https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006223889.html
"”Sipilä sotkeutui omiin monoihinsa”
Kirjassa osa kritiikistä kaatuu suoraan muutaman nykypoliitikon niskaan. Viime hallituksen pääministeriin Juha Sipilään (kesk) laitettiin huipputuloisten keskuudessa paljon toivoa. Sipilä vaikutti yrittäjätaustansa takia huipputuloisten ja erityisesti yrittäjien mielestä ymmärtävän heidän parhaaksi näkemäänsä tapaa tehdä politiikkaa. Sipilän luotettiin johtavan Suomea yritysjohtajan ja hyvänveljen tarmolla ja osaamisella."
Minä olen aina uskonut että työttömyys johtuu työn puutteesta, mutta nyt sanovat valkokaulus rosvot jotta laiskuudestahan se johtuu! Noin laukoo vain ikuinen opiskelija joka elää pappansa ja mammansa piikkiin , ja valtion omistamanpuljun johtaja joka nauttii miljonan euron vuosituloista, loisimalla jonkinlaisena firman keulakuvana, ja vittuilemalla alaisilleen !
Late Lapista.
UUSI TUTKIMUS! TYÖTTÖMYYS JOHTUUkIN LAISKUUDESTA !
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Laiskuudestahan se johtuu, misäpäs muusta. Mutta jos mukavasti elelee korvauksilla, niin mitäpäs sitä vaivautua esim. opiskelemaan tai muuttamaana työn perässä sinne, missä töitä on.
Se muuttaminen ei ole kaikille helppoa, esimerkiksi minä en muuttaisi mihinkään, pitäisi jättää OK- talo ja koko maatilani heitteille, onneksi minua ei enään kukaan patista mihinkään, olen jo reilut 12 vuotta elellyt työeläkkeilläni, jotka tienasin yli 40 vuoden työ reissuillani sekä ulkomailla että Suomessa !
Late Lapista.
- Anonyymi
Sipilän hallitus lukujen mukaan paransi työttömyyttä. Mutta eihän se oikeasti niin tehnyt. Kokopäivätyöt tuon hallituksen aikan väheni Suomessa ja kaikki muukin meni perselleen kaikkien osalta vaikka oli nousukausi. Huipputuloisimpien mielestä on laiska jos ei tule toimeen vitosen tunti kymmenen tunnin työviikolla, tätähän Sipilän hallituskin ajoi jonka ajatuksia posti nyt toteuttaa.
- Anonyymi
Robotit varmaan vaativat päivityksiä edes naidakseen.
- Anonyymi
Tuet pois laiskurityöttömiltä niin alkaa mokomille pskasioille työnteko kelvata. Parasta olisi kun nuo syöpäläiset saataisiin karkotettua maasta voimakeinoin.
- Anonyymi
Työtön on pskajätettä.
- Anonyymi
Niin helppohan se on laukoa älyttömyyksiä kun itse vetää usein satojatuhansia maataloustukia ja yritystukia yhteiskunnalta hyväveli verkoston siunauksella että voisi kylläkin oikeasti kysyä että kukas se oikeasti onkaan se laiska!!!
- Anonyymi
Sipilän ja kepuleiden kosto uppiniskaisille suomalaisille. Sipilän aloittama uusi uljas rangaistuslaki:
https://gekkonen.com/liikennelaki-uudistus-27619/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078763
- 936720
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656490Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345281Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634467- 553501
- 503355
- 513082
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896