Ateisti on aina oikeassa

Anonyymi

Vaikka ateisti sanoisi vahingossa että linnuilla on kolme jalkaa, niin silti hän on oikeassa. Ei ateisti voi tehdä virhettä eikä eretyä silä eihän sellaisen pitäisi ollamadollisia. Ateistit ovat täydellisiä virheettömiä yli-ihmisiä.

22

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Trolli kiusii ja kirjoittelee uskovaisten piikkiin halventavia kirjoituksia ateisteista.

      • Anonyymi

        Tunnemme tyypin jo, hän on kirjoittanut kristityistäkin todella pahasti. Emme pidä häntä minkään sortin uskovana, vaikka hän Raamattua selaakin.

        Hän vain haluaisi, että ateistit ja kristityt tappelisivat keskenään. Ehkä hän toivoo, että luomalla tahallaan virhekommunikaatiota hän vahvistaa islamin todennäköisyyksiä levitä. Hän on siinä ehkä oikeassakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnemme tyypin jo, hän on kirjoittanut kristityistäkin todella pahasti. Emme pidä häntä minkään sortin uskovana, vaikka hän Raamattua selaakin.

        Hän vain haluaisi, että ateistit ja kristityt tappelisivat keskenään. Ehkä hän toivoo, että luomalla tahallaan virhekommunikaatiota hän vahvistaa islamin todennäköisyyksiä levitä. Hän on siinä ehkä oikeassakin.

        Kaks päivää täällä olen ollut ja tsekkasin saman homman 😃 kaikkea täällä tapahtuukin. En olisi uskonut.

        Onko täällä aina tällaista sekameteliä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaks päivää täällä olen ollut ja tsekkasin saman homman 😃 kaikkea täällä tapahtuukin. En olisi uskonut.

        Onko täällä aina tällaista sekameteliä ?

        Ei täällä näin paha ennen ollut, kun kävin täällä vuosia sitten. Taitaa yksi tyyppi sotkea täällä yksinään kaiket päivät. Olisiko joku työkyvytön asialla ?


    • Olisi ateisti väärässä jos sanoisi vahingossa että linnuilla on kolme jalkaa. Voi ateisti tehdä virhettä ja eretyä. Ateistit eivät ole täydellisiä virheettömiä yli-ihmisiä.

    • Anonyymi

      Uskovaisena tykkään ateisteista. Voisin laittaa yhden kirjahyllyyn koristeeksi.

    • Anonyymi

      Älkää olko aina oikeassa. Alistukaa Jeesukselle, antakaa hänen ottaa teidät!

      • Anonyymi

        Katoha kun jäi ateistin toimintonappi auki, naps...nonnii nyt on kiinni.
        Istu nyt ateisti hiljaa ja sievästi kirjahylltssä 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katoha kun jäi ateistin toimintonappi auki, naps...nonnii nyt on kiinni.
        Istu nyt ateisti hiljaa ja sievästi kirjahylltssä 😘

        Saako kirjahyllyyn kerrosvoileipiä 😘


      • Anonyymi

        Olen heteromies. En alistu Jeesukselle, saati anna yhdenkään miehen ottaa minua.


    • Anonyymi

      Tää on kyllä ihan hassu palsta. Ateisti sitä ja tätä. Uskovainen tuota ja tätä. Ihan hassua rinnakkaisajattelua mutta toki huumorillakin menee osa. Keksin just vitsin.

      Mitä ateisti sanoi, kun meni saunaan?

      - Täällä on helvetin kuuma

      Ööö..eikö ollutkaan hyvä. Minäkin opin kiusimaan täällä. Tosin kaikella rakkaudella pistin..

      • Anonyymi

        Helvetin kuumassa saunassa istui saatana. Ateisti teki kansalaispidätyksen moiselle pahakkeelle ja kuljetti sen viereiselle valtakunnansalille nippusiteissä. Ateisti oli taas pelastanut päivän ja kaikki elivät onnellisesti aikojen loppuun asti.


      • Anonyymi

        Nyt voi vain 144000 pelastua ja ne taivaspaikat on buukattu. Enää myynnissä kakkosluokan lippuja ja kadotusta.


