Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

"Joks sää kaik saiku oot pitäny tältvuodelt".

Anonyymi

Yhä useammin kuulee tuon kysymyksen Salon kaupunkimme tiloissa, miksi?
- Siksi, että on tultu tilanteeseen , jossa VAIN ESIMIEHELLE soittamalla voi TILATA itsellle SAIKKUA V I I K O S I kerralla?

Ja, sitten kaupunkimme johto tuskastelee kun pitää saada säästöjä. mutta samalla koko henkilöskunnasta vetää kotona lonkkaa, saikkuu.

Jokos sää oot jo kaik saiku pitäny tältvuodelt, ?
- En mää viell oo ollu ku vasta saikulla 6 viikko ja nyki oon saikulla, aattelin pyytää lisää sikkuu kun oon jo viros.

Kuis sielt?
No, kun oikee ryyppää. - se menee ainaläpi ja ne luulee et oon lunssassa.

On tämäniin helppoa elämää, kuhan on SALON KAUPUGILLA TÖISSÄ, heh

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin ja kapungilla duunissa joskus ennen ja sama systemihän siellä jatkuu edelleen.
      Mutta kun muistelen paras tapaus oli kun olin Viroon taas matkalla ja soitin esimiehelleni sanoakseni että kyllä nyt taas nenä vuotaa ja taitaa olla kuumettakin, että saiskos viikon saikkua?
      Se esimieskin oli melkein selän takana ja sanoi, noot saathan sää kun noin kippeet oot.
      Määki oon saikulla, heh, sanoi esimieheni.

      • Anonyymi

        SALON TALOUS KURALLA ?

        Mikä vitti siinä nyt mättä?

        ULKOPUOLISTETAAN KOKO KAUPUNGIN DUUNARIPUOLI, ei tule silloin niitä viikon saikkuja.
        Tehotonta koko systeemi joka pitäisi kaikki purkaa, Kaupungintalossameki on 40 ämmää iikaa liitoksen jälkeen, ne kaikki eläkkeelle heti.
        Miksi kaupunkimme on vuosien satoss periytynyt kulttuuri jossa äijät elä kuin pellossa "On se helpoo tää elämä salon kaupungin palveluksessa, viiko saa saikkuu kunhan esimiehele soittaa, helpoo on meillä.


    • Anonyymi

      Ei ole totta. Veturitallissakin työskennellään juuri nyt ankarasti. Ei siinä saikkuja ehdi pitämään.

      • Anonyymi

        Soitin aamulla esimiehelleni ja viikko taas tuli vappaata, heh ja kun muijalla on kesälomaa niin lähdemme viikoksi Liettuaan pakulla kylpylään ja takastullessa on vuoden alkoholit feliss.
        Onhan niissäkin varjopuolia, kun viime talvena oli joka maanantai krapulapäivä, mutta niistä ei edes tartte esimiehelle etukäteen soitella.

        Puolet 2300 kaupunkimme duunarista on koko ajan saikulla, siis tavallaan 1200 henkilöä on tavallaan liikaa, helppoa elämää, heh, heh.


    • Anonyymi

      Potkut pinnareille eikä peffannuolijoille.
      Aika paljon olen kuullut esimiehistä negatiivisiä kannanottoja.
      Olisko syytä antaa lopputili muutamille. Halvemmaksi tulee maksaa erorahat kuin vuositolkulla turhasta.
      Nää kaupungin työntekijät kun luulee olevansa kovinkin päteviä
      Huijaamisessa ja lorvimisessa ovat mestaritasoa.

      • Anonyymi

        Naapurini tuossa aina noen valtaamana tulee töistä, se on Valimossa töissä.
        On se hienoa, kun silloin isänikinn suositteli menemään puisto- osastoo kaupugille, menin.
        Ei ole huovenhäivää ollu siitäasti, palkka juoksee ja jos lunssa iskee saa aina semmosen 4 päivää hoitaa noita hortenniani ikkunalaudallani.


    • Anonyymi

      Ihme itkemistä työttömiltä.

      Antakaa virkamiesten ja kaupungin työtekijöiden tehdä työnsä.

    • Anonyymi

      Mikä mahtaa olla Ns : työllisyysaste Salonkaupungissa 57% , ja ketkä joskus pani alulle että; VAIN ESIMIEHELLE soittamalla saa viikon sairaslomaa - käymättä edes TYÖPAIKKALÄÄKÄRILLÄ?

      Nytkin on varmaan vain puolet töissä, periaatteessa.

      Jos noin LÖYÄHÄ systeemi sallitaan - on siinä meillä veronaksajillakin sanottavaa.

