ostan omakotitalon Parkanosta.

Anonyymi

Ostan omakotitalon Parkanosta. En osta miltään välittäjältä ja en osta ylihintaisia. Niin Toivomus keskustasta noin 2-3 km ja saa olla vanhempikin talo ja jos olisi hallitilaa samalla tontilla olisi hyvä.

11

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisitko kiinnostunut kaupungin vuokra-asunnosta? Pystyn välittämään niitä erittäin edukkaasti.

• Anonyymi

Olen kiinnostunut rivariasunnosta. Kerro millä sellaisen saisin? Kaksio rauhalliselta alueelta.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen kiinnostunut rivariasunnosta. Kerro millä sellaisen saisin? Kaksio rauhalliselta alueelta.

Haluaisitko tutustua minuun lähemmin ?

• Anonyymi

Edukkaasti? Sinun tultua hinnat on noussut pilviin!! T. Kohtaentinenasukas

• Anonyymi

Olis myytävänä 7 km Parkanon keskustasta 150 m2 omakotitalo ja 300 m2 halli

• Anonyymi

No niin, nyt kuulostaa hyvältä!
        Halli pitää olla kun hamppua viljellään.

• Anonyymi

Olisi myynnissä kaksio kalliossa. Päättyvä katu, terve hyvä osake.

• Anonyymi

Ihan siinä Parkanon keskusraitillahan on se talo josta on ovet ja ikkunat veks (kännipäissäkö on ikkunat hajotettu ja mööpelit heitetty ulos?). Muitakin hometaloja pääkadun varrelta löytyy, näin homeelle altistuneena kyllä huomaa kun ohi kävelee.

• Anonyymi

on niitä homotaloja myös ikaalisissaki ei oo pno ainoo

• Anonyymi

Ahrekatu ollu jo kauan. Kynttilöitäki hoonattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahrekatu ollu jo kauan. Kynttilöitäki hoonattu.

tuo kuvallinen mies kerto että teki eetwarttia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4836
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      202
      2597
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1655
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1517
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1425
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      149
      1108
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1044
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe