Mönkkäri vei taas ihmishengen. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/monkijaa-ajanut-mies-kuoli-onnettomuudessa-vironlahdella/7523610
Keski-ikäinen mies kuoli Vironlahdella
8
110
Vastaukset
- Anonyymi
Mönkkärikö siihen kuolemaan oli syyllinen?
- Anonyymi
Ei turvatyynyjä, ei turvakoreja, onko abs:ejakaan...
Mönkkärin kolariturvallisuus on kuin 1950-luvun autolla.- Anonyymi
Mönkkärillä pystyy kyllä ajamaan täysin turvallisesti, jos niin haluaa, mutta kun on se vauhdin hurma aina päällimmäisenä menossa mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mönkkärillä pystyy kyllä ajamaan täysin turvallisesti, jos niin haluaa, mutta kun on se vauhdin hurma aina päällimmäisenä menossa mukana.
Vaikka uutisessa ei siitä mitään mainintaa ole, niin "viisas" ikämiesautoilja toki tietää, että "vauhdin hurmahan" se onnettomuuden syy on.
Lieneekö tuo ikämies koskaan itse mökijällä ajanut, vaikka "lausunnostaan" noinkin voisi päätellä.
- Anonyymi
Uutisessa ei mainita kypärästä mitään.
- Anonyymi
Siihen olen tottunut että toimittajat tekevät yleensä niin huonoa työtä, että vähintään 1-2 asiavirhettä löytyy noista jutuista.
Yleisin taitaa olla se, että puhutaan suojatiestä vaikka kyseessä olisi pyörätien jatke (eli samassa paikkaa suojatine lisäksi löytyy myös jatke).
- Anonyymi
Aamu krapulassa ei saisi ajella, aamutuimaan🤪🤪
- Anonyymi
Turvavyöt, ja turvakaaret vois lisätä mönkäreiden turvallisuutta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043