Eli, "toimiiko" tämä rasismi käsitteenä ns. "molempiin" suuntiin? Eli voiko joku vähemmistön edustaja syyllistyä rasismiin enemmistöä kohtaan?
Voiko vähemmistö syyllistyä rasismiin?
7
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ulomaalaistaustainen nuoripimu kävelee sun päälle kadulla, sylkee päällesi ja kiroaa voi vittu mikä rasisti.
Ainakin muutaman sanasen oppinut, joten kotouttaminen alkanut onnistuneesti. Josko ihan 10:ssä vuodessa työllistyy pois fattan luukulta. - Anonyymi
2 Vastausta
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Ennätys. Toi ylempi viesti on saanu olla jo neljä minuuttia täällä - Anonyymi
Aija jännä juttu. Sä oot suorassa lähetyksessä ylläpidon kanssa. Se kyttää sua.
2 Vastausta
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä. Eikös aloittaja ole lukenut husun juttuja ja persujen haukkumista, kyllä somaalikin voi olla rasisti, mutta niillä on Suomessa etuoikeus siihen! noillahan on Suomessa kaikki oikeudet, mutta ei mitään velvollisuuksia!
Late Lapista.- Anonyymi
No tätähän minä nimenomaan mietin kun se ei johtanut mihinkään!
- Anonyymi
Mun yläkerrassa asu kerran yks Djiputilainen. Somalian naapuri valtio. Sitten se tuli lainaamaan jotain paistin pannua ja sillä oli mukana sen somaali kaveri ja ne alko kyselee ruokaa. Mä sanoin ettei mulla ole ruokaa ja se saatanan somali näki et mulla oli kaurahiuttaleita hyllyssä ja se meni omin nokkineen ottamaan sen ja alko huutaa et onhan sulla ruokaa. Sit mulla palo päre ja mä heitin ne djiputiit ja somalit ovesta ulos nii että varmaa meni luita poikki et varmaan vieläkin muistaa kohttmisemme. Mä asun taloss joss enemmistö on ulkomaalaisia. Näin se alkaa lähiöissö olla. Teillä Lapissa se on eri asia. Saatana mä sanon vaa et jotain nöyryyttä pitäs esittää jos tänne tulee ruokaa pummaamaan.
- Anonyymi
Ns. vähemmistön annetaan räksyttää mielin määrin, eikä ymmärretä että se räksyttäminen aiheuttaa juuri rasismia vähemmistöjä kohtaan. Jos säännöt olisi samat kaikille, niin rasismia ei olisi lainkaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666084Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 491495
- 91463