Kotitekoisia dildoja?

Lilli

Olisiko hyviä ideoita naiset itse tyydyttämiseen kotona? Mistä vois kotona tehdä väliaikaisen dildon joka myös olisi hyvä peppuun työnnettäväksi:) kerokaa naiset kokemuksi/ideoita. Lilli

31

38101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

      voi laittaa kortsun päälle jos ei halua paljaana

      • kokemusta

        vielä mukavampi (aidompi) on laittiversio ko. ihanasta tuotteesta. Kortsu kuitenkin päälle.


    • Vihannes

      Vähän aikaa sitten tuli telkkarista dokumentti naisesta, joka veisti perunasta dildoja. En ole itse kokeillut.

    • Sakura S.

      Hei. Kokeile pölynimuria. Mutta aloita varoivaisesti! Nykyäänhän se on helppoa kun niissä on tehonsäädin. Joillekin toimii, joillekin ei. Tämän Cool!npaa vinkkiä en osaa antaa. Voit sitten kertoa miten meni!

      • tuo

        Tehokas pölynimuri voi aiheuttaa pysyviä vammoja pilluun jos jää suurin teho päälle

        Pienikin imu voi rikkoa jotain


    • Lilli

      Ei ole tullu ajatelleksi mutta toi hk sininen voisi kyl toimia. Lisää vaan ehdotuksia. kiitos etukäteen:)

      • Anonyymi

        Voiks heittä kuvi


    • Jaana

      Tuorekurkkuun vaan kortsu päälle ja toimii ihan loistavasti hätätilanteessa:) myös peppuun;)

    • Jive Bunny

      Auton peräkoukku, pesäpallomaila, talouspaperiteline, pullot...

      • Anonyymi

        Siinäpä tuo tulikin- talouspaperiteline. Itse olen sellaisen koulussa sorvannut ja sorvatessani jo ajattelin, että tuohan näyttää aivan penikseltä. Hyvin hioin ja lakkasin, mutta kondomin kera on ollut parhaimmillaan.

        Näiden lisäksi sisälläni on vieraillut kesäkurpitsa, kurkku, grillimakkarallekin neitsyyteni meni.

        Aikanaan stringeihin sopivia pikkuhousunsuojia myytiin dildoa muistuttavissa koteloissa, se eksyi vahingossa peppuuni.


    • hyvä

      Sellainen jossa on lakeerattu puinen pää,saman näköinen kun miesten terska. Miltei saman värinenkin..mutta paljon suurempi kuin parhaimmalla miehellä. Kortsu kannattaa laittaa sen päälle,ettei tuu kersaa..

    • pappa

      vaan käytä mielikuvitustas

    • Seksikäs

      ... ja osta leikkoruusu.

      Ja siinä kun tulee se vesitötsä, missä se kukka on, niin otat sen ja käytät sitä.

    • Testattu

      Otat jostain sopivan pätkän superloonia, semmosta paksua, mistä leikkaat semmosen 15cm halkasijaltaan olevan sylinterin mallisen pötkön. Pötkön pituus semmoseks kun ite sen haluat.
      Sitten jotain vahvaa lankaa, solmi langan päähän lenkki ja tee langasta silmukka pötkön toiseen päähän ja kiristä. Kun oot kiristäny pötkön sopivan paksuiseksi, rupeat vain kierittämään lankaa pötkön ympärille, kohti toista päätä. Näin saat sopivan paksuisen ja sopivan tiukan, kestävän jaustavan dildon. Pään voit jättää mollukaks tai pyöristää sitä saksimalla päästä superloonia pois.
      Päälle vain pari kortsua, Sultan conturet on aika kestäviä, ja ei muuta ku rasvaamaan ja testaamaan. On muute monet hyvät kyydit otettu ja kaveritkin on kokeillu ;) Jos kysyttävää tai palautetta kokeiluista haluu lähettä ni [email protected]

      • Kihli

        Ylemmässä puhutaan siitä erinomaisena kotidildona mutta en ymmärrä täysin


    • kesäkurpitsa

      Ostin sopivankokoisen ja sopivanmuotoisen kesäkurpitsan marketista. Annoin sen lämmetä kuumassa vedessä jonkun aikaa. Laitoin päälle kortsun ja aloin leikkimään. Se oli paljon parempi kuin osasin edes kuvitella. olen kokeillut kylmällä mutta se tuntuu todellakin kylmältä ja kovalta. Tämä lämmin tuntui tosi hyvältä ja aidolta. Tietysti söin sen sitten myöhemmin, koska eihän se pilalle mennyt.

