Salainen kirje lipsahti julkisuuteen
https://www.is.fi/autot/art-2000006218209.html
Ei saa julkaista suurelle yleisölle”
Komission kirje on varustettu merkinnällä "limited" eli rajoitettu. Sen vuoksi asiakirja voidaan julkaista vain Euroopan komission henkilöstöä ja sellaisia jäsenvaltioita varten, joilla on todistettu tarve kyseiselle tiedolle. Sitä ei saa julkaista suurelle yleisölle.
Kirjeen julkaiseminen on asiaa koskevan direktiivin mukaan turvallisuusrikkomus, joka voi johtaa kurinpito- tai oikeustoimeen.
EU, sananvapauden airut
Anonyymi
1
130
Vastaukset
- Anonyymi
on epäleellista että tuollaiseen kirjeeseen on laitettu tuollainen merkintä. paljon oleellisempaa on että mitä kirje sisältää. olisihan se ikävää jos eu ei hyväksy kevytaotoja tai mitä ne olivatkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195