anaalisexi

Anonyymi

haen miestä joka panee minua peräreikään huolella nuolen kullisi toimunta kuntoon saat laskea lastin perään haluaisin tietää sen tunteen kun kullisi sykkeetä minun perässä kiimainen mies odottaa sinun kulliasi

14

536

Vastaukset

• ihanaa kun ANNAT SÖPÖÄSI, oon hulluna peppuusi

• hei täällä mies odottaa kulliasi saat panna paljaltaan laskea varvin perääni haluan sen sykkeen tuntea sen jälkeen nuolen kullisi uusinta panoon

• Anonyymi kirjoitti:

hei täällä mies odottaa kulliasi saat panna paljaltaan laskea varvin perääni haluan sen sykkeen tuntea sen jälkeen nuolen kullisi uusinta panoon

Olen 53 v vapaa paksukullinen bitop Helsingin seudulta haluun päästä naimaan sun kiihottavaa kiimapyllyäsi tulihepo1@hotmail.com

• ihanan KIIMAINEN olet, paljasta REIKÄSI, niin PANEN

• Mistä päin oot ja minkä ikäinen

• iällä ei ole tekemistä kunhan tulet paneen minua peräreikäni odottaa mies kiimassa tule riihimäkeen odotan sinua

• tarpeeksi vanha olen riihimäeltä tule ja nauti kanssani saat laskea paljaltaan peräni odottaa sinua kiimainen mies odottaa

• Täällä on kyllä muitakin tilauksia ihan tarpeeksi, ehkä huomenna iltapäivällä ,,,,

• tule huommena iltapäivällä perä odottaa sinua ja ihanaa kulliasi

• Anonyymi kirjoitti:

tule huommena iltapäivällä perä odottaa sinua ja ihanaa kulliasi

Saako pieraista samalla

• Anonyymi kirjoitti:

Saako pieraista samalla

Kun tappi on perseessä, ei voi piereskellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun tappi on perseessä, ei voi piereskellä.

Sinähän sen tiedät kun faijas tappi on sun perseessä.

• Anonyymi kirjoitti:

This message has been removed by admin.

Pidähän peräkammarin runkkaripoika turpas kiinni.Sulta ei tuu kun samaa toistoo ei mitään uutta juttuu.Jatka leikkejä isäs kaa ja pysy pois täältä.Ei sulla ole helppoo kun on tommonen saamaton uuvatti.Mees vaikka jojoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Pidähän peräkammarin runkkaripoika turpas kiinni.Sulta ei tuu kun samaa toistoo ei mitään uutta juttuu.Jatka leikkejä isäs kaa ja pysy pois täältä.Ei sulla ole helppoo kun on tommonen saamaton uuvatti.Mees vaikka jojoon.

Oohh uusavuton runkkari pelle veti kilarit oohh

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.