Miksi kaikki menee pieleen yleensä silloin kun yksi asia menee päin mäntyä??
Ahdistaa!!
4
963
Vastaukset
- man-legally
ja nähdä ai että se oli legenda
- näppien nuoleskelija
Tuntuu, että kun asiat menevät huonosti, ne menevät huonosti. Ja KAIKKI asiat. Kyse ei siis ole mistään yhdestä epäonnistumisesta tai epäonnisuudesta...vaan koko maailma kaatuu päälle...vai olinkohan se sittenkin minä, joka kaaduin, kun en kestänyt?
Kuinkahan kauan tätä jatkuu? Paistaako päivä ikinä risukasaan...? Yleensä olen jaksanut olla vaikeuksista huolimatta positiivinen, mutta nyt on sekin TODELLA lujassa... Mitä mieltä tällaisessa elämässäkään loppujen lopuksi on; kun on aina vaan onneton. - sidukka2
Se on se kuuluisa Murphyn laki.....
Mutta oletkos kuullut, että jos yksi asia menee hienosti - siis todella hienosti - niin sitä seuraa perässä monta hyvinmenevää juttua.
Pätee lait myös toisinkin päin. - Minzurainen
Joo. Kyl on tuntunu jo pitkään et mikään ei toimi. Opiskelu menee ihan v...tuilleen, kun ahdistaa se paikka ja ne ihmiset siellä niin et en saa millään lähdettyä liikenteeseen. Ja kun siel ei käy niin valmistuminenkin vaan lykkääntyy ja lykkääntyy. Ja kun en saa kunnon duunia ni en saa koskaan sitä omaa asuntoakaan. Ja sekin masentaa. Ja mikä masentaa ihan sikana, ni tän kaiken lisäks en oo löytäny mistään omaa kultaa. Eli ei oo ees ketään joka lohduttais tai kannustais tai ois ees tukena. Ja nyt taas v..tuttaa ja tylsistyttää. Kaikki on niin jostaun syvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505903Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364348Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03530Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv502818- 332686
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342645- 162558
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432115
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025