Nyt kun on tämä kova "kiista", että yhdistyvätkö Suomen lähekkäimin olevat kaupungit Kouvola ja Kuusankoski. Uskoisin, että kun yhdistyminen varmaankin tulee niin kaupungin nimeksi tulee Kouvola. Sillä Kouvola on muutenkin enemmän tunnettu ja kaikki matka yhteydet sun muut ovat Kouvolassa.
esim. rautatie jne......
Uskotteko, että kuntaliittymä tulee?
Kouvolan ja Kuusankosken yhdistyminen
14
1397
Vastaukset
- ccccccppppp
Se Pohjois-Kymenlaakson kunnanisien masinoima ns.Suuri Suunnitelma tulee olemaan Suuri Epäonnistuminen, saatte vielä nähdä.
- Erkki
Toivottavasti ei yhdisty! Kuusaan rupusakki on huonoa mainosta.. Toivotaan ettei yhdisty!!!!!
- johtaja
Erkki kirjoitti:
Toivottavasti ei yhdisty! Kuusaan rupusakki on huonoa mainosta.. Toivotaan ettei yhdisty!!!!!
Mun mielest vois yhdistyä, sillä onhan se naurettavaa, että kaks kaupunkia on noin lähellä toisiaa. Kuusaallakin ihan ok porukkaa. Pohjasakkaa löytyy niin Kouvolasta kun Kuusaaltakin. Jos Kaupungit yhdistyisivät nimen pitäisi ehdottomasti olla Kouvola!!!
- asdfff
johtaja kirjoitti:
Mun mielest vois yhdistyä, sillä onhan se naurettavaa, että kaks kaupunkia on noin lähellä toisiaa. Kuusaallakin ihan ok porukkaa. Pohjasakkaa löytyy niin Kouvolasta kun Kuusaaltakin. Jos Kaupungit yhdistyisivät nimen pitäisi ehdottomasti olla Kouvola!!!
Eipä paljon vois kiinnostaa kun se ei käytännössä vaikuta ihmisiin millään tapaa...
Kouvola kaupungin nimeks tulee jokatapauksessa kävi miten kävi.
Onhan näitä yhistymisiä nähty aikasemminki ja siitä ei oo mitään muuta iloo kun että saahaan kaupungin asukasluku isommaks...
- Ulkopuolisen näkemys
Koukoski. Olishan se jo kokoluokaltaan melkein kaupunki, jos laitettaisiin yhteen. Asukaslukukin yli 50 000.
- sper
ja vielä valkealakin kimppaan. onhan se kouvolan äiti!! asukkaita 63500.
- sper
kaupungin nimeksi kouvonkoski tai kouvokoski tai kymenkoski
- kylä lähtee...
vakokoski.eli valkeala,kouvola ja kuusankoski eiks jeh..
- m75--
Joo jos yhdistys tulee niin sitten me kouvolalaiset käydään entisessä kuusankoskella verotoimistossa ja hammaslääkärissä tai terveyskeskuksessa. Hei laitetaan vielä valkeala yhteen niin saadaan oikein urakalla etsiä palveluita.
- mimosa
Se on nimittäin niin varmaa kuin taivas, että jos nää kaupungit yhdistyy, palvelut vähenee! Johan se on nähty terveydenhuollossa, ensiapupäivystys iltaisin ja viikonloppuisin "mäellä".
- Tollikka
Niin jäin miettimään ihan maalaisjärjellä että kenen etuja se sit ajaisi, jos tälläinen yhdistyminen tapahtuisi?
Mulle ainakin tulee vaan mieleen lisää työttömiä.
Esim. hallinto keskittyis sitten ja mihin ihmeeseen muka kaikki sieltä sijoitettas. Tulis vaan supistuksia. Terveydenhuolto menis vaan myös heikompaan suuntaan.
Kaiken maailman kotkotuksia, mutta joutavilla jotakin!? :)- jepjep
ei kai ne palvelut ja työpaikat minnee häviä,ne vain siirtyy.jossakin on pakko säästää,eihä täst muuten tuu lasta eikä paskaakaan,näi o.
- Kuusaalainen
jepjep kirjoitti:
ei kai ne palvelut ja työpaikat minnee häviä,ne vain siirtyy.jossakin on pakko säästää,eihä täst muuten tuu lasta eikä paskaakaan,näi o.
Jos ruotsalaiset joita on noin 9 miljoonaa tulevat toimeen kolmellasadalla kunnalla niin mihin helkuttiin Suomessa tarvitaan yli neljäsataa kuntaa? Meitä on reilut viisi miljoonaa.
Kouvolan, Kuusankosken ja Valkealan voisi ihan hyvin yhdistää yhdeksi kunnaksi ja nimeksi voidaan pistää Kymenkoski. Säästyvillä varoilla voidaan sitten tuottaa niitä kuntalaisten tarvitsemia palveluita. Kuusaalaistenkin on vaan totuttauduttava tähän ajatukseen. - Siirilä
Kuusaalainen kirjoitti:
Jos ruotsalaiset joita on noin 9 miljoonaa tulevat toimeen kolmellasadalla kunnalla niin mihin helkuttiin Suomessa tarvitaan yli neljäsataa kuntaa? Meitä on reilut viisi miljoonaa.
Kouvolan, Kuusankosken ja Valkealan voisi ihan hyvin yhdistää yhdeksi kunnaksi ja nimeksi voidaan pistää Kymenkoski. Säästyvillä varoilla voidaan sitten tuottaa niitä kuntalaisten tarvitsemia palveluita. Kuusaalaistenkin on vaan totuttauduttava tähän ajatukseen.Hah hah haa, vai Kymenkoski nimeksi, Kas kun ei nimeksi KYMENHOVI???
KOUVOLA on ainoa kunnon nimi uudella suurkaupungille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822