Sydämen asialla -unia

Anonyymi

Oli aikaisemman vaiheen tuttavapariskunnan häät, jossa jouduin suorittamaan vihkimisen. Minulle annettiin ennen vihkimistä kirja, joka kertoo heistä. Sieltä minun piti hakea sanoja vihkimisseremoniaan. Tervetulotoivotuksen jälkeen selailin kirjan sivuja enkä saanut sanotuksi mitään, joten häävieraiden joukosta Oscar Blaketon pelasti tilanteen ja sanoi, että laulakaamme virsi xxx. Lauloimme ja hääseremonia keskeytyi, että ehdin tutustua kirjaan. Syödessämme esitin kysymyksen, voinko vihkiä, kun en kuulu kirkkoon. Siitä alkoi asian selvittäminen ja heräsin ennen seremonian jatkamista.

Katsoin yhtä SA-jaksoa ennen nukkumaan menoa, ehkä siitä Oscar tuli uneen. Vihittävän pariskunnan kanssa en ole ollut tekemisissä yli kymmeneen vuoteen ja heidät on vihitty oikeasti jo 80--luvulla...

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosi hauskoja tuollaiset unet.

      Vähän ohi aiheen, mutta minullakin alkanut nykyään tulla tapahtumia ja henkilöitä TV-ohjelmista uniin. Ensimmäinen taisi olla Michael Jackson kuoleman aikoihin ja viimeksi Georg Bush vanhempi, en kyllä aamulla enää muistanut mitä unessa tapahtui. Monia muitakin tai sitten tapahtumia ilman niitä henkilöitä. Salatuista elämistäkin Kari Taalasmäki, vaikka en ole enää vuosiin katsonut.

      Lapsena näin muutaman kerran unta, että menin karkuun Aku Ankan karhukoplaa, vaikka ei lehdessä yhtään pelottava ollutkaan, Milla Magia jopa hiukan pelotti. Nykyään ei osaa oikein eläytyäkään mihinkään kauhuelokuviin, tuntuvat vaan lapsellisilta.

    • Anonyymi

      Olin viime yönä rautakaupassa ja tuli ongelmaa tuotteen valinnan kanssa. Parin muun henkilön läsnä ollessa Oscar Blaketon tuli neuvomaan ja osasin ostaa oikean. Ennen nukkumaan menoa katsoin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe