UUSI TUTKIMUS! TYÖTTÖMYYS JOHTUUkIN LAISKUUDESTA !

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006223889.html

"”Sipilä sotkeutui omiin monoihinsa”
Kirjassa osa kritiikistä kaatuu suoraan muutaman nykypoliitikon niskaan. Viime hallituksen pääministeriin Juha Sipilään (kesk) laitettiin huipputuloisten keskuudessa paljon toivoa. Sipilä vaikutti yrittäjätaustansa takia huipputuloisten ja erityisesti yrittäjien mielestä ymmärtävän heidän parhaaksi näkemäänsä tapaa tehdä politiikkaa. Sipilän luotettiin johtavan Suomea yritysjohtajan ja hyvänveljen tarmolla ja osaamisella."

Minä olen aina uskonut että työttömyys johtuu työn puutteesta, mutta nyt sanovat valkokaulus rosvot jotta laiskuudestahan se johtuu! Noin laukoo vain ikuinen opiskelija joka elää pappansa ja mammansa piikkiin , ja valtion omistamanpuljun johtaja joka nauttii miljonan euron vuosituloista, loisimalla jonkinlaisena firman keulakuvana, ja vittuilemalla alaisilleen !

Late Lapista.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laiskuudestahan se johtuu, misäpäs muusta. Mutta jos mukavasti elelee korvauksilla, niin mitäpäs sitä vaivautua esim. opiskelemaan tai muuttamaana työn perässä sinne, missä töitä on.

• Se muuttaminen ei ole kaikille helppoa, esimerkiksi minä en muuttaisi mihinkään, pitäisi jättää OK- talo ja koko maatilani heitteille, onneksi minua ei enään kukaan patista mihinkään, olen jo reilut 12 vuotta elellyt työeläkkeilläni, jotka tienasin yli 40 vuoden työ reissuillani sekä ulkomailla että Suomessa !

Late Lapista.

• Anonyymi

Sipilän hallitus lukujen mukaan paransi työttömyyttä. Mutta eihän se oikeasti niin tehnyt. Kokopäivätyöt tuon hallituksen aikan väheni Suomessa ja kaikki muukin meni perselleen kaikkien osalta vaikka oli nousukausi. Huipputuloisimpien mielestä on laiska jos ei tule toimeen vitosen tunti kymmenen tunnin työviikolla, tätähän Sipilän hallituskin ajoi jonka ajatuksia posti nyt toteuttaa.

• Anonyymi

Robotit varmaan vaativat päivityksiä edes naidakseen.

• Anonyymi

Tuet pois laiskurityöttömiltä niin alkaa mokomille pskasioille työnteko kelvata. Parasta olisi kun nuo syöpäläiset saataisiin karkotettua maasta voimakeinoin.

• Anonyymi

Työtön on pskajätettä.

• Anonyymi

Niin helppohan se on laukoa älyttömyyksiä kun itse vetää usein satojatuhansia maataloustukia ja yritystukia yhteiskunnalta hyväveli verkoston siunauksella että voisi kylläkin oikeasti kysyä että kukas se oikeasti onkaan se laiska!!!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8763
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6720
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6490
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5281
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4467
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3501
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3082
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2896
    Aihe