"Pub Karhunpesästä ilmoitettiin iltapäivällä hätäkeskukseen, että baariin sisälle juossut orava oli änkäytynyt jonnekin patterin väliin eikä tullut sieltä pois".
https://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Orava-riehui-baarissa-–-palomiehet-saivat-asiakkailta-hurjan-kannustuksen/1429264?pwbi=db1601589cb5aa5a315436a8f0f991d0
Eläin ei tullutkaan itse piilostaan pois, vaan se pakeni sohvakaluston sisään.
Palomiehet purkivat sohvan kalusteita, mutta orava eteni edelleen piiloon syvemmälle sohvan selkänojan sisälle.
Palomiehet saivat kuitenkin lopulta hätistelyä oravan pois selkänojasta ja ylipalomies Jere Mäki-Patola nappasi eläimen työhanskoilla suojatuin käsin kiinni.
– Orava rimpuili kuitenkin itsensä vapaaksi ennen kuin ehdin viedä sen ulos. Ehdin juuri varoittaa asiakkaita, että pitävät oluttuopeistaan kiinni, kun orava lähti tekemään kunniakierroksen baaripöydällä, Mäki-Patola kertoo.
Orava riehui baarissa
15
<50
Vastaukset
No, hyvä, ettei ollut pubin nimikkoeläin riehumassa...
- Anonyymi
Helteet ja pitkään kestänyt kuivuus ovat näännyttäneet luonnoneläimiä ja moni on kuollut janoon. Orava yritti vain päästä parille tuopposelle ja sitten häädetään niskasta retuuttaen ulos, Hävetkää muut asiakkaat, oisitte tarjonnu kurrelle juomista, itse vaan kittasitte.
- Anonyymi
Minulla on päähkinänpuolikkaiden tarjoilu linnuille ja oraville pihavaahterassa ja niiden vieressä vesikuppi. Kyllä tintit ja kurret tosiaan käyvät juomassa. Vedensaanti kai joskus on vaikeaa kun aikaisempina vuosina orava kävi hörppimässä sadevesisaavilla.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on päähkinänpuolikkaiden tarjoilu linnuille ja oraville pihavaahterassa ja niiden vieressä vesikuppi. Kyllä tintit ja kurret tosiaan käyvät juomassa. Vedensaanti kai joskus on vaikeaa kun aikaisempina vuosina orava kävi hörppimässä sadevesisaavilla.
Olipas törkeä rasistinen teko heittää orava kapakasta pihalle, luulisin että orava tulee vaatimaan tuosta rasistesesta teosta korvauksia somaalien ja romaanien taksojen mukaan momssilla korotettuna!
Late Lapista.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä Idässä minä en uskalla pitää mitään ruokinta paikkaa yllä noille linnuille kun niiden pesiä alkaa olla kaikki paikat täynnä pihapuut,varastot,puuliiterit,räystäät,ja jopa lähimaastot, kaikki paikat mihin pesän suinkin pystyy rakentaan.
Paskovat sitten yltympäriinsä ja lentelevät holtittomasti mikä mitenkin että saa pelätä törmäyksiä koko ajan pihalla ollessa. Ja räksät ja lokit vielä pesä lähellä ollessaan ,yrittävät jopa hyökätä kimppuun.
Pysykööt vaan edempänä mun kämpästä,mä oon tän omilla rahoilla ostanu,ostakoot eläimet omat mestansa,tuollaisia valloitusyrityksiä ei suvaita eläimiltä eikä ihmisiltä.
- Anonyymi
Yksi orava kävi muistaakseni siwassa syömässä joka päivä omin luvin suklaata, missähän nyt käy kun siwat kadonneet, ei suklaan himosta hetkessä eroon pääse.
- Anonyymi
Samassa kaupassa varmaan, mutta nimi nyt K market ?
Tiedä miten pitkä elinkaari noilla oravilla on ? Saattaa haukka tai pöllö helposti napata ja syödä ?
Oravat on kyllä mielenkiintoisia eläimiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samassa kaupassa varmaan, mutta nimi nyt K market ?
Tiedä miten pitkä elinkaari noilla oravilla on ? Saattaa haukka tai pöllö helposti napata ja syödä ?
Oravat on kyllä mielenkiintoisia eläimiä.Ja tosi söpöjä. Voi olla että kun kauppias vaihtunut niin ei ole enää katsonut hyvällä ja suklaat siirretty oravan tavoittamattomiin tai estetty pääsy kauppaan. Olisihan sille voinut laittaa tarjolle johonkin, ettei tarvitse repiä pakkauksia vai veikö mukanaan kokonaisia, en muista enää.
- Anonyymi
Oravat taitaa olla humalahakuisia, ilmankos Ahti Karjalainenkin muistutti oravaa.
- Anonyymi
Tämähän on kuin amerikassa. Oravan takia pitää hälyyttää palokunta. Munatonta touhua.
- Anonyymi
Juridisista syistä. Monikin asiakas tai henkilökuntaan kuuluva olisi voinut tehdä ihan saman kuin palokunta, mutta siitä olisi voinut seurata nippu syytteitä. Plus lehden uutinen jonka otsikko olisi: "Asiakas riehui baarissa oravan kanssa".
- Anonyymi
Yleensä Karhunpesässä käy poliisi hakemassa häiriköt pois, miksi orava sai erikohtelun kuin Pesän kantapeikot?
- Anonyymi
olisko se ollu harvinainen musta orava.
- Anonyymi
tuossa taas maksamaton asijakas ohjattiin ulos virkavallan toimesta,
- Anonyymi
Keravalla oli paikallislehdessä oikein kuvan kanssa äänilevyliikkeen pörröhäntäinen vakioasiakas. Tekstissä toivotettiin ihmisetkin tervetulleeksi kanta-asiakkuuteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936680
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345221Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634397- 553491
- 503345
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886