Käyhän katsomassa oma tilanteesi veikkauksen sivuilta.
Oletuksena lupa kaikkiin. Missään en ole kuullut sanallakaan tästä asiasta ennen kuin kävin itse katsomassa.
Luvat ja tietosuoja kohta veikkauksen sivuilla:
Verkkoanalytiikka:
Veikkaus saa kerätä verkkokäyttäytymistäni koskevaa tietoa Google Analyticsin avulla.
Veikkaus saa kerätä verkkokäyttäytymistäni koskevaa tietoa Hotjar-verkkoanalytiikkatyökalun avulla käyttäjäkokemuksen kehittämiseksi.
Paikannus:
Laitteideni sijaintitietoa saa kerätä paikkaan tai liikkeeseen perustuvien pelien ja palvelujen tarjoamiseksi sekä edelleen kehittämiseksi.
Veikkaus kerää sinusta tietoja
11
149
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenpä kerää kun en mitään Veikan pelejä pelaa. Ulkomaiset firmat anteliaampia.
- Anonyymi
itellä oli kaikki kohteet ilman ruksia, asiakas itse säätää ja jos on ottaa ruksit pois niistä kohdin kun parhaaksi näkee, nou hätä
- Anonyymi
Mistä kohtaa tällainen rastitus mahdollisuus löytyy?
Tietosuoja klikkaamalla löytyy vain sääntöpykäliä.
Mielestäni suostumus oli pakko antaa, jos halusi netissä jättää lotto tms rivin. - Anonyymi
Luvat ja tietosuoja kohta veikkauksen sivuilla.
Rastit pois kaikista >:( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvat ja tietosuoja kohta veikkauksen sivuilla.
Rastit pois kaikista >:(Siellä ei ollut 'Luvat' kohtaa, sivun alalaidassa vain 'Tietosuoja'.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä ei ollut 'Luvat' kohtaa, sivun alalaidassa vain 'Tietosuoja'.
Kokeile tätä...
https://www.veikkaus.fi/fi/omat-pelit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile tätä...
https://www.veikkaus.fi/fi/omat-pelitKiitos, harmi että en aikaisemmin noita hoksannut. : )
- Anonyymi
Joskus katsonut omaa pelitiliä ja siellä on karut tilastot. Niitä pitäisi kaikkien katsoa ja miettiä kuinka kylmä totuus oma pelaaminen on.
Ja kaikkihan mihin laitat nimesi kerää tietoja. Ei se aina ole asiakasta vastaan! Jos pelisi veikalla menee yli, niin veikka voi pistää pelisi poikki. Se o pelaajan parhaaksi. - Anonyymi
Pitää niitten saha tietee .
- Anonyymi
Suljetuista peleistä saavat tietää, että olen täysin kyllästynyt häviämään Veikkauksen peleissä.
- Anonyymi
Kyllä sinne joka äyri menee minkä laittaa,estin kaikki pelit taas 15kk..samaa paskaa vuodesta toiseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 1023046
- 532272
- 211741
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111650Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61548Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221468Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374