Paavalia voidaan pitää myös kristinuskon perustajana

Anonyymi

Paavali oli vainoharhainen ja kärsi skitsofreniasta . Lisäksi hän oli tavattoman vihainen ja turhautunut siitä, etteivät juutalaiset tahtoneet kääntyä hänen luomaansa uskontoon. Samoin kuin uskonpuhdistaja M. Luther, hänkin oli valmis tuhoamaan juutalaiset vaikka omin käsin.

(2Kor 10:5): ”Me hajotamme maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Jumalan tuntemista vastaan, ja vangitsemme jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Kristukselle”. Tässä on huomattava pronomini ”me”, joka tarkoittaa siis Paavalin käännyttäjäarmeijaa, jota hän lietsoo levittämään HÄNEN KEKSIMÄÄNSÄ EVANKELIUMIA :

Roomalaiskirje:
2:16 sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, MINUN evankeliumini mukaan.

Roomalaiskirje:
16:25 Mutta hänen, joka voi teitä vahvistaa MINUN evankeliumini ja Jeesuksen Kristuksen saarnan mukaan, sen ilmoitetun salaisuuden mukaan, joka kautta ikuisten aikojen on ollut ilmoittamatta,

2.Timoteuksen kirje:
2:8 Muista Jeesusta Kristusta, joka on kuolleista herätetty ja on Daavidin siementä MINUN evankeliumini mukaan,

Paavali opettaa olevansa jopa Jeesuksen yläpuolella (1TS 4:2): ”Tiedättehän, mitkä käskyt ME olemme Herran Jeesuksen kautta teille antaneet.”

Myös 1. Kor 3:9 todistaa Paavalin korottaneen itsensä (ja armeijansa) tavallisten kuolevaisten yläpuolelle: ”Sillä ME olemme Jumalan työtovereita; te olette Jumalan viljelysmaa, olette Jumalan rakennus.”


Seuraava - sairaan ja turhautuneen mielen tuottama - lause on ollut yksi parhaista taikakuskoon kannustuvista teksteistä mitä Raamatusta löytyy:

1.Korinttolaiskirje:
1:21 Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,

25

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro ihmisille, miten ja millä perusteella sinä olet pelastunut ja millä perusteella ihmiset nyt pelastuisivat. Siis kerro mitä pelastava evankeliumi pitää sisällään, sinun mukaasi.

      • Anonyymi

        Just näin: pane "sormesi" sille kohtaa jonkun opetusta, missä hän läpikäy Jeesuksen itsensä, pelastus- jne mielessä, niin alkaa näkyä todellinen "tavoite".

        Unitaristitkin yleensä aloittaa eksyttämisensä sllä, että Pyhä Henki on vain joku Jumalan henkäys (anteeksi että jouduin edes esittämään tuon) - mutta lopullinen target on itse Jeesus.

        Niinhän se toimii rotanmyrkkykin: 98% siitä on ravitsevaa ruokaa. Mutta sen tarkoitus ei ole ravita.


    • Anonyymi

      Aloitus on pelkkä valheellinen provokaatio, jonka on kirjoittanut joku trolli. Älkää vastatko hänelle mitään.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sehän on täyttä asiaa:
        1) sekä Paavali että Luther halusivat tuhota juutalaiset (löytyy paljon faktatietoa)
        2) Nuo kaikki jakeet löytyvät Raamatusta
        3) Paavali todellakin sairasti ainakin skitsofreniaa (Heikki Palmu: Paavali, risti ja riita)

        https://kauppa.acv.fi/index.php?route=product/product&product_id=5739

        Oletko sinä teologisen tiedekunnan työntekijä, kun näytät osaavan kaikki nippelitiedot ja osaat laatia taitavasti valheellista eksytystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä teologisen tiedekunnan työntekijä, kun näytät osaavan kaikki nippelitiedot ja osaat laatia taitavasti valheellista eksytystä?

        Mitä tarkoitat "valheellisella eksytyksellä"?

        Mitä valheellista tuossa nyt sitten oli? Itse taidat olla taikauskon ja hurmoksen ystävä.

        Lukaisepa myös tästä faktaa Lutherin osalta:
        https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/26563/Luther.pdf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat "valheellisella eksytyksellä"?