    • Anonyymi

      Nythän te olette ymmärtäneet aivan väärinpäin koko asian.
      Nimenomaan uskovaiset kokevat olevansa muita parempia ihmisiä.
      Uskonasioissa ei muuten voi olla kukaan oikeassa, koska ne ovat todellakin vain uskonasioita. Mikään uskonto ei ole toista parempi.

      • Anonyymi

        No, tuo nyt riippuu ihan siitä, millaisia uskovaisia tarkoitat.

        Esimerkiksi luterilaiset ovat omasta mielestään erittäin pahoja ja syntisiä ihmisiä, vaikka heillä ei olisi mitään näkyviä paheita. Ja monet muiden suuntien herätyskristityt ajattelevat samalla tavalla itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tuo nyt riippuu ihan siitä, millaisia uskovaisia tarkoitat.

        Esimerkiksi luterilaiset ovat omasta mielestään erittäin pahoja ja syntisiä ihmisiä, vaikka heillä ei olisi mitään näkyviä paheita. Ja monet muiden suuntien herätyskristityt ajattelevat samalla tavalla itsestään.

        Tulevat tänne usein kehuskelemaan kuinka paljon paremmaksi uskonto ihmisen tekee ja jankuttavat siitä kuinka ateistit ovat kaikki valehtelevia syntisäkkejä. Ristiriita.


    • Ateistin pitää olla uskossaan vahva ja periksiantamaton, koska aina tulee joku jonka pää on sekoitettu lupauksilla ikuisesta elämästä, tuonpuoleisesta tai pelastuksesta. Ateismin tehtävä on jakaa uskonnottomuuden sanomaa ja ymmärrystä siitä ettei ole olemassa mitään tämän jälkeen.

      • Anonyymi

        Minä aloitan nälkälakon 1.9.2019 klo 9.00, jos palstan jumalattomat eivät lopeta jumalatonta meininkiä tällä palstalla sitä ennen.

        Kumman valitsette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aloitan nälkälakon 1.9.2019 klo 9.00, jos palstan jumalattomat eivät lopeta jumalatonta meininkiä tällä palstalla sitä ennen.

        Kumman valitsette?

        Ateistit ovat syypäitä kuolemaasi ja kärsimykseesi, jos aloitat nälkälakon ja vaikkapa kuolet sen seurauksena!

        Tämä todistaa ateistit pahoiksi ihmisiksi!

        Kaikki ateistit ovat samanlaisia: jumalattomia sadisteja!

        Pakottavat ihmisen nälkäläkkoon!

        Mikä ihmeen nälkälakko? Lakkaatko tuntemasta nälkää, kun olet nälkälakossa? Eikö sen pitäisi olla syömislakko eikä nälkälakko, jos lakkaa syömästä?!

        Vai onko työpaikan lakko sitä, että duunarit alkavat lopultakin tehdä työtä laiskottelun ja kavereiden kanssa hengailun sijaan? Senkun vielä näkisi!


      • Anonyymi

        Minä syön Jeesuksenlihaa - mahtaa tulla laiha soppa!

        Valitse kaikki ruudut, joissa on
        liikennevaloja
        Jos niitä ei ole, valitse liikennevaloja
        liikennevaloja
        liikennevaloja
        liikennevaloja
        liikennevaloja
        liikennevaloja
        liikennevaloja
        liikennevaloja
        liikennevaloja
        liikennevaloja
        liikennevaloja
        liikennevaloja


        ärärär ateistiset materiaalituntemustestit ovat PERKEEEL.......TÄH ?!


    • Anonyymi

      Uskovaisethan uskovat paaston puhdistavaan voimaan, joten ei varmaan syömälakko ole pahasta. Ja viekö se nopeammin luojan luo, tuskin!

      Uskonnon nimissä on tehty paljon enemmän pahaa kuin pakottamalla olla uskomatta. Kirjauskontoja on aina levitetty miekan voimalla.

    • Anonyymi

      Ateisti ei voi tunnustaa olevansa väärässä, koska menettäisi kasvonsa ja se olisi noloa: hän joutuisi häpeämään virheitään ja erehdyksiään, epätosia väitteitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe