niin pari sanaa siitä, eli jos välittämistä taholtasi on, niin hyvin olet sen osannut pitää piilossa. Enkä Sherlock Holmes ole, että ryhtyisin suurennuslasilla tutkimaan elekieltäsi ja muita epäsuoria lähentymiskuvioitasi. Kaikkeen en taivu minäkään. Kun sulla niitä avuja on, niin pystyt kyllä parempaankin, jos siis sitä kiinnostusta ylipäätään on.
Täältä tähän, umpiperästä
Nainen, jos olet kiinnostunut
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Asioita ei voi selvittää muuten kuin jakamalla ajatuksiaan kasvotusten. Muuten kaikki on pelkää arvuuttelua.
- Anonyymi
Jos, mies, vastasit viimeiseen viestiini vain kuittaamalla lyhyesti, että sait viestini ja toivotit hyvää viikonloppua, ei minulla ole toivoa, joten turha minun on sinulle välittämistäni vakuutella. Jos sinä siis välität minusta, sano se. Viestillä tai ääneen. Muussa tapauksessa katson, ettet välitä. Sille, että minun tunteeni näkyvät IRL en oikein mitään voi. Yritän tappaa niitä pikkuhiljaa, ajan kanssa. Pahoittelen häiriötä.
- Anonyymi
Nyt on sulla toinen ihminen kyseessä. Valitan.
- Anonyymi
Do the math: eli ei siis ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Hei, olen kielipoliisi ja en voi olla korjaamatta tekstisi virheitä, kuka sitten oletkin. Korjattu teksti:
"Nainen jos olet kiinnostunut,
niin pari sanaa siitä. Eli, jos välittämistä taholtasi on, niin hyvin olet sen osannut pitää piilossa enkä Sherlock Holmes ole, että ryhtyisin suurennuslasilla tutkimaan elekieltäsi ja muita epäsuoria lähentymiskuvioitasi. Kaikkeen en taivu minäkään. Kun sulla niitä avuja on, niin pystyt kyllä parempaankin, jos siis sitä kiinnostusta ylipäätään on.
Täältä tähän, umpiperästä"
-Lauserakenteesi ovat raskaita, karsi niitä. Pelkistä.
-Kertaa rinnastuskonjuktiot
-Opettele kaksoispisteen käyttö
Kannattaa kerrata ala- ja yläasteen äidinkielen kielipppi. Erityisesti yläasteen. Tsemppiä!- Anonyymi
Tuohon alkuun kyllä voisi tulla myös:
"Nainen, jos olet kiinnostunut..."
Siinä on puhuttelu tai huuhdahdus. ;) - Anonyymi
Opps, kielipoliisin virhe! Opettele siis puolipisteen käyttö. Se olisi sopinut ennen tuota "Kaikkeen en taivu minäkään". Sitä edeltävä lause oli kuitenkin jo liian raskas ja raskauttanut entisestään pitkää lausetta. Ihana, kamala suomen kieli. ;)
- Anonyymi
Umpiperä taitaa olla ummessa kaikinpuolin, jos ei osaa naistansa lähestyä. Koitas pärjätä sielkä peräkammarissa, Meressä on monta muutakin kalaa, jotka osaa uida.
- Anonyymi
Kylläpä vastasitte anonyymit ilkeästi! Jotain rajaa! sivusta
- Anonyymi
Joo, nämä haluaa vesittää koko aiheen ja trollata. Antaa heidän huvitella. Kullakin näet huvinsa.
- Anonyymi
Umpiperä on pusulassa. Eikö?
- Anonyymi
Sitten se olisi Umpiperältä eikä umpiperästä.
- Anonyymi
Tottakai pystyisin parempaan, kuten myös sinä! Sinulta ei ole tullut edes niitä "epäsuoria lähentymiskuvioita" joista minua mollasit. Sen takia ne on epämääräisiä koska sinusta ei Erkkikään ota selvää mitä meinaat. En ala mistään tunteista puhumaan jollekin jörrille jonka käytös on todella vaikeasti tulkittavaa.
- Anonyymi
Naisena itse olen kyllä tehnyt selväksi asian osaltani, joten nyt miehen vuoro.
- Anonyymi
No ei mun nainen todellakaan ole, joten et taida olla mun tapaus. Kiva muuten voit olla, sitä ei tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626