        Mitä valheellista tuossa nyt sitten oli? Itse taidat olla taikauskon ja hurmoksen ystävä.

        Lukaisepa myös tästä faktaa Lutherin osalta:
        https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/26563/Luther.pdf

        Vaikuttaa siltä, että olisit teologian laitoksella töissä tmv. Sen takia ymmärrän, miksi levität valheellista eksytystä. Luulet liikoja itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että olisit teologian laitoksella töissä tmv. Sen takia ymmärrän, miksi levität valheellista eksytystä. Luulet liikoja itsestäsi.

        Olet väärässä ammattini suhteen, niin kuin olet taikauskosikin suhteen.
        Olen di teknisellä alalla. Minulla ei ole tarvetta eksyttää ketään, kuten saarnajilla.
        Kysyn vielä uudemman kerran: mitä väärää tietoa kirjoituksessani oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että olisit teologian laitoksella töissä tmv. Sen takia ymmärrän, miksi levität valheellista eksytystä. Luulet liikoja itsestäsi.

        Eikös juuri tuo kirja (Juutalaisista ja heidän valheistaan) inspiroinut Hitelriä työssään. Oli lukenut kirjaa niin, että se kulunut aivan puhki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös juuri tuo kirja (Juutalaisista ja heidän valheistaan) inspiroinut Hitelriä työssään. Oli lukenut kirjaa niin, että se kulunut aivan puhki.

        Olisko Hitler peräti Lutherin inkarnaatio?


    • Anonyymi

      Luuk.24:21 Mutta me toivoimme hänen olevan sen, joka oli lunastava Israelin. Ja onhan kaiken tämän lisäksi nyt jo kolmas päivä siitä, kuin nämä tapahtuivat. Hebr.11:13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet, ja tunnustaneet olevansa vieraita ja muukalaisia maan päällä. 1Aik.29:15

    • Enpä tiedä onko tuollainen itsensä korottaminen enää nykyisin kovin kiellettyä. Onhan teismi jo kauan ollut sanana tuttu ja islamilla on sellainen kirkkokuntakin kuin Suufilaisuus, jossa on tapana itseään ylistää jumalaksi.
      Teismi puhtaimmillaan ei ehkä voi perustua kristinuskoon tai islamiin, vaan hindulaisuus ja antiikin filosofia/nykytiede antavat teismille ehkä parhaat raamit.

      On yksi kilpi, jonka itsekin olen saanut Herra Sebaotilta. Hän sanoi voit pitää itseäsi YLIJUMALANA sekä kuvitella olevasi jumalien tuomari. Olenkin saanut Jehovalta siunauksen: Tapio, sinun ei enää koskaan tarvitse kuunnella valheita sekä mantran 200 seuraavaksi vuodeksi: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA!

      Niin on selvää, että tuollainen itsensä ylistäminen SAATTAA OLLA TARKOITETTU KILVEKSI, JOLLA TORJUA ERILAISTEN ENKELIEN OSOITTAMA VIHA ITSEÄÄN KOHTAAN. Olihan Kuningas Daavidilla muistaakseni SATA suurta kilpeä ja vielä pieniäkin kilpiä temppelissä. Daavid ja Salomo eivät silti koskaan syyllistyneet siihen, että olisivat pitäneet itseään jumalina. He eivät tarvinneet tuollaista kilpeä, koska olivat älyttömän suuret kansansa, naapureidensa sekä Jumalan ja profeettojen silmissä muutenkin.

      Kyse on siis kilvestä eikä mistään sen suuremmasta asiasta. Jokainen meistä tietää, että on vain yksi Jumala ja epäjumalia ei ole olemassakaan, vaikka monia kutsutaan Herroiksi ja Jumaliksi jopa maan päällä.

      Paavali tarvitsi alinomaa kilpeä voidakseen viedä Jumalan sanan hopeaa ja kultaa eteenpäin???

    • "hänkin oli valmis tuhoamaan juutalaiset vaikka omin käsin."

      Millä ihmeellä tällaista väitettä perustelet? Ei ainakaan millään, mitä Paavali on Raamattuun kirjoittanut.

    • Anonyymi

      Jännä juttu. Ettäkö Paavalilla olisi jotenkin ”oma” evankeliumi.

