Ajelimme sunnuntaina Kihniössä ja kiinnitimme huomiomme kun
pellot ovat täynnä uusia ja vanhoja muovisia jotain paaleja varmaan. Ajattelimme että onko välttämätöntä pitää näitä muovipalloja näkyvillä??? Voishan ne ajaa metsään pois rumentamasta maalaismaisemaa.
Muovipalloja rumia
Anonyymi
5
99
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aivan samaa mieltä. Mielestäni myös ihmiset rumentavat kaunista maalaismaisemaa sen verran paljon, että nekin pitäisi saada pois kuvasta. Kaikki voisivat aivan mainiosti liikkua vain metsissä.
- Anonyymi
Iso ongelma monissa pitäjissä
- Anonyymi
Myös turistit rumentavat ympäristöä ajaessaan maalaismaiseman läpi. Metsään vaan nekin.
- Anonyymi
Oikeesti hei noi muovipallot eivät sovi luontoon. Eikö ne voisi ajaa johonkin
latoon pitääkö kaikki olla levällään huolimattomasti?? - Anonyymi
Älkää ajelko niin sillä se selviää. Muutenkin kuallut kylä pahanen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869