https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f9a5b820-a251-4c2e-bb8a-8032e699397a
Kuka jaksaisi seurata?
Saakohan Tuula meisseliä BB-talossa?
7
85
Vastaukset
- Anonyymi
No eikös siellä talossa tarjota viinaa...
- Anonyymi
Toivottavasti tulisi muutamia kehitysvammaisia taloon mukaan myös. Kehitysvamamiset osallistujat ovat voittaneet kaksi edellistä kisaa, koska ovat niin sympaattisia.
Normi-osallistujat ei ole kivoja eikä kiinnosta. Pitää olla joko yli 54-vuotiaita YH-äitejä, tai mustaihoisia tai sitten just noita kehitysvammaisia, niin silloin alkaa kiinnostaa. No varmasti saa! ja sekös teitä vanhojapiikoja vituttaa!
Late Lapista.- Anonyymi
Haha, nyt on valaittu oikein unelmien osallistujat, voisi olla vaikka sisäministerin valinnat: yksi juoppo rääväsuu persutyttö ja loput sieltä muun sukupuolinen/en tiedä sukupuoltani/ olen monisukupuolinen/olen vegaani olen ihmisoikeusasiamies.
- Anonyymi
Sillä on lörtsy jo eläkeellä käytön puuttesta!
- Anonyymi
Minä laittaisin puolet shiioja ja puolet sunniukkoja sekä pari rhc akkaa.Voisin muutaman jakson jopa katsoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.925552Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573671Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j673037Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522243Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.612006Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3091981- 471636
- 961521
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441417Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121409