    • wilma2

      Bidee on tosi hyvä itsetyydytykseen,toki sitä ei voi peppuun työntää.Mutta muuten suosittelen.

    • niina

      olen yksin ja mieheni kanssa kokeillut monenlaisia. hk.n lenkki on kyllä yksi parhaista, porkkana tuntuu mukavalta pepussakin. kurkku, kesäkurpitsa,banaani (liian pehmeä peppuseksiin) ja kaikki mikä mahtuu... kortsu päälle ja koittamaan.

      • niina

        kunhan muistaa lämmittää kuumassa vedessä ne ensin. muuten tuntuu inhottavalta.


      • Anonyymi

        Suolakurkkua en vielä ole kokeillut pilluun mutta voihan sitäkin kokeilla....


    • Anonyymi

      Jos on hammasharja jota ei käytä niin laittaa vaan kortsun siihen harjattomaan päähän ja tunkee sisää😉 hyvältä tuntuu

    • Anonyymi

      3d printterillä saa tehtyä vaikka mitä.

    • Anonyymi

      Itse ostan tennissukkia. Oikaisen sukat, useampi sukkapari nippuun ja punon ns. kierteelle, saa aika ihanan tekokyrvän...ja päänkin voi muotoilla terskan muotoiseksi ja koon valita itse. Sitten vaan kortsu päälle ja nauttimaan :P
      Vinkki: Sukat voi kääriä esim vaikka jonkun kovan ympärille, esim puukepin pätkä...jokin putkilo tai vastaava.

    • Anonyymi

      Deodoranttipullo, kaljapullo, joskus jopa foliokääreen pahvirulla... Onhan niitä kun katselee vain ympärilleen :D

    • Anonyymi

      Kuohuviini pullo josta etiketit yms. Poistettu, lämintä vettä sisälle, jotta pullo lämpiää sopivaksi. Sitten hissukseen märkän pimpsaan ja ihanaa kun pullon kaula alkaa paksuuntua ja alkaa olla täysi olo 😍

    • Anonyymi

      Mulla olis aito. jos haluat "lainata" Siis dildo.
      Katselisin? T. M56v

    • Anonyymi

      Ostin lihashuoltovasaran ja kokeiltu on pimpallekkin. vasarapään kanssa pakko olla hellä, mutta varsi, josta pidetään kiinni on just sopivan paksu, pyöreä pää ja antoi mahtavat orkut kun tärisi. Tämä huomattiin kun miehen kanssa leikittiin ja hän päätti survaista sen sisääni kun tarvitsin jotain sisään heti.
      Ostin siis sen halpahallista, kaikista halvin, muutaman kympin laite. Kaapeista löytyy myös oikeita välineitä, mutta tää on tän hetken suosikki.

    • Anonyymi

      Miks ei voi ostaa mieleisiä dildoja? No voihan ne ruokaleikitkin olla hauskoja, mutta kun ottaa oikeanlaset mukavan materiaalin lelut mukaan ja satisfyerin niin on oikeen mukavaa, yksinkin.
      Netistä voi huomaamattomasti tilata vaikka mitä ja monissa kaupungeissa on oikein kivoja liikkeitä missä myyjät osaa suositella materiaaleja.
      Synnytysten jälkeen treenikuulat on muuten a ja o hyvään seksielämään ja monet ammatikseen näitä myyvät osaa neuvoa oikeanlaisten hankinnassa.

    • Anonyymi

      halvin on iso tuorekurkku kortsu ja rasvaa menee peppuunkin kun on uskallusta

    • Anonyymi

      Meillä eukko kokeili pesäpallomailan käsien puoleista päätä,,kun siinä on sellainen iso nuppi,,,teki kuulemma hyvää,,täytää sopivasti

    • Anonyymi

      Tänään taas kerran ostin ison kurkun ja kondomeja kaupasta.... Tuntuu hyvältä... Porkkana kondomilla tekee hyvää pebassa... Heh... Tj74vm

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe