Mites on naiset (varsinkin n. parikymppiset)kumpi parempi:rintakarvat vai ilman??? Itsellä sattuu olemaan suht hektinen karvan kasvu ja sen vuoksi tottakai myös kohtuu rintakarvavarustus.Kun miettii suomalaisten nykynaisten märkien unien kohteita (Ville Valo,Negativen tyyppi,Jasper Pääkkönen jne) niin kenelläkään heistä ei vissin pahemmin edellämainittua karvoitusta löydy jtn pitäiskö tässä itsekkin valjastaa Turbo Mach 1 Evo 7 käyttöön ja sipaista rintakarvat veks??? Toisaalta kun miettii niin moni nainen on sanonut tykkäävänsä rintakarvoista ja mm. exällä oli tapana 'nypläillä' niitä mut mites asia oikeasti on???? Ei viittis ihan turhaan hankkia kolmen päivän kuumotusta ja kutinaa (oon joskus kännissä vetassu sähkökoneella rintakarvat veks kolmella vedolla,tuntu että 'tissien' välissä ois voinu paistaa 8 hengen aamiaisen).
Rintakarvat
3
1239
Vastaukset
- Tyttö vaan
Olen tässä silloin tällöin kiinnittänyt huomiota siihen, että sinulla on yleensä varsin fiksuja mielipiteitä. Ja nyt vielä kävi ilmi, että rintakarvatkin löytyy... vau ;) Kohta pakkaan kassini, muutan takaisin Suomeen ja etsin sinut käsiini.
Älä missään tapauksessa ajele pois karvojasi, minä ainakin käyn aivan kuumana karvaisen miehen kohdatessani. Ja olen siis 22-v., etten mikään vanha täti. Siitä asti kun aloin vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostua, olen erityisesti pitänyt runsaasta karvoituksesta, oli se sitten kulmakarvoissa, rinnan päällä tai vaikkapa näyttämässä tietä navasta alaspäin... Ja nyt asun onnekseni Norjassa, täällä on kaikilla miehillä karvoja kuin hiihtäjä Alsgaardilla konsanaan :D
Ole ylpeä karvoistasi!!kovimpa voi saada väärän kuvan ihmisestä pelkän kirjoittelun perusteella.Mähän olen täys sovinisti/katkera vanhapoika ja kaiken lisäksi vielä 3/4 alkoholisti. Tulle navasta alaspäin menevälle 'harjakselle' on myös parempi nimi: syttäri aka. sytytyslanka.Tulitikku napaan ja kohta housuissa pölähtää.
- Jaanahha
Poikkean nyt aiheesta mutta mitä helvettiä?!Valo,Negativen tyyppi,Jasper Pääkkönen?!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437