      Sillä aivan samoin kuin Mark. 14:61-62:n luettuaan täytyy historian Jeesuksen osalta itse kunkin kohdallaan tehdä valinta – vain ja ainoat – kolmesta vaihtoehdosta (puhuja oli: valehtelija - mieleltään häiriintynyt – se mitä väittikin olevansa), niin aivan samoin on historian Paavalin osalta, 1 Kor. 1:1:n luettuaan: ”Paavali, Kristuksen Jeesuksen kutsuttu apostoli Jumalan tahdosta”.

      Ateistit ym perustelee, ettei Paavali Kristusta koskaan tavannut. Ehkä mieli vielä muuttuu – ainakin niillä heistä jotka uudestisyntyvät, saaden Pyhän Hengen. Eli ymmärtävät:

      ”Matkalla, Saulin ollessa jo lähellä Damaskosta, taivaasta leimahti yhtäkkiä valo hänen ympärilleen. Hän kaatui maahan ja kuuli äänen sanovan: »Saul, Saul, miksi vainoat minua?» Hän kysyi: »Herra, kuka sinä olet?» Ääni vastasi: »Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” (Apt. 9:3-5).

      Ja jos jotenkin Paavalin ”oma” evankeliumi olisi viemässä pois Jeesuksesta, niin kannattaa lukea esim 1 Kor. 1:1-10. Tuossa raamatunpalassa Herramme on mainittu JOKA AINOASSA JAKEESSA. (... otin sitten minäkin näitä isoja kirjaimia...)

      Muistan kuin eilisen päivän, kun eräs unitaristi ylpeänä julisti: ”Jeesus ei koskaan itse väittänyt, että Hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti”.

      Mutta juurikin Paavali väitti niin (Kol 2:9).

      • Anonyymi

        >>> ”Matkalla, Saulin ollessa jo lähellä Damaskosta, taivaasta leimahti yhtäkkiä valo hänen ympärilleen. Hän kaatui maahan ja kuuli äänen sanovan: »Saul, Saul, miksi vainoat minua?» Hän kysyi: »Herra, kuka sinä olet?» Ääni vastasi: »Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” (Apt. 9:3-5). <<<

        Tämän leimahdus-tempun takana oli negatiivinen Jahve ja NWO-ohjelman tekijät; maan ulkopuoliset ääripimeät olennot. NWO-ohjelma laadittiin jo 12000 vuotta sitten ja jo 2000 vuotta sitten sitä NWO:ta lähdettiin toteuttamaan suurella ihmisten huijauskamppanjalla. Vallanvaihdon Jahvelta ns. lisko-juutalaisille (=nykyiselle pankki-eliitille) piti toteutua näin pitkän manipuloinnin jälkeen kivutta vuonna 2012. Huijaukseen kuului luoda oma versio Jeshuasta; ristiinnaulitusta. Jahve ja NWO-olennot synnyttivät kuvitteellisen olennon; Jeesus.

        Saulus otettiin negatiivisten käyttöön Damaskoksen tiellä hokkuspokkus-tempulla. Saulus lopetti vainoamisen, mutta pimeys oli edelleen hänen perusolemuksensa. Paavalina Saulus värvättiin Uuden Testamentin tekijäksi ja sinne kirjattiin Jeshuan opetukset ylösalaisin käännettyinä ja Jeesuksen suusta lausutuiksi. Sen verran Valon voimat puuttuivat Uuden Testamentin laatimiseen, että kielsivät Jeshuan nimen käytön, koska teksti ei vastannut Jeshuan opetuksia. Muulta osin negatiiviiseen UT-julkaisuun ei puututtu.

        Jeshua ei perustanut kristinuskoa. Sen perusti samat negatiiviset voimat, jotka perustivat juutalaisuuden ja islamin. Sisäinen tie on ainoa oikea tie takaisin "kotiin". Totuus ei tule ulkopuolelta; uskonnoista tai ns. pyhistä julkaisuista.
        "Vain itse riittää sinulle, mikään muu ei riitä, se on kaikki mitä tarvitset."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>> ”Matkalla, Saulin ollessa jo lähellä Damaskosta, taivaasta leimahti yhtäkkiä valo hänen ympärilleen. Hän kaatui maahan ja kuuli äänen sanovan: »Saul, Saul, miksi vainoat minua?» Hän kysyi: »Herra, kuka sinä olet?» Ääni vastasi: »Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” (Apt. 9:3-5). <<<

