Joku varmaan on huomannut kuinka ylläpito toimii kun se ottaa sen pään että se ei anna tänne kirjottaa. Se poistaa viestisi heti välittömästi eli se on sun koneellas ja sun kotonas periaatteessa. Tänään hän tuli voimaan laki että viranomaiset saavat kytätä ja tarkkailla sua kotonas. Mutta ei kai tommone joku moteraattori oo mikää poliisi tai viranomanen. Voisko siitä nostaa kanteen jonnekki.
OVELAAAAA !!!!! 6
4
80
Vastaukset
- Anonyymi
Huomattu ollaa. ÄLÄ LUOVUTA!
- Anonyymi
Jo on aikoihin eletty. Sitäkö se uusi siviilitiedustelulaki onkin. Kyttäys laki.
- Anonyymi
En tiädä satuitko huomaamaan, mutta ylläpito ei poistanut tuota kirjoittamaasi joutavanpäiväistä märinää.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15991431/kannan-aina-mukana-stilettia
Tämän se poisti vai kuka niitä viestejä poistaa. Tuo ei ollut kylläkään minun ketjuni eikä siinä kai ollut kuin aloittajan viesti, jossa hän kehui olevansa ylpeä persu ja kantaa aina stilettiä mukanaan. Noilla persujen kansanedustajilla tulee kohta olemaan vaikeeta kun ne joutuu irtisanoutumaan kenttäväen mielipiteistä. Se on kova isku vaikka Halla-aholle, joka kuitenkin on sivistynyt ja lukeneen oloinen kaveri jonka popilismi on jopa perusteltua, sillä mitä järkee noiden viherpipertäjien touhuissa ja puheissa on mitä persut kai ensisijaisesti vastustavat tai ovat niistä erimieltä. Persut taas munaavat itsensä kuvitellen itse olevansa parempaa rotua kuin toiset. Sitten se menee niin pitkälle että persua parempaa ei kohta edes ole.
Mä en tiedä kuka toi henkilö sitten on joka haukkuu meikäläismannen kirjoitukset joutavanpäiväiseksi märinäksi ja onko se sitten hän joka niitä minun kirjoituksiani vaatii poistettavaksi. Senhän saa aikaiseksi kun ilmoittaa vaan ylläpidolle ja keksii jonkun syyn. Miksi tällainen ihminen haluaa kiusata vanhaa miestä.
En vaan voi ymmärtää sellaista kiusantekoa. Se on jo jotain sairasta ja sadistista. Minä en vihapuhu kenestäkään pahaa, vaikka nyt viherpiipittäjät ja Mersu-Erkit saivatkin vähän kyytiä, mutta siihenkin on jokaisella oikeus arvostella politiikkaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501603Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 281138
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891094- 89996
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee191934Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi112903Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20861Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71824- 82821