittää reppana vierittää persumaiseen tyyliin syyt muitten niskoille.
- Anonyymi
Aloituksen voi helposti tulkita myös verhotuksi uhkaukseksi. Eipä olisi mitään uutta maahanmuuttokriittisiltä.
- Anonyymi
Suomi tarvitsee epäilemättä työperäistä maahanmuuttoa, ei sitä kukaan ole kiistänyt.
Mutta maahanmuuttokriittiset haluavat haittamaahanmuuton kokonaan pois, kun taas suvaitsevat pitävät rajat avoinna ja sallivat kaikenlaisen maahanmuuton kustannuksista ja lieveilmiöistä välittämättä. - Anonyymi
Tämä on vasta lievää etenemistä hallintakuplassa. Kunhan päästään sille tasolle, että toreilla ja teattereissa alkaa paukkua, niin sitten joku suvaitsevainen saattaa havahtua ihmettelemään; kuinka tämä on mahdollista?
Tee aloituksesta ilmoitus SPR,le, natolle, interpolille, KGP,le, Stasille ja vaikkapa nettipoliisille ja lopuksi eduskunnan oikeusasiamiehelle !
Late Lapista.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi tarvitsee epäilemättä työperäistä maahanmuuttoa, ei sitä kukaan ole kiistänyt.
Mutta maahanmuuttokriittiset haluavat haittamaahanmuuton kokonaan pois, kun taas suvaitsevat pitävät rajat avoinna ja sallivat kaikenlaisen maahanmuuton kustannuksista ja lieveilmiöistä välittämättä.Miten se on Suomessa mahdollista, kun EU:n ulkorajoja näiltä osin hoidellaan muualla. Voisit hyvin kertoa kuka, missä, milloin(eu:ssa) on syyllistynyt kaikenlaisen maahanmuuton hyväksymiseen. Muista, että meillä on myös kaksi kyvykästä persumeppiä hoitamassa ettei näin käy.
- Anonyymi
Onko latella kenties jotain salattua parempaa tietoa tulossa olevasta kun käyttää sanaa KUN eikä JOS? Luulisi jonkun viranomaisen jo kiinnostuvan tiedoista....
Tee aloituksesta ilmoitus SPR,le, natolle, interpolille, KGP,le, Stasille ja vaikkapa nettipoliisille ja lopuksi eduskunnan oikeusasiamiehelle !
Late Lapista.
- Anonyymi
Ruotsissa poliisi myöntää, ettei voi enää mitään ampumistapauksille, eikä
lisääntyneelle rikollisuudelle. Tännekin sama touhu rantautuu, mutta
tärkeämpää on kytätä vihapuheita.Eräs poliisi pamppuhan jo totesikin että Ruotsin malli on tulossa Suomeenkin !
Late Lapista.
No aloitus oli ennustus miten tilanne kehittyy, jos ei Suomen päättäjät herää todellisuuteen. Ei tarvitse, kun kartsoa TV uutisia niissä kerrotaan noista huökkäyksistä valtiovallan edustajia vastaan. Että silleen.
- Anonyymi
Totta persuista on tullut kansallinen uhka.
Anonyymi kirjoitti:
Totta persuista on tullut kansallinen uhka.
Te kokoomusrotat ja kepun könkkö traktori kuskit olette suurin uhka Suomessa, seuraile vähän uutisia!
Late Lapista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666034Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per543020- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463