Sain juuri tietää että Hämeeseen 1930 luvulla muuttanut isoäitini suku on vesilahtelaisia 1800 l alkuun asti. Ehkä kauempaakin mutta tutkija ei voinut lukea kirkonkirjoja enempää.
Kylien nimiä vilahteli Kahnala, Mantere, Taloja Kastua, Höyssä...Paikkakunta minulle ihan vieras, pitääpä poiketa.
sukututkimus vei Vesilahdelle
10
145
Vastaukset
- Anonyymi
Käytä sukututkimusohjelmaa esim. geni.com, saatat löytää helpommin etsimäsi ja kokeiluversiolla teet jo ihmeitä.
- Anonyymi
Kaikki paljasjalkaiset vesilahtelaiset on sukua keskenään ja sama meininki jatkuu nykynuoret avioituu naapurinsa kanssa. Tietyt suvut on pakkaantuneet yleensä samaan kylään esim Koskenkylään tai Narvaan ja ovat lähisukulaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki paljasjalkaiset vesilahtelaiset on sukua keskenään ja sama meininki jatkuu nykynuoret avioituu naapurinsa kanssa. Tietyt suvut on pakkaantuneet yleensä samaan kylään esim Koskenkylään tai Narvaan ja ovat lähisukulaisia.
Niit on kyä aika vähä, paljasjalkasia. Ei tahro tähän vuoren aikaan näkyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sentään rajavyöhykkeiltäkin on puolisoita otettu. Ainakin itse tunnen monta, jotka ovat vähän niin kuin rajan takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sentään rajavyöhykkeiltäkin on puolisoita otettu. Ainakin itse tunnen monta, jotka ovat vähän niin kuin rajan takaa.
Naapurimaan vai naapurikunnan rajan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurimaan vai naapurikunnan rajan?
Ihan vaan naapurikunnasta :)
- Anonyymi
Vesilahtelaisten sisäsiittoisuudesta on puhuttu.
- Anonyymi
Mutta onko todettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko todettu.
Ensitreffit alttarilla naapurin tyttären/pojan kanssa kun suku pakotti . Eikö näitä liittoja ennenvanhaan solmittu paljonkin ja myöhemmin sitten tilat yhdistettiin suurtiloiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensitreffit alttarilla naapurin tyttären/pojan kanssa kun suku pakotti . Eikö näitä liittoja ennenvanhaan solmittu paljonkin ja myöhemmin sitten tilat yhdistettiin suurtiloiksi.
Hannu saapuu lääkärin vastaanotolle ja hieman vaivautuneena kertoo että hänellä on ongelma, mutta pelkää että lääkäri nauraa hänelle.
Lääkäri rauhoittelee Hannua vakuuttamalla että hänellä on jo 30 vuoden kokemus ammatistaan eikä hänelle tulisi mieleenkään nauraa potilaan vaivalle.
-Hyvä on, toteaa Hannu ja vetää housunsa kinttuihin. Housujen sisältä paljastuu pienin penis mitä lääkäri on koskaan nähnyt, todellinen mikropippeli.
Lääkäri ei voi pitää pokkaansa vaan räjähtää nauramaan ja hirnuu minuuttitolkulla. Rauhoittuu sitten ja pyytelee Hannulta anteeksi.
-Olen hyvin pahoillani, en tiedä mikä minuun meni. Vannon että tämä ei toistu. Mikä teidän elintänne sitten vaivaa?
-Se on turvoksissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465851Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583246- 1842701
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122524mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132219- 292161
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151896- 161596
- 1481379
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2701247