Niin läpinäkyvää k u s e tusta koko veikan pelit. Aina nömö samat yllärinikit voittajina.. ja pol hal juonessa mukana vai? Toruu vähän muodon vuoksi, mutta ei puutu valvontaa yht edun nimissä..... tjs..?
Konevoittaja raksinsaari taas jp voittajana
6
95
Vastaukset
- Anonyymi
Nono. Nyt hiljaa siellä ja pelaamaan. Veikkaus tarvitsee jokaista. Vain pelaamalla tuet poliitikkoja.
- Anonyymi
Raksinsaari ilmestyy aina loppuvuodesta, mutta on siellä nyt elokuun aikana pelleilleet nämä tämätämät, epipsat sun muut tutut vanhat nikit. Lomilta on palattu ja fyffinää tarvitaan, ei sitä muuten ihminen jaksa veikan bottohommissa!
- Anonyymi
Sinne vaan Veikkauksen omat pelit sivulle ja eBingon sulku vuodeksi eteenpäin (ja saman tien nettiarpojen ym.). Viisain teko, mitä Veikkauksen nettisivuilla voi tehdä.
- Anonyymi
EI vaan potti laukeaa, vaikka bottipelaajat tahkoo pikkuvoittoja säännöllisesti. Ehkä se on tarkoituskin.
- Anonyymi
botteja nuo on kun jopa alatyyliset nikit kuten pippelit päässeet kirjaantumisesta läpi.
- Anonyymi
Politiikot heitetty helv.... veikkauksesta, saa nähdä lähteekö botitkin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 953003
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201694
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111630Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61498Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374