Suomen haavoittuvainen, herkkä ja pitkälti uhanalainen luonto - EI kestä Vogelin kaltaisten, jättimäisten veroparatiisi-monopolien, ahnetta raaka-aineen hankintaa, jota Yleisradio nyt, luonnontuhojen erityisosaajana mainostaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15986224/yleisradio-mainostaa-uhanalaisten-soille-valttamattomien-kihokkikasvien-repimista
Enää ei ole sellaista päivää, jona Yleisradio ei olisi repimässä, tallomassa, kiskomassa, hävittämässä ym kaikin tavoin vihaamassa ja tuhoamassa Suomen luontoa ja ihmisiä.
Maanittelee ihmisiä luontoa tuhoamaan, "villiyrttien keruun", valheellisella nimellä ja rahahoukuttimella, että jopa tonnin voi tienata kesässä, kun tekee orjatöitä, veroparatiisimonopoleille luontaisbisneksissä, kuten Vogelille.
Eikö mikään taho saisi Yleisradiota vastuuseen, siitä pohjattomasta ahneudesta, äärioikeiston veroparatiisimonopolien mainonnasta, jota se tiedonvälityksen sijaan harjoittaa ?
"Villiyrttien keruu" on veroparatiisimonopolien raaka-aineen hankintaa ja luonnon tuhoamista
Anonyymi
1
147
Vastaukset
- Anonyymi
Palautteista ja luonnontuhojen mainostamisen, hillitsemis-pyynnöistä, Yle vain innostuu. Teemme valituksia ministeriöihin, mutta auttaako sekään - YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄSSÄ, ihmiset ja luonto, ovat veroparatiisimonpolien, eli hallitsemattomien markkinavoimien riistettävissä.
Rasismikortilla äärioikeiston järjestäytyneet veroparatiisirikolliset, tuovat ulkomaista halpatyövoimaa, keräämään uhanalaiset kasvit ja tuhoamaan suot - Yle-rahoituksella ilmainen mainonta.
Suomi EI ole enää mikään perustuslaillinen oikeusvaltio ja demokratia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408