Nainen, jos olet kiinnostunut

Anonyymi

niin pari sanaa siitä, eli jos välittämistä taholtasi on, niin hyvin olet sen osannut pitää piilossa. Enkä Sherlock Holmes ole, että ryhtyisin suurennuslasilla tutkimaan elekieltäsi ja muita epäsuoria lähentymiskuvioitasi. Kaikkeen en taivu minäkään. Kun sulla niitä avuja on, niin pystyt kyllä parempaankin, jos siis sitä kiinnostusta ylipäätään on.

Täältä tähän, umpiperästä

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asioita ei voi selvittää muuten kuin jakamalla ajatuksiaan kasvotusten. Muuten kaikki on pelkää arvuuttelua.

• Anonyymi

Jos, mies, vastasit viimeiseen viestiini vain kuittaamalla lyhyesti, että sait viestini ja toivotit hyvää viikonloppua, ei minulla ole toivoa, joten turha minun on sinulle välittämistäni vakuutella. Jos sinä siis välität minusta, sano se. Viestillä tai ääneen. Muussa tapauksessa katson, ettet välitä. Sille, että minun tunteeni näkyvät IRL en oikein mitään voi. Yritän tappaa niitä pikkuhiljaa, ajan kanssa. Pahoittelen häiriötä.

• Anonyymi

Nyt on sulla toinen ihminen kyseessä. Valitan.

• Anonyymi

Do the math: eli ei siis ole kiinnostunut.

• Anonyymi

Hei, olen kielipoliisi ja en voi olla korjaamatta tekstisi virheitä, kuka sitten oletkin. Korjattu teksti:

"Nainen jos olet kiinnostunut,

niin pari sanaa siitä. Eli, jos välittämistä taholtasi on, niin hyvin olet sen osannut pitää piilossa enkä Sherlock Holmes ole, että ryhtyisin suurennuslasilla tutkimaan elekieltäsi ja muita epäsuoria lähentymiskuvioitasi. Kaikkeen en taivu minäkään. Kun sulla niitä avuja on, niin pystyt kyllä parempaankin, jos siis sitä kiinnostusta ylipäätään on.

Täältä tähän, umpiperästä"

-Lauserakenteesi ovat raskaita, karsi niitä. Pelkistä.
      -Kertaa rinnastuskonjuktiot
      -Opettele kaksoispisteen käyttö

Kannattaa kerrata ala- ja yläasteen äidinkielen kielipppi. Erityisesti yläasteen. Tsemppiä!

• Anonyymi

Tuohon alkuun kyllä voisi tulla myös:

"Nainen, jos olet kiinnostunut..."

Siinä on puhuttelu tai huuhdahdus. ;)

• Anonyymi

Opps, kielipoliisin virhe! Opettele siis puolipisteen käyttö. Se olisi sopinut ennen tuota "Kaikkeen en taivu minäkään". Sitä edeltävä lause oli kuitenkin jo liian raskas ja raskauttanut entisestään pitkää lausetta. Ihana, kamala suomen kieli. ;)

• Anonyymi

Umpiperä taitaa olla ummessa kaikinpuolin, jos ei osaa naistansa lähestyä. Koitas pärjätä sielkä peräkammarissa, Meressä on monta muutakin kalaa, jotka osaa uida.

• Anonyymi

Kylläpä vastasitte anonyymit ilkeästi! Jotain rajaa! sivusta

• Anonyymi

Joo, nämä haluaa vesittää koko aiheen ja trollata. Antaa heidän huvitella. Kullakin näet huvinsa.

• Anonyymi

Umpiperä on pusulassa. Eikö?

• Anonyymi

Sitten se olisi Umpiperältä eikä umpiperästä.

• Anonyymi

Tottakai pystyisin parempaan, kuten myös sinä! Sinulta ei ole tullut edes niitä "epäsuoria lähentymiskuvioita" joista minua mollasit. Sen takia ne on epämääräisiä koska sinusta ei Erkkikään ota selvää mitä meinaat. En ala mistään tunteista puhumaan jollekin jörrille jonka käytös on todella vaikeasti tulkittavaa.

• Anonyymi

Naisena itse olen kyllä tehnyt selväksi asian osaltani, joten nyt miehen vuoro.

• Anonyymi

No ei mun nainen todellakaan ole, joten et taida olla mun tapaus. Kiva muuten voit olla, sitä ei tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      626
    Aihe