        Tämän leimahdus-tempun takana oli negatiivinen Jahve ja NWO-ohjelman tekijät; maan ulkopuoliset ääripimeät olennot. NWO-ohjelma laadittiin jo 12000 vuotta sitten ja jo 2000 vuotta sitten sitä NWO:ta lähdettiin toteuttamaan suurella ihmisten huijauskamppanjalla. Vallanvaihdon Jahvelta ns. lisko-juutalaisille (=nykyiselle pankki-eliitille) piti toteutua näin pitkän manipuloinnin jälkeen kivutta vuonna 2012. Huijaukseen kuului luoda oma versio Jeshuasta; ristiinnaulitusta. Jahve ja NWO-olennot synnyttivät kuvitteellisen olennon; Jeesus.

        Saulus otettiin negatiivisten käyttöön Damaskoksen tiellä hokkuspokkus-tempulla. Saulus lopetti vainoamisen, mutta pimeys oli edelleen hänen perusolemuksensa. Paavalina Saulus värvättiin Uuden Testamentin tekijäksi ja sinne kirjattiin Jeshuan opetukset ylösalaisin käännettyinä ja Jeesuksen suusta lausutuiksi. Sen verran Valon voimat puuttuivat Uuden Testamentin laatimiseen, että kielsivät Jeshuan nimen käytön, koska teksti ei vastannut Jeshuan opetuksia. Muulta osin negatiiviiseen UT-julkaisuun ei puututtu.

        Jeshua ei perustanut kristinuskoa. Sen perusti samat negatiiviset voimat, jotka perustivat juutalaisuuden ja islamin. Sisäinen tie on ainoa oikea tie takaisin "kotiin". Totuus ei tule ulkopuolelta; uskonnoista tai ns. pyhistä julkaisuista.
        "Vain itse riittää sinulle, mikään muu ei riitä, se on kaikki mitä tarvitset."

        Onko sinulla antaa näistä ”ääripimeistä olennoistasi” jotain, väittämiesi vakuudeksi – jotain sellaista kuin Raamattu? Ja annatko vielä takuunkin sanomisistasi – kuten Jeesus antoi henkensä?

        Raamattu ei puhu pallomaisesta Maasta – eikä sieltä löydy planeettoja, galakseja, aurinkokuntia eikä linnunratoja.

        Siinä kohtaa kuuluisa rap-yhtye Red Hot Chili Peppers on aivan oikeassa kun sanovat, että ”avaruus saattaa olla se viimeinen rintama, mutta se luotiin Hollywoodin kellarissa”.

        Sillä ”avaruutta” nuo ”ääripimeät olentosi” tarvitsevat, maailmanlaajuiseen ja hirveään huijaukseensa: ”tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä” (2 Tess. 2:9).

        Antikristus tullaan Raamatun mukaan presentoimaan valtavalla harhautuksella. Eivätkä ne ”ääripimeät” mitään alieneja ole – vaan vanhoja tuttuja: langenneita enkeleitä ja pahoja henkiä.

        Esim. tuossa lisää ko. ”valmisteluista”: http://www.thepukki.fi/blog/post/mies-joka-vieraili-ufossa


      • Anonyymi

        Raamattu sitä, Raamattu tätä. Tukeutuminen negatiiviseen järjestelmään, jota Raamattu sen käsikirjana edustaa, varmistaa, että tuhlaajapojan kärsimystie kotoa poispäin jatkuu. Poispäin kun matkaa tekee, niin valoa ei edessä näy.

        Sivuraide; kosmos, räppärit, avaruus, antikristus, langenneet enkelit......
        Pääraide; Paavali on huijari, Raamattu on huijaus, kristinusko on huijaus.
        Avainsana; irtipäästäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sitä, Raamattu tätä. Tukeutuminen negatiiviseen järjestelmään, jota Raamattu sen käsikirjana edustaa, varmistaa, että tuhlaajapojan kärsimystie kotoa poispäin jatkuu. Poispäin kun matkaa tekee, niin valoa ei edessä näy.