      Vain KAUPUNGIN typaikkaääkärin kautta sairaslomaa tulevasuudessa myönnetään ja ei sielläkään nuhan takia viikkoa kerralla.

      Nyt pitää saada systeemi takaisin 1980 luvulle jolloin joka sairaspoissaolo vaatii lekurin todistuksen.

      Missä helvetin erityisasemassa on kaupunkimme työntekijät, ei helwetti.
      Yksityisellä puolella aikas nopeesti tulee kenkää jos on aina saikulla?

      • Anonyymi

        Voitko kertoa missä olet itse töissä? Tai ainakin oman työnantajasi käytännön sairauspoissaolojen suhteen?


      • Anonyymi

        Ettei vain jo suunnitella taas kiinteistöveron nostamista, jotta saadaan kaupungin lusperus duunareille saikut maksettua, viddu!
        Nyt kaikki lusperuksille jotka ovat olleet tänä vuonna yli viikon saikulla, potkut perseeseen ja kilometritehtaalle duuniin.
        Tuollaista touhua ei yksityisellä työnantaja puolella kauaa katseltaisi.


      • Anonyymi

        En ole jehova ja en edes uskonnollinen, mutta jokin johdannainen meitä kaupungin työntekijöitä johdattaa, kun oomme saneet tälläisen edun ja eihän tuo työkään oo koskaa rasittanut, vai oottekos koskaa kuullu salon kaupungin työläisistä jolla on työstä menny paikat jumiin, nauraa.
        Eihän mene paikat jumiin jos ei tee mitään ja muijakin ihmettelee kun oon kotiintullesani aina niin vetreä ja joskus jopa otamme pikaset ennen illallista.
        Kauhiaa, joskus pelkään tosissaan ja herään kylmänhien peitossa - pelkään että joskus tapahtuu se ettemme ole tosiasiassa tehneet mitään sitten kuntaliitoksen.

        Me ollaan vain oltu täällä - kuin kansanedustajat saaden sitä "sopeutuseläkettä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa missä olet itse töissä? Tai ainakin oman työnantajasi käytännön sairauspoissaolojen suhteen?

        No meikäläinen on sähkärinä yhdessä salolaisessa firmassa. Kyllä mää ainakin tykkään olla mahdollisimman paljon pois töistä silloin pystyy tekee paljon omia hommia. Ja muija elättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vain jo suunnitella taas kiinteistöveron nostamista, jotta saadaan kaupungin lusperus duunareille saikut maksettua, viddu!
        Nyt kaikki lusperuksille jotka ovat olleet tänä vuonna yli viikon saikulla, potkut perseeseen ja kilometritehtaalle duuniin.
        Tuollaista touhua ei yksityisellä työnantaja puolella kauaa katseltaisi.

        Ai kun ihanaa, nimittäin maksella korotettua kiinteistöveroa vapaa-ajan asunnolle. Olen kohta jäämässä eläkkeelle.
        terv. Tammelasta, melkein naapurista.


    • Anonyymi

      Kyllä tää jengi täällä on niitä, kun hakee rahansa kelalta ja sossusta. Eivä tiedä kyllä mistään mitään. Tulkaapas tänne keskuskeittiölle. Ette kestäisi tätä tahtia viikkoakaan.

      • Anonyymi

        Kyllä siellä kaupungin palkkalistoilla on niitä jotka ovat vaan tekevinään töitä. Tilaisuus kun tulee ovat varmuudella pois töistä.


      • Anonyymi

        Joo ja varsinin siellä teknisellä puolella Vesi/paskalaitos on 99% tiunkennusvaraa, nää on ne niitä vanhojen jääjien paikkoja jonne ei ole yletytty?

        Kyllä varmaan Keskuskeittiöllä tehdään duunia ihan tosissaan ja hoitoalalla ja, mutta on salonkaupungissa useita MIESVALTAISIA duuneja jossa saikut rehottaa,mistä johtuu?


    • Anonyymi

      Se on juurikin niin, että naisvaltaiset alat ovat kaupungillakin tosi rajuja. Sielläkin on toki sairauslomia, mutta tahti on kyllä pienellä porukalla keittiöissä aivan sairas. En yhtään ihmettele heidän sairauslomiaan.

    • Anonyymi

      Alhaisista hakee lääkettä niin saikut jää. Pöhnässä paranee ja ruokamyrkytys epidemia lähtee.

