Pyydän, että kirjoitatte epämiellyttävän alati rähjäävän Elina Taalasmaan teennäisen roolin ulos sarjasta.
Elina Taalasmaa pois
15
3290
Vastaukset
- kissafani-82
Elina on paras henkilö Salkkareis!!!
- Hansu
ilman meidän Lellua salkkarit ei oo mitäään!Jennin voisi kirjoittaa vaikkapa saksaan...
- Anonyymi
Niin on
- Paa Paa
Just, pois ainot järkevästi ajatteleva ja aikuinen hahmo. Joka osaa sanoa Ei ja ei ole aina myötäilemässä.
Mua kiinnostais tietää minkähän haluaisit tilalle? :silmienpyöräytys: - joku vaan
Niin vois tehdä. Ärsyttää kun se valittaa koko ajan.
- Paa Paa
Hmm, kukahan EI välita siinä sarjassa. Kaikilla on jotain vitun maailman kaatavia ongelmia ja bitchin' bitchin' bitchin'.
Kentsu oli ehkä vammasin kun se vello siinä itsesäälissä ja "kuppila on mun elämä, en mä voi tehdä muuta kuin työtä" vittu siinäpähän vellot itsesäälissä selkärangaton paska! - Anonyymi
Ei se mitään valita
- ~L~
Ihan tiedoksi vain että se on nykyään Elina Ekholm ;)
- Olenjee
Todella nolo hahmo. Tommosta lautaa en ottais ikinä tyttöystäväksi/vaimoksi. Hyi saatana että on paska näyttelijä ja kohtalaisen ruma ennenkaikkea!
- Anonyymi
Ellu se vaan paskoo.
- Anonyymi
Ellulla ja myös Evalla on omituinen puhetyyli ja ärsyttävä,sen voisi saada paremmaksi jos kävisi puheterapeutin vastaanotolla muutaman kuukauden
- Anonyymi
No ei muutaku Jutan pakeille.
- Anonyymi
Hei tämähän onkin taas ajankohtainen! Nyt ongelma ei ole kylläkään hahmossa vaan näyttelijässä. Todella onnetonta suorittamista. Lisäksi noin 25 vuotta liian nuori? Junan alle ja roskiin.
- Anonyymi
Elina löydetään kevään päätösjaksossa tukehtuneena oksennukseen. Oudon tapauksesta tekee se että kyseessä on sen puliukon oksennus joka osti Sofialle viiniä ja hakkasi kavereineen Ismon yömajassa.
- Anonyymi
Huh, vihdoinkin. Jotenkin tätä kyllä osasin arvailla. Sentään päästää vihdoin eroon tuosta salkkareiden huonoimmasta näyttelijästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783