Kouvolan ja Kuusankosken yhdistyminen

Tapahtuuko vai ei?

Nyt kun on tämä kova "kiista", että yhdistyvätkö Suomen lähekkäimin olevat kaupungit Kouvola ja Kuusankoski. Uskoisin, että kun yhdistyminen varmaankin tulee niin kaupungin nimeksi tulee Kouvola. Sillä Kouvola on muutenkin enemmän tunnettu ja kaikki matka yhteydet sun muut ovat Kouvolassa.
esim. rautatie jne......

Uskotteko, että kuntaliittymä tulee?

14

1397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ccccccppppp

Se Pohjois-Kymenlaakson kunnanisien masinoima ns.Suuri Suunnitelma tulee olemaan Suuri Epäonnistuminen, saatte vielä nähdä.

• Erkki

Toivottavasti ei yhdisty! Kuusaan rupusakki on huonoa mainosta.. Toivotaan ettei yhdisty!!!!!

• johtaja
        Erkki kirjoitti:

Toivottavasti ei yhdisty! Kuusaan rupusakki on huonoa mainosta.. Toivotaan ettei yhdisty!!!!!

Mun mielest vois yhdistyä, sillä onhan se naurettavaa, että kaks kaupunkia on noin lähellä toisiaa. Kuusaallakin ihan ok porukkaa. Pohjasakkaa löytyy niin Kouvolasta kun Kuusaaltakin. Jos Kaupungit yhdistyisivät nimen pitäisi ehdottomasti olla Kouvola!!!

• asdfff
        johtaja kirjoitti:

Mun mielest vois yhdistyä, sillä onhan se naurettavaa, että kaks kaupunkia on noin lähellä toisiaa. Kuusaallakin ihan ok porukkaa. Pohjasakkaa löytyy niin Kouvolasta kun Kuusaaltakin. Jos Kaupungit yhdistyisivät nimen pitäisi ehdottomasti olla Kouvola!!!

Eipä paljon vois kiinnostaa kun se ei käytännössä vaikuta ihmisiin millään tapaa...
        Kouvola kaupungin nimeks tulee jokatapauksessa kävi miten kävi.

Onhan näitä yhistymisiä nähty aikasemminki ja siitä ei oo mitään muuta iloo kun että saahaan kaupungin asukasluku isommaks...

• Ulkopuolisen näkemys

Koukoski. Olishan se jo kokoluokaltaan melkein kaupunki, jos laitettaisiin yhteen. Asukaslukukin yli 50 000.

• sper

ja vielä valkealakin kimppaan. onhan se kouvolan äiti!! asukkaita 63500.

• sper

kaupungin nimeksi kouvonkoski tai kouvokoski tai kymenkoski

• kylä lähtee...

vakokoski.eli valkeala,kouvola ja kuusankoski eiks jeh..

• m75--

Joo jos yhdistys tulee niin sitten me kouvolalaiset käydään entisessä kuusankoskella verotoimistossa ja hammaslääkärissä tai terveyskeskuksessa. Hei laitetaan vielä valkeala yhteen niin saadaan oikein urakalla etsiä palveluita.

• mimosa

Se on nimittäin niin varmaa kuin taivas, että jos nää kaupungit yhdistyy, palvelut vähenee! Johan se on nähty terveydenhuollossa, ensiapupäivystys iltaisin ja viikonloppuisin "mäellä".

• Tollikka

Niin jäin miettimään ihan maalaisjärjellä että kenen etuja se sit ajaisi, jos tälläinen yhdistyminen tapahtuisi?
      Mulle ainakin tulee vaan mieleen lisää työttömiä.
      Esim. hallinto keskittyis sitten ja mihin ihmeeseen muka kaikki sieltä sijoitettas. Tulis vaan supistuksia. Terveydenhuolto menis vaan myös heikompaan suuntaan.
      Kaiken maailman kotkotuksia, mutta joutavilla jotakin!? :)

• jepjep

ei kai ne palvelut ja työpaikat minnee häviä,ne vain siirtyy.jossakin on pakko säästää,eihä täst muuten tuu lasta eikä paskaakaan,näi o.

• Kuusaalainen
        jepjep kirjoitti:

ei kai ne palvelut ja työpaikat minnee häviä,ne vain siirtyy.jossakin on pakko säästää,eihä täst muuten tuu lasta eikä paskaakaan,näi o.

Jos ruotsalaiset joita on noin 9 miljoonaa tulevat toimeen kolmellasadalla kunnalla niin mihin helkuttiin Suomessa tarvitaan yli neljäsataa kuntaa? Meitä on reilut viisi miljoonaa.

Kouvolan, Kuusankosken ja Valkealan voisi ihan hyvin yhdistää yhdeksi kunnaksi ja nimeksi voidaan pistää Kymenkoski. Säästyvillä varoilla voidaan sitten tuottaa niitä kuntalaisten tarvitsemia palveluita. Kuusaalaistenkin on vaan totuttauduttava tähän ajatukseen.

• Siirilä
        Kuusaalainen kirjoitti:

Jos ruotsalaiset joita on noin 9 miljoonaa tulevat toimeen kolmellasadalla kunnalla niin mihin helkuttiin Suomessa tarvitaan yli neljäsataa kuntaa? Meitä on reilut viisi miljoonaa.

Kouvolan, Kuusankosken ja Valkealan voisi ihan hyvin yhdistää yhdeksi kunnaksi ja nimeksi voidaan pistää Kymenkoski. Säästyvillä varoilla voidaan sitten tuottaa niitä kuntalaisten tarvitsemia palveluita. Kuusaalaistenkin on vaan totuttauduttava tähän ajatukseen.

Hah hah haa, vai Kymenkoski nimeksi, Kas kun ei nimeksi KYMENHOVI???

KOUVOLA on ainoa kunnon nimi uudella suurkaupungille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2505
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      98
      888
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66