        Sivuraide; kosmos, räppärit, avaruus, antikristus, langenneet enkelit......
        Pääraide; Paavali on huijari, Raamattu on huijaus, kristinusko on huijaus.
        Avainsana; irtipäästäminen.

        Sinä tässä varsinaisella sivuraiteella olet.

        Vastaa ensin niihin kysymyksiin, jotka olivat ennen noita asioita mihin takerruit. Jälkimmäiset oli tarkoitettu osoittamaan, että sinun "valon voimat" ovat langenneita (2 Kor. 11:14).

        Sinun "valosi" on pelkkää pimeyttä (Matt. 6:23).


      • Anonyymi

        Näyttää siltä, että olet kulkenut tämän elämän Raamattu toisessa kädessä ja perustanut kaiken tekemisesi Raamatun lauseisiin. Nyt kun sinulle kerrotaan, että olet huijauksen uhri ja kaikki tähänastinen on tyhjää täynnä, ja että kaikki tähänastiset rakenteet ovat kuin pohjattoman suon turvekerroksen päälle rakennettuja ja uppoaa tuota pikaa, niin hyökkäys on paras puolustus.

        Laitoit sitten Matteuksen sanomaan puolestasi minulle, että "Sinun "valosi" on pelkkää pimeyttä".

        Hengen tietoisuus ja Mestarin viisaus ei ole tässä yhteydessä jaettavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää siltä, että olet kulkenut tämän elämän Raamattu toisessa kädessä ja perustanut kaiken tekemisesi Raamatun lauseisiin. Nyt kun sinulle kerrotaan, että olet huijauksen uhri ja kaikki tähänastinen on tyhjää täynnä, ja että kaikki tähänastiset rakenteet ovat kuin pohjattoman suon turvekerroksen päälle rakennettuja ja uppoaa tuota pikaa, niin hyökkäys on paras puolustus.

        Laitoit sitten Matteuksen sanomaan puolestasi minulle, että "Sinun "valosi" on pelkkää pimeyttä".

        Hengen tietoisuus ja Mestarin viisaus ei ole tässä yhteydessä jaettavana.

        Jaoit jo, eli en tarvitse sinulta yhtään mitään enempää.

        Sillä tämä erittäin tuttu ilmavallan hallitsija (Ef. 2:2) ja tämän maailman jumala (2 Kor. 4:4) on aivan Raamatun mukaisesti sinutkin sokaissut ettei sinulle loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, Hänen, joka on Jumalan kuva. Sinä vuorostasi kumarrat mestarinasi jo nyt sitä, jota pian KOKO muu maailma kumartaa (Ilm. 13:7-8) – paitsi Kristuksen omat.

        Käytä tämä ainut elämäsi viisaasti. Tämä valoon ja kirkkauteen – ja ainoan Jumalan yhteyteen - pelastuneiden keskusteluketju ei ole sinun paikkasi, eikä sinulla ole Totuudesta mitään osaa.


    • Lueskelin muutama päivä sitten Mormonin kirjaa ja siinä tosin mainitaan usein Kristus, Jumalan Poika muistaakseni, mutta myös selkeästi erillään Kristuksesta ja ikään kuin Kristuksen jälkeen tuleva persoona nimeltä: VAPAHTAJA; LUNASTAJA.
      Mielestäni tuo VAPAHTAJA sana voidaan Mormonin kirjassa soveltaa käytettäväksi esim. Paavalista ja myös Konstantinus Suuresta. He puolsivat Kristuksessa tapahtuvaa syntien sovitusta yli monen muun seikan ja yli lainkin.

      Samoin kuin Kristusta voidaan pitää Jumalan Poikana, mutta myös Perkeleenä (Kointähti Luciferina tai jopa Ibliksenä) myös Paavalia voidaan näkökulmasta riippuen pitää joko hyvänä tai pahana. Itse näen, että Mormonin kirja ainakin pitää Paavalia VAPAHTAJANA ja LUNASTAJANA.

      Tavallinen ihminen hän omalla tavallaan oli, jolla oli suuri tehtävä ja joka sai suuria kilpiä ja aseita käsiinsä saattaakseen tehtävänsä päätökseen. Itse Paavali opetti: Antakaa jokaiselle sellainen kunnia kuin hän itse itselleen vaatii. Paavalia voidaan siten mainita myös : Kansojen opettajaksi, Herran Kristuksen palvelijaksi sekä Uskovaisten Isäksi. Tai monilla muilla vastaavilla nimillä.