    • Anonyymi

      Olet täysin väärässä. Alhainen on hienostoaluetta. Ahkerat ja työtä tekevät siellä asuu. Muusta Salosta ei voi sanoa niin. Kovalla työllä on Alhainen rakennettu ja koulutus ja hyvinvointi. Eikä pöhnässä keritä liikkua.

    • Anonyymi

      Hahahhahahahahahahahahahahahaha mitä skeidaa.Salon ahkerimmat asuu siellä missä eniten oman talon omistajia.Alueen nimi kertoo jo paljon. Alhainen.

    • Anonyymi

      Salon talous korjaatuu jo sllä , että 2 päivää vain ilman työpaikkalekurin todistusta saa olla poissa - näin se homma etenee ja salo pelastuu.

      - Taitaa olla tosiaan ne useimmat (turhat) saikkulomat olla siellä teknisellä puolella?

      • Anonyymi

        Ei se ihan noinkaan mene. Itse voisin sen kahden päivän palkan menettää, jos on tiedossa vaikka 5 päivän helleputki ja mökille meno. En ole enää töissä ja olen nytkin mökillä, en Salossa. Kohta koittaa eläkepäivät.


    • Anonyymi

      Aina kannattaa olla töistä pois jos mahdollista. Syyksi on riittänyt ihan mikä vaan ei ole paljon kyselty. Eli parasta tässä on se että palkka juoksee. Eikä muutenkaan paljon tekemisiä kattella monta perjantaita on istuttu kahvilla työaikana useamman tunnin ajan.

      • Anonyymi

        Ennen oli kaupungin teknisenpuolen autoissa kaupungin vaakuna, ei ole enää ja nyt on mukava olla vaikka kaffeella tunnin ja hoitaa omia asioita kaupungilla työaikana.
        Ennen kateelliset aina soitteli kun kahvilan eessä tai toriparkissa seisoi kaffetunnilla tunnin kaupungin vaakuna auto.

        Kyll ny pitä nosta sitä kiinteistöveroo, että meillä tämä helppo elämä jatkuisi, olis se kauhiaa jos porukka vähennettäis ja joutuisimme yksityisell töihi, siell joutus jopa teke töit, kauhaa.


      • Anonyymi

        Ei tää mitää helppoa ole, mehän ja aina joudumme herämrmään aamulla kuten tekin?
        Onneksi on kännykät ei tartte edes sängystä nousta aamulla ja jos on sellainen: Tunnen itseni ettei tänään oikein helppokaan duuni maisu - soitan ESIMIEHELLENI ja sanon vaan et ny oon lunssassa ja pää kippee (eilisen kapaan jälkeen).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli kaupungin teknisenpuolen autoissa kaupungin vaakuna, ei ole enää ja nyt on mukava olla vaikka kaffeella tunnin ja hoitaa omia asioita kaupungilla työaikana.
        Ennen kateelliset aina soitteli kun kahvilan eessä tai toriparkissa seisoi kaffetunnilla tunnin kaupungin vaakuna auto.

        Kyll ny pitä nosta sitä kiinteistöveroo, että meillä tämä helppo elämä jatkuisi, olis se kauhiaa jos porukka vähennettäis ja joutuisimme yksityisell töihi, siell joutus jopa teke töit, kauhaa.

        Kyllä siellä muutkin vähän pidennetyl kahvitauolla ovat kuin vaan tekninen puoli. Et kyllä se on monelle suojatyöpaikka


    • Anonyymi

      Suurin syy on tuki ja juomaelin sairaudet. Pistäkää laardiperseet lenkille munkkipaussien sijaan niin jo säästetään

      • Anonyymi

        Kyllä ae on aina näin. pelkkä nuhanenällä saa viikon liksan


    • Anonyymi

      Aina on niin, ettei vaan aupunkimme henkilökuntaa voi vähentää.

      Ajatelkaa kuinka paljon on sukuaisuuhteiden vuoksi päässeet duunariksi kaupungin hommiin?

      Muistan yhden suvun joknka kaikki saatanan kakarat pääsivät kaupungin hommiin ja se nimi alkaa b.LLÄ

      • Anonyymi

        Suhteiden kanssa noihin hommiin on aina päässyt vaikka pätevämpiäkin henkilöitä olisi ollut tarjolla. Näin oli jo vanhojen kuntien työntekijät valittu.


    • Anonyymi

      HELPPOA ELÄMÄÄ, helppoa elämää on kaikilla kaupunkimme duunareilla ja vitun virkamiehillä - ei vaikuta Korona eikä lomautukset.

      Kun on systeemiin kerran päässyt, ikoinenko tuo on?

      vieläkös Breilinin suku jyllä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe