Olen rukoillut, olen nöyrtynyt, olen rukoillut polvillani, istuallani, myös makuuasennossa ja seisoen. Olen rukoillut isämeidän rukouksen, olen rukoillut omin sanoin, olen vain pyytänyt apua. Rukoilenko väärin ja mistä tiedän, kuullaanko minua, oletettavasti ei kuulla, koska mitään vastausta ei ole koskaan tullut ja mikään ei ole muuttunut. En pyydä rahaa, pyydän vain ohjausta ja neuvoja päästäkseni elämään kiinni ja näkisin jotakin järkeä tähän elämään. Usein selitetään, että vain Jumala näkee mikä on meille hyväksi ja siksi ei vastaa rukouksiimme. Niin, ehkä kärsimys on meille hyväksi.
Ja enkelit antavat kaiken, mitä pyytää, heiltä tarvitsee vain pyytää??? Olen kyllä pyytänyt, en edes paljoa, mutta se vähäkin on jäänyt saamatta.
Rukouksen voimaa?
Anonyymi
1
271
Vastaukset
- Anonyymi
On vastannut... http://www.suomenkristityt.foorumimme.com
(Herätyys)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911161- 528760
- 1375415
- 1443714
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak592265- 301857