      Sanoisin, että emme voi ketään 2000 vuotta sitten elänyttä ihmistä tuntea kovin hyvin paitsi ehkä seuraamalla hänen jalanjälkiään ja saamalla itsekin samanlaisia aseita ja kilpiä käyttöömme. Tuo aika, jossa Paavali eli oli perin juurin erilainen kuin mitä on oma aikamme. Mä taivun mielelläni Mormonin kirjan näkökantaa arvostamaan myös: VAPAHTAJA, LUNASTAJA.

    • Anonyymi

      Mormonit tervehtivät toisiaan vapaamuuraritervehdyksin ja pitävät esiliinaa. Tämä tuskin on uutiskynnystä ylittävä tieto.

      • Raamattu on omalla tavallaan hyvä perusta oikealle opille. Veeda kirjat osoittavat kuitenkin, että oikea oppi vie pimeyteen. Samoin vievät pimeyteen oikeat teot ja vanhurskaus.
        Pitää olla oikea oppi ja sen opin mukaiset teot. Eli pitää elää oman oppinsa mukaan täysin toteuttaen tuo oppi tekoina. Pitää olla molemmat sekä oikea oppi ja siihen liittyvät oikeat teot.
        Jeesus sanoi: Joka noudattaa minun sanojani se oppii tuntemaan totuuden ja TOTUUS TEKEE HÄNET VAPAAKSI. Ei Jeesus sanonut, että raamattu on totuus ja iankaikkinen vapauttava asia, vaan hän sanoi, että se joka on NODATTANUT RAAMATUN KEHOTUKSIA OPPII TUNTEMAAN TOTUUDEN. Mutta tuo totuus voi olla eri kuin mitä on raamatun oppi - aivan hyvin.

        Mitä tahansa te pyydätte sen te saatte lukee raamatussa. Ehkä mormonit ovat pyytäneet Luciferiin liittyvää FILOSOFIAA, jonka avulla voi kommunikoida niiden juutalaisten kanssa, jotka pitävät Jeesusta itseään Luciferinä. Onhan selvää, että oppi Jeesuksen ja Luciferin veljeydestä on johonkin tarkoitukseen pyydettyä ja rukoiltua ihmisviisautta tyydyttäävä FILOSOFIAA.

        Rakkaus uskoo kaiken! Ja vain rakkaus rakentaa. Tosiasiassa on tietenkin selvää, että Jeesuksella ja Luciferilla ei ole yhteistä pohjaa. Esim. tänä aikana ylipappi Jeesus toteuttaa Joh. 16:25 ja selittää taivaasta käsin pyhiä kirjoituksia taitavasti. Mutta Lucifer eli Perkele toimii aivan Lutherin katekismuksen mukaisesti väittäen kovalla äänellä : Et sinä kelpaa Jumalalle, Olet armosta osaton ja sellaisena pysyt....
        Jeesuksen virka ja työ on paljon ylevämpää kuin mitä on Luciferin jatkuva nalkutus.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      96
      4737
    2. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      45
      3696
    3. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      232
      3464
    4. Olenko ainut

      Vai huomaatko myös sen, että olemme hyvin samanlaisia. Kuin olisit toinen puolikkaani ❤️
      Ikävä
      71
      3281
    5. Mitä tuntemuksia herätin sinussa

      Viimeksi kun nähtiin? Ajatuksesi, niitä kuuntelen herkällä korvalla.
      Ikävä
      153
      3254
    6. Sä siis todella vain leikit mun tunteilla?

      Miehelle naiselta Et olisi muuten luovuttanut
      Ikävä
      83
      2906
    7. Tuntuu niin mukavalta.

      Miten joku voikin olla niin hyväsydäminen.
      Ikävä
      31
      2709
    8. Minut on ilmeisesti varjobännätty,

      sillä viestit eivät näytä ilmestyvän ketjuihin.
      Sinkut
      33
      2412
    9. Odotan näkemistäsi

      tällä viikolla. Pelkään sitä myös. Saat minut tuntemaan niin paljon. Odottavan aika on pitkä.
      Ikävä
      94
      2239
    10. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      19
      2172
    Aihe